Nyolc komoly aggodalomra okot adó kérdés a javasolt WHO szerződés és a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat (NER) módosításokkal kapcsolatban

1. BIOLÓGIAI HADVISELÉSI ESZKÖZÖK ELTERJESZTÉSE

A szerződés és a javasolt módosítások arra utasítják a nemzeteket, hogy figyeljék a lehetséges világjárvány kórokozókat, építsenek vagy tartsanak fenn szekvenáló laboratóriumokat, és osszák meg a tényleges mintákat mind a WHO-val (ahol erre a célra létrehoztak egy biológiai központot, BioHub), mind pedig osszák meg a szekvenciákat az interneten. Ez a biológiai fegyverek terjesztését követeli meg – ami véleményem szerint bűncselekmény (ahogy azt én a Biztonsági Tanács 1540. számú határozata és az 1972-es Biológiai Fegyverekről Szóló Egyezmény alapján értelmezem).

1 a. A szerződés 2023. június 2-i ” Elnökségi szöveg” változata arra is felszólította a funkcióbővítő kutatást végző nemzeteket, hogy csökkentsék e munka “adminisztratív akadályait”. Más szóval, a  kutatásra vonatkozó korlátozásokat enyhíteni kell, ami valószínűbbé tenné a laboratóriumi kiszivárgások bekövetkezését. Ezt a bekezdést törölték a szerződés 2023. október 30-i változatából.

2. ÜRES CSEKKET ADNI A WHO-NAK, HOGY A JÖVŐBEN ÚJ SZABÁLYOKAT ALKOTHASSON

A szerződés szorgalmazza egy a Szerződő Felek Konferenciájának és egy új WHO-titkárságnak a jövőbeli létrehozását, amely szabályokat alkot majd a világjárvány megelőzési és válaszadási apparátus működésére vonatkozóan – ami lényegében egy üres, aláírt szerződést biztosít a WHO számára, hogy olyan szabályokat alkosson, amilyeneket csak akar.

3. SZÉLSEBESSÉGGEL KIFEJLESZTETT, FELELŐSSÉGTŐL MENTES VAKCINÁKAT FOGNAK ELŐÁLLÍTANI

A szerződés gyors vakcinafejlesztést/gyártást és az oltóanyag-fejlesztés, -vizsgálat és -gyártás valamennyi területét érintően időmegtakarítást szorgalmaz. Ez megköveteli, hogy az oltóanyagokat engedélyek nélkül használják, és a szerződés előírja, hogy a nemzeteknek törvényekkel kell rendelkezniük a sürgősségi felhasználási engedélyek kiadására, valamint a felelősségi kérdések “kezelésére”. Erről bővebben olvashat a “The WHO’s Proposed Treaty will Increase Man-Made Pandemics” (A WHO által javasolt szerződés növeli az ember által okozott járványokat) című cikkben. Az USA, az EU és mások konkrétan 100 napos vakcinafejlesztést és további 30 napos időtartamot kértek a világjárvány elleni vakcinák előállítására. Ez nem tenné lehetővé az érdemi emberi tesztelést.

4. AZ EMBERI JOGI GARANCIÁKAT TÖRÖLTÉK AZ ÚJ MÓDOSÍTÁSOKBÓL

A módosítások törölték a meglévő NER nyelvezetéből az “emberi jogok, a személyi méltóság és a szabadság” kifejezést. A panaszok nyomán a kifejezést később beillesztették a szerződésbe – de lehetséges, hogy a szerződést 2024-ben nem fogadják majd el. Eközben a módosítások elfogadásához csak egyszerű többségre van szükség, titokban írják azokat, és így valószínű, hogy a legproblémásabb kérdések a módosításokban találhatók majd meg.

5. A KÖZÖSSÉGI MÉDIA MEGFIGYELÉSE ÉS A POLGÁROK CENZÚRÁZÁSA SZÜKSÉGES

Mind a módosítások, mind a szerződés arra szólítja fel a nemzetállamokat, hogy kövessék nyomon állampolgáraik közösségi oldalait, és hogy cenzúrázzák és akadályozzák meg az olyan információk terjedését, amelyek nem felelnek meg a WHO közegészségügyi elbeszéléseinek. A szerződés ugyanakkor azt is előírja, hogy a polgároknak szabad hozzáférhetősége legyen az információkhoz, mindamellett meg kell védeni őket az “infodémiától”, amelyet túl sok információként határoznak meg. Meg kell akadályozni, hogy a polgárok félretájékoztatást és téves információkat terjesszenek.

