Az interneten kaptam és sok ember érdekében késztetve éreztem magam, hogy válaszoljak
Dr. Körmendy Szabolcs tüdőgyógyász:
“Így aki nem veszi fel a védőoltást bármilyen okból nagy eséllyel indul hogy megkapja a betegséget és esetleg súlyos szövődmény alakuljon ki amely akár halálhoz is vezethet.
Le kell írnom hogy akik bármilyen okból tagadják a vírus létezését vagy pedig azt gondolják hogy a nagyon erős immunrendszerükkel majd ők klasszul túlélik súlyosan tévednek, és hozzájárulnak ahhoz hogy a maszkos korszak minél tovább fennálljon. Tele van az ilyen fasza immunrendszerű emberekkel a kórház. Felháborítónak tartom hogy az ilyen érthetetlen és felelőtlen emberek miatt kell most már majdnem minden nap újraéleszteni ismerőst barátot kollégát. Mai nap is ez történt, utána ott ültünk összetörve sírva. Mindeközben “nagyon okos” emberek összeesküvés elméleteket gyártanak és mindenféle hülyeségeket irkalnak összevissza. Ez kérem járvány. A járvány ilyen. Ilyen volt a pestis a fekete himlő és az összes. Semmi újdonság nincs benne. Akkor azt gondolták Isten büntetése, most tudjuk hogy vírus. Aki ezt nem hiszi vessen magára. Észbe kellene kapni már. A vírus nem válogat és 50es korosztályból és bőven fekszenek már az osztályokon és meg is halnak. Klassz immunrendszer ide vagy oda. Úgy látom sokan az internet használatával a józan gondolkodásukat is sutba dobták. A század közepén gond nélkül elfogadták hogy a védőoltás a megelőzés és több millió ember nem kapott himlő, gyermekbénulás, fs egyéb halálos betegséget. Ma ezt nem hiszik el.
A vírus nem válogat. Ha nem oltjátok be magatokat találkozunk.”
Kedves Kolléga!
Megbocsáss, de nem csupán a te elgondolkodtatásod a célom, sokkal inkább a gondolkodó nagyközönség megerősítése, a birkák ébresztése, bátorítás az ilyen hazug propagandával szembeni kritikára, a félelembe kergetett emberek megnyugtatása, ezért bár nem ismerlek, nyilvánosan írok választ ezekre a butaságokra és embereket megnyomorító rémhírkeltésre. Látom politikus is vagy, így érthetőbb…
Nézzük sorjában a mondataidat.
„Így aki nem veszi fel a védőoltást bármilyen okból nagy eséllyel indul hogy megkapja a betegséget és esetleg súlyos szövődmény alakuljon ki amely akár halálhoz is vezethet.”
Kedves Szabolcs! El tudnád árulni nekünk, hogy mi is „a betegség”, amit megkaphat egy egyébként egészséges ember? Leírnád ezt a kórképet és megmondanád, hogy miben különbözik ez a szokásos éves influenza szerű megbetegedésektől? Az influenza ugye indirekt adatokból tudható, hogy éves viszonylatban 5.000-10.000 halálesetet okozott eddig Magyarországon, tehát nem veszélytelen betegség, de eddig egyetlen évben sem játszotta az ország ezt a nyomorba döntő hisztériát, amelynek te most lelkes asszisztenciájává váltál. Egyetlen évben sem jártunk haláltáncot, mert közeleg az influenza és rögtön meghalunk. Szerintem semmilyen bizonyítékod sincs arra, hogy a most tömegesen fellelhető nátha, influenza szerű betegség bármiben is különbözne az előző évek hasonló betegségeitől, hacsak nem az, hogy egy semmire sem alkalmas hamis PCR teszttel kimondják, hogy ő nem influenzás, hanem COVID-os. Talán a PCR tesztek alkalmatlanságán elegánsan túl is kéne lépjünk, hiszen ez ügyben már bírósági perek szakértői anyagai és tengernyi irodalom áll rendelkezésre, javaslom, hogy kicsit mazsolázz utána, és rögtön rájössz, hogy az általad ismert közlemények, statisztikák, mind egy manipulált hazug kiindulópontra vezethetők vissza és ennek elfogadásával a magyar orvostársadalom közreműködik ennek az előtte elképzelhetetlen bűncselekménynek a kivitelezésében. Ha fogalmad sincs, akkor néhány nyomot itt, meg itt, meg itt, meg itt, meg itt találsz elindulni.
Na és akkor itt jön a második fontos kérdés egy mondatodon belül: „aki nem veszi fel a védőoltást… az akár meg is halhat – szerinted”. Miután tisztázni tudjuk, hogy mi az az izolált kórkép, amelyet a korona vírus okoz, akkor el tudnád árulni azt is, hogy ez miként előzhető meg ezekkel a védőoltásokkal? Na én bizonyítékokra gondolok, nem elméleti mesékre! Tudjuk, hogy a hagyományos influenza védőoltások hatékonysága sem haladja meg az 14-20 % eredményt, vagyis rosszabb, mint egy feldobott pénz eltalálása. Na most akkor honnan veszed, hogy ezek a sebtében összetákolt „védőoltások” ennél jobb eredményt képesek adni a COVID-nak csúfolt 2021-es influenza szezon halálos áldozatainak csökkentésében. Tudjuk azt is, hogy a simán átvészelt betegség sokkal több rétű (az ellenanyagok mellett T és B sejtes) és tartósabb immunitást generál, mint a védőoltás, melynek a hatása – még ha létezik is – vélhetően néhány hónap alatt lecseng. A természetes fertőződés nyomán kialakuló immunitás legalább is nem kevesebb, mint a jelentős rizikóval és bizonytalan hatással járó védőoltás nyomán kialakult ellenállóképesség. Azt is tudjuk, hogy az oltások nyomán is kialakul a tüdőpatológia, amellyel leginkább szeretitek riogatni az embereket és azt is, hogy megbetegedéseket súlyosbítják e vakcinák.
Tudod – orvosként, aki felesküdött az emberek megmentésére – rendkívül elszomorítónak találom azt a helyzetet, hogy nincs egyetlen megbízható figyelő rendszer sem, amely képes az oltások rövid és hosszú távú mellékhatásait felderíteni, közte a sok halálesetet, amelynek csak töredékét (konkrétan kevesebb, mint 1 azaz egy %-át) tartalmazza a VAERS, vagy a hasonló EU és UK adatbázis. (Jelenleg a VAERS 1500 halálesetet mutat, szorozd meg százzal kérlek a reális képhez és néggyel, mivel ez most háromhavi eredmény és az egy éveshez ez kell!! és ez csak az USA). 600.000 halott egy évre viszonyítva a védőoltások nyomán, amelyekből persze eddig egyetlen esetet sem ismertek el. Szerinted miért nincs ilyen megfigyelő rendszer? Csak nem azért, hogy nehogy kiderüljön, hogy tömegével kerülnek most az intenzív osztályokra és temetőbe az oltás mellékhatások miatt páciensek? Milyen etikára tudod alapítani ennek figyelmen kívül hagyását? Nem lenne helyes megfontolni azokat a közleményeket, amelyek arról szólnak, hogy a védőoltás miatt többen halnak meg, mint magától a COVID-tól, vagy amelyek arról szólnak, hogy az oltás nem biztonságosabb, mint maga a betegség?
Na de a legfontosabb kérdés, hogy mi a hatás? Tudjuk, hogy a beoltottak is fertőznek, és a beoltottak is megfertőződnek, erről még itt is olvashatsz, meg itt is, meg itt. Vegyünk két csoportot. Egyik az egészséges ember, akinek nincsenek súlyos betegségei és mondjuk nem több, mint 60. Ha ő a védőoltás után is megfertőződhet és megfertőzni képes, minden influenza szerű megbetegedést némi megpróbáltatás után simán átvészel, COVID oltás nélkül nem is terjeszti a kórt, akkor neki mit tud kivédeni, vagy életéhez hozzáadni ez a “védőoltás”? A másik csoport a súlyos betegségekkel küzdők és az idősek. Nos az ő beoltásuk nyomán létrejött tömeges elhalálozások (idősotthonok), meg itt, meg itt, a vakcinák időseken való soha nem volt tesztelése egy kritikusan és nem fanatikusan gondolkodó orvost el kéne gondolkoztassonak, hogy vajon az oltás okoz-e nagyobb veszélyt, vagy ez a “rettentő kórkép”, aminek ugye a mibenlétét, a differenciálását sem írta le senki, csupán a pánikot terjesztik, hogy nagyon kell tőle félni. Az idős ember az, akinek a védőoltás valóban veszélyes, hiszen neki minden veszélyes, ami az immunrendszerét kikezdheti.
Na de menjünk tovább, mert még csak az első mondatodnál tartunk.
“Le kell írnom hogy akik bármilyen okból tagadják a vírus létezését vagy pedig azt gondolják hogy a nagyon erős immunrendszerükkel majd ők klasszul túlélik súlyosan tévednek, és hozzájárulnak ahhoz hogy a maszkos korszak minél tovább fennálljon.“
A vírusok léteznek és mint eddig is minden évben betegségeket okoznak. Semmi rendkívüli nem történt a vírusok viselkedésében, mutálódnak és fertőznek, edzik az immunrendszert. Ami új, hogy megjelent egy irányított vírus propaganda, amely a lakosságban indokolatlan pánikot generált és amelyet a tiédhez hasonló vélemények tartanak fenn. Hogy a te véleményed szerint az ellentétes és kritikus vélemény tartja fenn a maszkhasználat előírását, azt kétlem. A maszknak -különösen szabad térben – bizonyítottan semmilyen haszna nincs az COVID járványra, nagyon csekély haszna a betegség átadására. A maszkhasználat előírása nem előz meg semmilyen betegséget, viszont remekül fokozza a pánikot. A pánik fenntartása pedig nem COVID ellenzéktől függ, hanem a megtévesztett tömegtől és a pánikot fenntartani akaró erőktől.
„Tele van az ilyen fasza immunrendszerű emberekkel a kórház.”
Nagyon derék beszéd, remekül kifejezted magad Kolléga! Én azért szívesen megnézném azt a kórházat, amelyik ilyen immunrendszerű emberekkel van tele. Kalocsa talán ilyen? Vigyázz mert én is bács megyei vagyok és mindenütt van ismerős belülről, jól ismerem a bács megyei kórházak “túlterheltségét”. Én azt látom, hogy
- Egész kórházi osztályok vannak bezárva, mert az átszervezésekkel és vírushisztivel, értelmetlen hamis tesztelésekkel ellehetetlenítik az osztályok működését, így üresen állnak. Egy német magán klinika hálózat beszámol a valós számokról.
- Érthetetlen módon titkolják a valós híreket, valós betegforgalmi számokat, a kórházakat katonákkal, fegyveres őrökkel „védik” az avatatlan szemek és közreműködők ellen.
- A betegek sehová nem tudnak bejutni, hacsak nem az intenzív osztályra és a COVID osztályra, így azok „túlzsúfoltságát” fokozzák.
- Az emberek indokolatlanul félnek és a náthára farkast kiáltanak, mert az ilyen hozzád hasonló orvosok halálra stresszelik őket és rohannak be az intenzív ellátásért.
- Az intenzív ellátás során kuruzslás szintű kísérletezgetés folyik különböző seregnyi mellékhatással járó gyógyszerrel, indokolatlan lélegeztető gépre helyezéssel, az ellátás covidra való hívatkozással való késleltetésével. Így valóban kialakulnak súlyos állapotok.
Elmondanám neked, hogy nem védőoltásoktól lehet csupán immunitásunk, hanem a COVID elleni T sejtes immunitással a lakosság 80 %-a rendelkezett már évekkel ezelőtt. Ezekről olvashatsz itt meg, itt, meg itt, meg itt, meg itt.
„Felháborítónak tartom hogy az ilyen érthetetlen és felelőtlen emberek miatt kell most már majdnem minden nap újraéleszteni ismerőst barátot kollégát. Mai nap is ez történt, utána ott ültünk összetörve sírva.”
Kedves Szabolcs! Nem ez a dolgod? Nem ezt csináltad előző években is? Nem erre esküdtél fel? Soha nem tájékoztattad a nagyérdeműt arról, hogy épp valakit újra élesztettél. Vagy most azt akarod mondani, hogy számszerűen tudod bizonyítani a saját újraélesztéseid alapján, hogy az idén többen halnak meg, mert van a COVID? Szerintem a statisztikákban egyenlőre nincs jelentős eltérés az előző évekhez képest, sőt voltak évek, amikor lényegesen nagyobb halálozással jártak ezek a szezonok. Vagy akkor még nem ilyen osztályon dolgoztál? Mivel tudnád bizonyítani, hogy valóban többen halnak meg, pont azért, mert most nem veszik fel a védőoltást? Egy orvos mértékletes kéne legyen a kommunikációjában és tudományos tények nélkül kellene kerülje az emberek rémísztgetését. Ez konkrétan rémhír!
„Mindeközben “nagyon okos” emberek összeesküvés elméleteket gyártanak és mindenféle hülyeségeket irkálnak összevissza. Ez kérem járvány. A járvány ilyen. Ilyen volt a pestis a fekete himlő és az összes. Semmi újdonság nincs benne. Akkor azt gondolták Isten büntetése, most tudjuk hogy vírus. Aki ezt nem hiszi vessen magára. Észbe kellene kapni már. A vírus nem válogat és 50es korosztályból és bőven fekszenek már az osztályokon és meg is halnak. Klassz immunrendszer ide vagy oda. Úgy látom sokan az internet használatával a józan gondolkodásukat is sutba dobták. A század közepén gond nélkül elfogadták hogy a védőoltás a megelőzés és több millió ember nem kapott himlő, gyermekbénulás, fs egyéb halálos betegséget. Ma ezt nem hiszik el. A vírus nem válogat. Ha nem oltjátok be magatokat találkozunk.”
A járvány olyan most is, mint előző években. Influenza szezon van és nem több. A pestisben a lakosság 20-60%-a halt meg különböző korokban. Ma a COVID-ban a hamis, eltúlzó tesztelés alapján is ezred százalékban mérhető a halálozás. Mint mindig, most is az ötvenes életévekben már meg lehet halni egy influenzában. Azt gondolom, hogy ez négy nagyságrendbéli különbség épp elég kéne legyen, hogy egy normálisan gondolkodó orvos ne akarja ezen össze nem hozható számok alapján rémületbe kergetni az embereket és ne kínálgassa az összekókányolt és hosszú távon soha ki nem próbált, valójában nem is védőoltásokat, hanem génmódosító technikákat eladni a gyanutlan lakosságnak.
Kedves Kolléga! A fentiek értelmében ezúton szeretnélek megbarátkoztatni a következő gondolatokkal:
A legtermészetesebb, legerősebb, leghosszabban tartó ellenállóképesség az, amelyet a szervezet a vírusokkal és baktériumokkal való természetes találkozása nyomán alakít ki. Ennek értelmében leszünk minden évben ellenállóbbak a téli influenza szerű megbetegedések elszenvedése nyomán. Az idén sincs ez másként, nincs tudományosan megdönthetetlen igazolása annak, hogy a COVID-ra keresztelt idei légúti betegségek súlyosabbak lennének, mint az előző évek influenzái. A súlyos krónikus betegségek rosszabbodásának megelőzése elsősorban életmód, természetes gyógyító módszerek, gyógyszerbeállítás függvénye és nem védőoltásoké, mert egy kiszolgáltatott szervezetet ezek a szerek olyan súlyos helyzetbe is hozhatnak, amely akár a halálával járhat. A védőoltások mellékhatásaiért te magad is felelsz, nem csak akkor, ha beadod, hanem akkor is, ha felelőtlenül arra biztatsz másokat, hogy vegyék azt fel.
Ezen az oldalon mindig szívesen fogadjuk a konstruktív, szakmai érveket, akár tőled is, elvégre az viszi előre a tudományt.
Üdvözlettel Dr.Tamasi József belgyógyászat és a népegészségtan szakorvosa
Kedves Doktor úr!
Követem önöket folyamatosan! De hiába ezek a cikkek,az emberek oltatják magukat mert rábeszélik őket. Ráadásul még a vakcina útlevél is jön nyárra. Nem kellene már tenni valamit!
“Jelenleg a VAERS 1500 halálesetet mutat, szorozd meg százzal kérlek a reális képhez…”
Kérdezem én laikusként: Miért pont százzal szorozzuk meg?
Miért nem egyből ezerrel vagy tízezerrel??
Ja…csak azért pont ennyivel, mert éppen így jön ki az író által elérni akart szám…de neki aztán hiszünk…egy vicc az egész, ami itt folyik…
Kedves JNK, óh csöpög a jóindulat látom. Küldök néhány cikket, amit érdemes átnéznie és akkor világosabb lesz. Egyébként ott van a hívatkozás, csupán rá kellett volna kattintani, meg hát elolvasni. https://academic.oup.com/jamia/article/16/1/18/865000
Itt van jónéhány eredeti anyag a VAERS-el kapcsolatban, kevebb mint 1% a jelentett szövődményes esetek száma.
https://www.youtube.com/watch?v=D3x0rQT_eSw
https://truthsnitch.com/2017/10/24/cdc-silence-million-dollar-harvard-project-charged-upgrading-vaccine-safety-surveillance-system/#sthash.FyoTWAj3.dpbs
https://digital.ahrq.gov/sites/default/files/docs/publication/r18hs017045-lazarus-final-report-2011.pdf
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17712091/
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26060294/
https://www.bmj.com/rapid-response/2011/11/02/underreporting-vaccine-adverse-events
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4599698/#!po=0.724638
Tisztelt Doktor úr!
Akkor csak 2 egyszerű eldöntendő kérdésben kérem a válaszát:
1. Az évente már szokásos influenza elleni védőoltást szokta-e kérni? igen vagy nem
2. Mindenféle védőoltás és véfőfelszerelés nélkül vállal-e, illetve vállalná-e Covid osztályon egy műszakot? igen vagy nem
1. soha
2. bármikor. Ön egy félős ember úgy látom
Jómagam reanimáltam 35 CT értékkel pozitívnak tesztelt beteget. Volt olyan is, akit simán hoztunk be mentővel, kutya bajunk. Az un. magas áramlású lélegeztetés (AirVo) 45 l/min friss gázáramlással fröcsögi ki a betegből az un. aerosolt, amitől mindenki rettegett. Kb. 4 órát eltölteni a védőfelszerelésben úgy, hogy még arról a bizonyosról is folyik az izzadtság, folyik be a maszk alá, az ember szemébe, nem egy leányálom. Ennek ellenére nem kaptuk el. Senki. A négy beoltatlan sem az osztályon. Mi van itt akkor? Tapasztalatomból állítom, hogy ez valahogy másként fertőz! Nem tudom, hogy miként, nem jöttem még rá. Vagy szorosabb kontakt kell hozzá vagy pl. élelmiszerrel. Nem tudom, de átlag cseppfertőzéssel biztosan nem. Hisz a szezonális kehéktől megvédte az embereket a maszk, ettől meg mégsem?
Kedves Anna! Az emberek nem akarják magukat oltatni. Mindig fordítva gondolkozzon, mint amit a médiában hall. Ha az emberek többsége oltatni kívánná magát, akkor nem küldtek volna ki az öregeknek oltásra bicsakló prospektusokat, most pedig mindenki számára az sms-t. Tehát immár másodszorra szólítgatják fel az embereket a “népszerű” oltóanyag felvételére. Nem megy jól a propaganda, nem lett jól kiszámolva…. tehát marad a pánik és hisztériakeltés.
Ehhez még adjuk hozzá azt a papírkát, amit oltás előtt alá kell írni. Az utolsó mondatait tekintve, ha sok fogalmam nem lenne a pro és kontra anyagokról, de azt az utolsó két mondatot elolvasván azonnal felállnék és köszönöm, de nem kérem az anyagot, aztán balra el. Itt osztottam meg, megtekinthető, hogy pontosan miről beszélek… ezt az emberek rendszerint nem olvassák el, nem tudják értelmezni? Enniyre nem gondolkodnak? Nem is értem…
https://www.facebook.com/photo?fbid=1348800172132173&set=a.107889946223208
Kedves Tamasi doktor úr!
Remek válasz volt!
Tisztelt Tamasi doktor Úr!
Mindig csodálom, hogy ennyire higgadt és tényszerű tud lenni az ilyen megnyilvánulásokkal kapcsolatban. Nagyon tisztelem ezért és minden jót kívánok Önnek! Üdvözlettel,
Kovács István
Tisztelt Tamasi doktor Úr!
Olvastam egy érdekes cikket, ami föl is boríthatja az egész covidos őrületet, de nem tudom eldönteni, hogy valósak-e ezek az állítások: lévén nem szakember! Ha megtenné kérem, hogy megnézné és helyben hagyná, avagy cáfolná a cikk/videó tartalmát, megköszönném Önnek. Nem sürgős, amikor az ideje engedi!
Ez engem is érdekelne. Ez a videó német szakemberek kutatásaira alapul főleg mikrobiológus Dr Stefán Lanka. Ő irt egy esszét amiben azt mondja hogy vírusok úgy ahogy ezt nekünk tanítják nem léteznek (A félreértés amit ügy hívnak hogy vírus). Ha jól értettem és amiről a Kanadai előadó is beszél hogy a vírusok a saját génjeink termékei amik akkor keletkeznek ha valamilyen sejt szintű mérgezés áll fenn. Ezek az úgynevezett vírusok segítenek a méreganyagok eltávolításában és utána felszívódnak – remélem jól értettem, de lehet hogy nem.
Érdekes, hogy eljutnak kutatók odáig beismerve, hogy ez az egész mitochondriális szintű kisiklás, a sejtlégzés zavara s a másodlagos tüdőkárosodással keveredik a beteg egyfajta circuclus vitiosus szerű állapotba s, ha nem sikerül megtörni ezt az őrült forgást, a beteg életébe kerülhet. Durva, de tüneti kezelésen kívül nincs a kezünkbe gyógymód. A protokoll szerint adandó szteroid az immunrendszer további károsodását okozhatja.
Bocsánat, elmaradt a link: https://www.phytomint.hu/tudasfa/bomba-ereju-bizonyitek.html
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/lab/grows-virus-cell-culture.html
Kedves József!
Hálás vagyok a nyugodt, valódi tudást, és józan gondolkodást közvetítő szavaiért. Nagy szükség van ezekre a tiszta , biztató, a jövőbe mutató gondolatokra. Azért imádkozom, hogy minél több szülő ébredjen, hiszen ők tudnának legtöbbet tenni a jövő nemzedékéért, és azért is, hogy legyen bátorságuk erre az útra lépni.
Üdvözlettel: egy idősödő waldorf óvónő
Köszönjük Tamasi Dr. hogy “tiszta vizet önt a pohárba” !
Kíváncsi lennék a Dr. Körmendy válaszára. Bár sejtésem azért van felőle , hogy csak nyomná ismét a “mantrát” , de tényeken alapuló bizonyítékokat nem tudna elénk tárni . Már több mint egy év elteltével mindenki láthatja hogy mi az igazság , aki csak egy kicsit is hajlandó a racionális gondolkodásra .
Úgy vélem, erre a buta provokációra csodálatra méltó higgadtsággal és konkrét tények felsorakoztatásával nagyon tanulságos választ kapott a “kolléga”. Hányan lehetnek még ilyen beállítottságúak, akik az orvosi esküjükből elfelejtették a ‘Ne árts’ kitételt?
Sajnos idehaza ilyen senkiházi megvásárolt orvosnak nevezett sarlatanokkal van tele a sajtó, de jól válaszolt Tamasi Dr. nagyon tisztelem kitartásáért és munkásságáért, isten áldja meg Önt és a Dr urakat hogy itt vannak és segítenek bennünket a tisztánlátásban!
Nehéz meccs ez – előny a fogadónál…
Karikó Katalin és Merkely Béla is Széchenyi-díjat kapott
https://index.hu/belfold/2021/03/15/szechenyi-dij-nemzeti-unnep-kariko-katalin-merkely-bela/
Nos, Menachem Begín meg Béke Nobel-díjat kapott, úgyhogy helyén kell kezelnünk ezeket a dolgokat.
Piffu egyetértek. Hitlert ugye a Time magazin az év emberének választotta…
Az elismerésemet kifejezni sem tudom azért a kitartó munkáért, amit Tamasi doktortól kapnak a magyar emberek, ezért nem is ezt teszem. Azt írom ide inkább, hogy van “agyam” azt felfogni, milyen biztonságot nyújt nekem személyesen az az orvos-szakmai védőpajzs, amit írások-videók formájában a közmédia sanyargatása ellen kapok ezen az oldalon. Beszámolhatok arról, hogy igényem van erre a józanságra, világos tájékoztatásra, amely néha átcsap hősies lépésekbe is, figyelembe véve azt a terrort, ami “díszmagyar” álruhában leselkedik, fölényeskedik és ténykedik. Bízom a folytonosságban, amit EZEK a dokik tanúsítanak, mert szükségem van a hiteles orvoslás eszményére!
Üdözletem!
Ezt a temat is illene felkarolni!
“The BMJ has reviewed the documents, which show that regulators had major concerns over unexpectedly low quantities of intact mRNA in batches of the vaccine developed for commercial production.
EMA scientists tasked with ensuring manufacturing quality—the chemistry, manufacturing, and control aspects of Pfizer’s submission to the EMA—worried about “truncated and modified mRNA species present in the finished product.” Among the many files leaked to The BMJ, an email dated 23 November by a high ranking EMA official outlined a raft of issues. In short, commercial manufacturing was not producing vaccines to the specifications expected, and regulators were unsure of the implications. EMA responded by filing two “major objections” with Pfizer, along with a host of other questions it wanted addressed.
The email identified “a significant difference in % RNA integrity/truncated species” between the clinical batches and proposed commercial batches—from around 78% to 55%. The root cause was unknown and the impact of this loss of RNA integrity on safety and efficacy of the vaccine was “yet to be defined,” the email said.
Ultimately, on 21 December, EMA authorised Pfizer-BioNTech’s vaccine. The agency’s public assessment report, a technical document published on its website, noted, “the quality of this medicinal product, submitted in the emergency context of the current (covid-19) pandemic, is considered to be sufficiently consistent and acceptable.”2
It’s unclear how the agency’s concerns were satisfied. According to one of the leaked emails dated 25 November, positive news had come from an undisclosed source in the US: “The latest lots indicate that % intact RNA are back at around 70-75%, which leaves us cautiously optimistic that additional data could address the issue,” the email said.”
https://www.bmj.com/content/372/bmj.n627
Köszönöm!
Ha igaz volna..? – akkor érzékelhető mennyiségben betegednének az emberek,
-akkor beengedték volna az ellenzéki o. gy-i képviselót a covid?? – osztályra,
-akkor a kórházakat nem őriznék katonák,
-nem csak 5idióta médiaceleb orvos? (köztük 1 állatorvos, 1 praxis engedélyétől megfosztott-ezt nem tudom biztosan-nő), valamint számomra az ördögöt megjelenítő nő véleménye alapján terrorizálná a lakosságot a kormány, valamint a teljes magyar média,
-a NNEK már a teljes médiára!!! kiterjedő kampányt indított volna a viatalizálás fontosságára-C, D, vitamin, Cink, Szelén fokozott mennyiségű fogyasztására.
Köszönjük Tamasi doktor Úr!
Érdekelne Körmendy doktor Úr válasza akár ilyen akár olyan, bár gondolom kizárt, hogy elismerné az ön igazát!
Be kell látnom, hogy az osztályokon dolgozó orvosok joggal tapasztalhatnak többlet beteget, hisz március 1.ével 5500 egészségügyi dolgozóval kevesebb van! Gondolom a bezárni kényszerült osztályokról átcsoportosítják a betegeket, és ügye nálunk eddig nem regisztráltak súlyos vakcinamellékhatásos beteget, de a „COVID-osok” száma hirtelen nőni kezdett! (Kissé aggasztó, hogy az első körben Pfizer oltást kaptak ezrével az egészségügyiek is!)Tiszteletem és megbecsülésem azon egészségügyi dolgozóknak, akik az íjmódon túlzsúfolt osztályokon dolgoznak, de ezt nem MI okoztuk, kérnénk a dühüket és a reklamációjukat az illetékes szervnek jelezni!
Üdvözletem!
Ajanlom mindenki figyelmebe ezt a 3 reszes sorozatot – Dr. Reid Sheftall – Ne vedd fel az oltast, ameddig nem latod ezt!
https://www.youtube.com/watch?v=2xUxCIfMjIQ
https://www.youtube.com/watch?v=RsBjrjRmyZM
https://www.youtube.com/watch?v=jX4lJDglfmo
Kerem megosztani!
Köszönet!
Most komolyan felállva tapsolok! Gratulálok, nagyon jó válasz – mint mindig!!!
Sokkal nagyobb publicitást érdemelne Tamasi doktor visszafogott, ám annál összeszedettebb válasza a Kalocsán jóemberkedő tüdőgyógyász politikusi- és vakcinaipari gerjedelmével szemben.
Szeretnék a cikkhez egy apró technikai korrekciót kérni, mivel jelenleg a “megbetegedéseket súlyosbítják a vakcinák” linkje nem működik.
Köszönettel.
Ez egy nagyon frappáns válasz, nagyon jó összefoglalás! Gratulálok!
“Az ember mozdulhat parancsra. A fiú követheti atyját. De ne feledd, ha királyok mozgatnak is téged, vagy hatalmasok, a lelkedért egyedül te felelsz. Isten előtt állva nem mondhatod, hogy mások parancsára cselekedtél, vagy hogy az erény nem volt járható út a számodra. Az nem lesz mentség.”
A lelkedért te felelsz / részlet https://youtu.be/m_Z-D2gBI6E
A hamis PCR tesztek témaköréhez még annyit tennék hozzá, hogy a teszt feltalálója Kary Mullis egész életében ellenezte a teszt alkalmazását virusok kimutatására – ez a teszt erre nem alkalmas. Szerintem ezt érdemes mindig a covid szektások orruk alá dörgölni.
“If they could find this virus in you at all- and With PCR if you do it well, you can find almost anything in anybody. It starts making you believe in the sort of Buddhist notion that everything is contained within everything else.” – Dr Kary Mullis
Ami a maszkokat illeti rá van írva a maszkok dobozára is hogy az áru alkalmatlan a vírusok kiszűrésére. Akkor miről beszélünk. A napokban olvastam, hogy a papír maszkokban kutatók találtak toxikus anyagokat amik a gyártásnál kerülnek az anyagba.
A vakcinákat illetőn épp a napokban olvastam, hogy egy nemzetközi ügyvéd hálózat büntető feljelentést tett a Hague nemzetközi bíróságon az izraeli kormány ellen. Mint kiderült a beoltott katonák, rendőrök, iskolás gyerekek és egészségügyi dolgozók 41% komoly mellékhatásokat produkált a kísérleti a kísérleti biológiai ágenstól amit megtévesztő módon vakcinának hívnak. Sokan meghaltak és lebénultak ennek ellenére a kormány nem állította le a tömegek beoltását.
Pfizer gyógyszergyártó vállat ellen a napokban tettek feljelentést Nigériai orvosok mert a vállalat kísérleti nyulakként kezelte szegény családok gyerekeit évekkel ezelőtt olyan anyagokkal oltva be őket amitől tömegesen lebénultak.
A Moderna soha nem gyártott előtte vakcinákat. Most ugrott be először az oltás business-be. Előtte a kemoterápiás mérgek egyik legnagyobb gyártója volt.
Az egyik videóban mondta egy magyar orvos a minap, hogy a fertőző osztályokon ahol ő is dolgozik a helyzet katasztrofális. Az ápolónőket beöltöztetik szkafanderbe. Azok pedig nem isznak és esznek rendesen, hogy ne kelljen WC-re menni mert a szkafandert ilyenkor le kell venni. Ennek pedig az az eredménye hogy fejfájásuk és egyéb bajaik vannak így nem tudnak a munkára koncentrálni.
Dr Fauci aki most az amerikai CDC (a legfelsőbb egészségügyi hatóság) főnöke írta a spanyol influenzáról mielőtt eladta volna a lelkét a gyógyszergyártóknak, hogy a nagy halálozási számok az 192o as években a maszkok használatnak is volt köszönhető. Szakértők ugyancsak kiderítették hogy akiket beoltottak akkor mind meghaltak.
Amerikai szakértők egyre többször panaszkodnak, hogy az orvosi egyetemeken agy mossák a hallgatókat és egyre hülyébb orvosok kerülnek ki a egyetem falai közül. Olvasva Kormendi Szabolcs levelét igazat kell adnom nekik.
Megfélemlíteni és pánikba ejteni csak azokat tudják akikkel sikerült elhitetni hogy az életcélja az evés, ivás, alvás, anyagcsere és párzás, akiknek nincs tudomásuk arról, hogy valójában örök és elpusztíthatatlan lények. Akik ezt tudják azokat nem lehet megfélemlíteni pláne nem ilyen nevetséges tüsszentős vírussal.
“Sosem volt az az idő amikor én nem léteztem, se te, sem ezek a királyok és soha nem jön el az az idő amikor mi megszűnünk létezni” -Sri Krishna
Adekvát válasz egy gyógyszerügynök rémhírterjesztésére. A jövő azonban az ilyeneké, a Pfizer már évenkénti oltásra kötelezne mindenkit:
Pfizer expects many vaccine injury LAWSUITS, demands global indemnity
https://www.naturalhealth365.com/pfizer-vaccine-injury-lawsuits-3762.html,
mások a csecsemőktől kezdve mindenkin kipróbálnák az oltóanyagukat:
Johnson & Johnson targets newborns, infants, and pregnant women next for COVID vaccine trials
https://www.naturalhealth365.com/covid-vaccine-trials-newborns-pregnant-women-3760.html.
A legtöbb vírusfertőzés megelőzhető vagy enyhíthető megfelelő mennyiségű vitaminokkal, ásványi anyagokkal és gyógyhatású növényi kivonatokkal.
A leginkább fontos ezek közül a D3 vitamin, amit sajnálatos módon az oltásellenesek is ritkán említenek. Ezzel kapcsolatosan egy újabb cikk:
Association of vitamin D status with hospital morbidity and mortality in adult hospitalized COVID-19 patients
https://www.endocrinepractice.org/article/S1530-891X(21)00057-4/fulltext?utm_campaign=Chris%20Kresser%20General%20HCTP&utm_medium=email&_hsmi=115998053&_hsenc=p2ANqtz-_FP20t0tw7eUnwsGzsy-FWE539UztUobbHevK3Bvx_lvTrBz22pZpEjrS9n-TFPSpZmNevBZbIJUn2pcwNHxaVG1wQrg&utm_content=115998053&utm_source=hs_email
A vírusnak tulajdonított halálozások fő oka az ellátatlanságból adódó immunhiányos állapot lehet, amit feltehetően az intenzív osztályokon sem korrigálnak.
Egy magyar kutatási eredmény a D-vitamin hatásáról:
https://akjournals.com/downloadpdf/journals/650/153/Supplement-2/article-p5.pdf
Sajnos az oltások “áldozatairól” a hazai médiában semmilyen információ nem olvasható, látható.
Két példa az ismeretségi körömből talán elég arra, hogy komoly fenntartásaink legyenek az oltási kampánnyal szemben:
– Egy hatvan év körüli férfi ismerősöm megkapta az oltást, rá két napra kórházba, és lélegeztető gépre került, egy hét után került le a gépről, talán túléli. A hozzá közelállóktól származó információ szerint az oltás előtt semmilyen tünete nem volt, de mint később kiderült, már korábban elkapta a vírust, így a kettő (a vírus és az oltás) együttes hatásaként került ilyen súlyos állapotba. Laikusként kérdem, vajon orvosi szempontból korrekt így az eljárás?
– Egy jó barátom 90 év feletti nagymamájával kapcsolatban a család tanácstalan volt, hogy oltassák-e vagy sem, mozgáskorlátozottsága, illetve a környezettől való elzártsága miatt inkább elvetették az oltást. A háziorvos javaslata az volt, hogy legyen beoltva, az a biztos. Ki is jött beadni a vakcinát, rá két napra a mama meghalt. Az orvos megkérdezte a családot, megfelel-e nekik az hogy a dokumentumokra végelgyengülés kerül…
Nekem is van egy ismerősöm, az ő élettársa kb. 1 hónapja kaphatta meg az oltást, mindkettőt. Egészségügyi dolgozó és arra presszionálták, hogy kapja meg. Azóta 30 percnél több időt nem tud nehéz munkát végezni, mert legyengül, fáradékonyság gyötri és fáj a háta. Ez a jelenség elmondása szerint az oltások után alakultak ki. Másrészt, is kockázatosak ezek, mert GÉNTERÁPIÁRÓL van szó, amit 2-3 generáción keresztül kellene vizsgálni és folyamatosan monitorozni!
Az intézkedések alkotmányosságának cáfolatáról tessék elolvasni egy volt alkotmánybíró publicisztikáját, és kikövetkeztetni a következő lépést.
http://www.ekint.org/alkotmanyossag/2021-01-07/voros-imre-kulonleges-jogrend-katonakkal-mindorokke
Nem rövid, de nem összeesküvés-elmélet. Viszont tényszerűen leleplező.
Érdekes. Az eredeti bejegyzés, amelyre ez a cikk született, sehol nem található.
Tisztelt Kollega!
Tisztelt kommentelők!
Körmendy doktor “Covid osztályos” főnökeként, belgyógyász-kardiológus osztályvezető főorvosként felajánlok egy vezetett vizitet az osztályomon, velem és Körmendy doktorral együtt, beöltözve, leletek és rontgen filmek áttekintésével, valós, szenvedő betegek vizsgálatával, természetesen amennyiben a beteg hozzájárul, és beszerezhető az igazgatás hozzájárulása. Úgy gondolom, a tisztánlátás érdekében fontos lehetne. Utána nagyon szivesen beszélgetünk -politikamentesen, tisztán szakmai szempontok alapján – bármiről, ami a témához kapcsolódik.
Tisztelettel
Dr Zolyomi Szilárd
Kedves Zolyomi kolléga! Köszönöm a jószándékú hozzászólását! Megfontolom és választ fogok adni. Üdv Tamasi József dr.
“politikamentesen, tisztán szakmai szempontok alapján”
Én azért megkérdezném, hogy mennyit kap a kórház egy “lélégeztetésért” és ebből mennyi a költség. Gondolom a könyvelésbe már nem lehetne betekinteni.
Partvonalon kívüli szemlélőként kérem, fogadja el Zólyomi doktor nagyvonalú ajánlatát.
Hogy is mondták a régi görögök?
Tézis, antitézis, szintézis.
Szakmai párbeszédből baj nem lehet.
Bármilyen színjátékot meg tudnak tervezni, beöltözéssel, leletekkel, csak hogy elhitessék a Fenevad terveit.
A Körmendy és hasonlók lefizetett Sötétség Ügynökök.
Tamasi doktornak köszönjük az áldozatos, részletes, mindig csodás, szakmailag teljesen alátámasztott, isteni igaz szavait és tájékoztatását!
Pleja!! 😀
Tisztelt Zolyomi Szilárd!
Nagyon barátságos lépés Öntől Tamasi doktor úr meghívása, bár véleményem szerint ez semmin nem változtat.
Bizonyára van sok beteg ember az osztályán, ahogy ez légúti panaszokat, súlyos szövődményeket okozó járványoknál sajnos előfordul.
Nem az a kérdés, hogy van-e most x, vagy y számú ARDS-es beteg az ország egyes kórházaiban, klinikáin.(Bár kíváncsi lennék, mi volt az Önök osztályán mondjuk az 1999/2000-es influenzajárvány idején). Biztos, hogy egyes kórházak osztályain most tele ház van, máshol meg pangás, “mert covid van”…
Sok-sok más kérdés van, melyeket illene végre tisztázni, nyilvánosság előtt, tényekkel, statisztikákkal, összehasonlító elemzésekkel, valós számokkal. Tesztekről, maszkokról, oltásokról, lezárásokról. “Matekról”. Annak lenne értelme. Tisztázni a PCR tesztek PPÉ-ét, ciklusszámát. Azaz mondjuk utánajárni, hogy az Ön pozitívra tesztelt betegeinek valójában hány százaléka ténylegesen covidpozitív, illetve a covidpozitív betegek valójában kizárólag a covid miatt lehetnek-e “valós, szenvedő betegek”, vagy csak mellékesen covidpozitívak.
Illene tisztázni, mennyivel kap több pénzt egy intézmény covidpozitív betegek után és előfordulhat-e nálunk is, ami Angliában, hogy covidpozitivitást írtak rá olyanok halottvizsgálati papírjára, akik nem voltak covidpozitívak. Tisztázni, van-e bármi értelme – a nemzetközi számokat is figyelembe véve – a lezárásoknak, éjszakai hadiállapotnak, a gazdaság totális leállításának, emberek tönkremenetelének, és annak, hogy nem jutunk megfelelő orvosi ellátáshoz. Hány embernek kell ahhoz tönkremennie, megbetegednie, ellátatlanságába belehalnia, hogy 1 embert (esetleg) megmentsünk. Családunkban – szerencsére pár hónap alatt spontán gyógyulás következett be – három vizsgálat maradt el a covidra való hivatkozással.
Számos orvos, infektológus, epidemiológus szakember szólalt meg az elmúlt évben, felszólítva a szakmát és a politikumot nyilvános vitára, mert tapasztalataik szerint a politikai vezetés egyoldalúan, tudományos adatokra és a “kormányzati jósdára” -( ld. operatív törzs) nem megfelelően támaszkodva hoz a vírus veszélyességére hivatkozva emberi alapjogokat súlyosan sértő intézkedéseket, miközben az intézkedések veszélyeket hordoznak akár közvetlenül a testi, lelki egészsége nézve, beleértve a védeni kívánt, veszélyeztetett idős korosztályt is, de a súlyos gazdasági válságot (emberek ellehetetlenülését, tönkremenetelét, államadósságunk döbbenetes mértékű növekedését) tekintve a népesség legszélesebb körei, (beleértve a járvány által nem sújtott egészséges fiatalokat is), súlyosan meg fogják szenvedni ezeket a döntéseket.
Érdekes lenne megtudni, hogy az orvostársadalom nagyobbik része vajon olvassa-e a tudásában, szakmai kompetenciáiban, valóságérzékelésében, szakmai múltjában politikai okokból “lenézett, megvetett, alusisakos konteósnak” tekintett, megfélemlített, megfenyegetett, megzsarolt, megbüntetett, állásvesztett kollégák írásait, megtekintik-e videóikat, átgondolják-e közzétett adataikat, vagy engedve az agymosó propagandának,a felülről jövő, jelszóval védett rendszerből érkező utasításokat, híreket veszik-e csak figyelembe?
Vajon Ön, akinek jelenleg a belgyógyászati osztálya telített, és kollégái mit gondolnak, valóban halálos világjárvány van? Egy éve folyamatosan? Amikor az ún. “első hullám volt” tavaly tavasszal, hányan voltak az Ön osztályán? Hányan haltak meg? Amikor nincs covid-járvány, akkor hányan halnak meg átlagosan az oszályán hetente? Hány emberen alkalmaznak aktív lélegeztetést, milyen oxigénszaturációs értéknél került tubus a betegekbe, figyelemmel voltak-e azokra az ajánlásokra, amelyek nem javasolják az aktív lélegeztetést igazolt covid-19 fertőzésnél, amikor az oxigénszaturáció úgy csökkenhet akár 80%-os értékre, hogy az érintett akár tünetmentes is lehet?
Megjelent a Qubit nevű tudományos (-nak tekintett) oldalon egy cikk Dr. Bárdosi Attila patológus, neuropatológus, neuromorfológus, címzetes egyetemi tanár, a Göttingeni Egyetem docensétől. Ön olvasta?
https://qubit.hu/2021/01/10/a-tudos-es-a-virus
Nem idéznék a cikkből, de rendkívül érdekfeszítőnek találnám, ha végre megindulna a VALÓDI párbeszéd a szakemberek között, bár láthatóan a politika erre semennyire sem nyitott, egyértelműen diktatórikus berendezkedés uralja a szakmát is és az intézkedéseket is.
Visszatérve az Ön osztályára. Vajon az ott ápoltak között hány olyan (idős) ember van, akit egy megbízhatatlan PCR teszt alapján bevittek a kórházba (mert jobb, ha vigyáznak a papára-mamára), ahol esetleg a zsúfoltság miatt esetleg megfelelő ápolást nem biztos hogy kap, de (a kórtermében fekvő, valóban fertőzött és erős tüneteket mutató betegtől bármilyen jelenlevő) vírust, vagy (a rákényszerített maszk miatt/alatt valamilyen erős tüdőgyulladást okozó) baktériumot minden bizonnyal igen? (és ezzel véletlenül sem az Ön osztályát minősítem, csak sajnos túl sok embert kellett az utóbbi tíz évben elkísérnem és látogatnom élete végén egészségügyi intézményekben)
Zárszóként még hadd meséljek el egy személyes történetet. Pár évvel ezelőtt egy családtagunk végstádiumos tumorral haldokolt. Az otthonában való ellátását nem tudta már megoldani a családja. Protekcióval (!) sikerült bekerülnie egy krónikus belgyógyászati osztályra egy vidéki városban. Ott meglátogatva azt tapasztaltam, hogy a végletesen zsúfolt szobákban – két ágy között mindössze egy nagyon keskeny éjjeliszekrény fért el, és már ott állt a következő ágy – a 12 db nagyon szűkösen bezsúfolt ágy közé még betoltak bármilyen éjjeliszekrény vagy lerakó felület nélkül plusz 4 db (!! ) ágyat, mert annyi nagyon beteg ember feküdt az osztályon és még várólista is volt. Az az osztály mindenféle járvány nélkül is egy pokol volt. Azt a látványt, a hangokat és szagokat nem lehet elfelejteni. Vajon amikor egy ilyen osztályra “ráérkezik” egy teljesen átlagos influenzajárvány a szövődményes krónikus betegek milyen gyorsan fertőződnek meg és milyen szinten telítődik túl az osztály, ha csak naponta két új fertőző beteg érkezik és hányan halnak meg naponta anélkül, hogy tesztelgetnék őket, vagy egy katonákkal védett operatív törzs nagy csinnadrattával bejelentené, hogy megint meghalt