6. LEHET, HOGY A MÓDOSÍTÁSOK RÉSZLETEIT CSAK AZOK ELFOGADÁSUK UTÁN TUDJUK MEG

A módosításokról az elmúlt kilenc hónapban teljesen titokban tárgyaltak, miközben ez idő alatt a világjárványról szóló szerződés több egymást követő tervezetét is nyilvánosságra hozták. És miközben a megtárgyalt módosításokat 2024 januárjában kellett volna a nyilvánosság elé terjeszteni, a WHO fő jogi tisztviselője jogi ködösítést alkalmaz azért, hogy elkerülhessék azt a nyilvánosságra hozatali kötelezettséget, amit 4 hónappal a szavazás előtt kellene megtenniük. Vajon a nyilvánosság láthatja-e a majd módosításokat még azelőtt, mielőtt a szavazásukra sor kerülne?

Miért van ekkora titkolózás a javasolt módosításokkal kapcsolatban?

7. A WHO FŐIGAZGATÓJA AZ ÖN SZEMÉLYES ORVOSÁVÁ VÁLHAT

A javasolt módosítások szerint a WHO főigazgatója képes lenne lefoglalni és egyik országból a másikba szállítani az orvosi készleteket, eldönteni, hogy milyen kezelések alkalmazhatók, és korlátozni másfajta kezelések alkalmazását.

8. MIKOR ÉLHET MAJD A WHO AZ ÚJONNAN SZERZETT JOGKÖREIVEL?

A módosítások a nemzetközi aggodalomra okot adó közegészségügyi vészhelyzet (PHEIC) kihirdetését követően lépnek majd hatályba. Ugyanakkor egy lehetséges PHEIC kihirdetése is kiváltja ezeket a hatásköröket. A hatáskörök a PHEIC befejeződése után is fenntarthatóak, ahogyan azt már láthattuk a COVID-dal és a majomhimlővel (MPOX) kapcsolatos főigazgatói bejelentéseknél.

A szerződés folyamatosan hatályban lesz, és nem lesz szükség sem nyilatkozatra, sem világjárványra ahhoz, hogy új hatásköröket ruházzanak a WHO-ra.

Dr. Meryl Nass

https://doortofreedom.org/

One thought on “Nyolc komoly aggodalomra okot adó kérdés a javasolt WHO szerződés és a Nemzetközi Egészségügyi Szabályzat (NER) módosításokkal kapcsolatban

  1. Btk.
    “258. § (1) Az a magyar állampolgár, aki Magyarország függetlenségének, területi épségének vagy alkotmányos rendjének megsértése céljából külföldi kormánnyal vagy külföldi szervezettel kapcsolatot vesz fel vagy tart fenn, bűntett miatt öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

    (2) A büntetés tíz évtől húsz évig terjedő vagy életfogytig tartó szabadságvesztés, ha a hazaárulást
    a) súlyos hátrányt okozva,
    b) állami szolgálat vagy hivatalos megbízatás felhasználásával,
    c) háború idején vagy
    d) külföldi fegyveres erő behívásával vagy igénybevételével
    követik el.

    (3) Aki hazaárulásra irányuló előkészületet követ el, egy évtől öt évig, háború idején két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.”

    “263. § (1) Aki hitelt érdemlő tudomást szerez arról, hogy alkotmányos rend erőszakos megváltoztatása, alkotmányos rend elleni szervezkedés, lázadás, rombolás, hazaárulás, hűtlenség, az ellenség támogatása, kémkedés, szövetséges fegyveres erő ellen elkövetett kémkedés, kémkedés az Európai Unió intézményei ellen készül, vagy még le nem leplezett ilyen bűncselekményt követtek el, és erről a hatóságnak vagy az állam illetékes szervének, mihelyt teheti, nem tesz feljelentést, vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.”

    Levezető -e jelen ismereteink alapján a hazaárulás? (Hitelt érdemlő tudomásszerzés.)
    Az a tény önmagában súlyos hátrányt okoz, és a hazaárulás feltételeit teremti meg, ha nem publikus az összes olyan nemzetközi szerződés, és aláírása, ami az emberi önrendelkezést sérti.
    A WHO szerződés mikortól számít aláírtnak? Onnan kezdve hazaárulás. Ha a szándéknyilatkozat aláírásnak számít, hiába van fordítva megfogalmazva, akkor 2023.11.01 óta.
    Kínai fegyveres erő behívása hasonlóan kérdést vet fel.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük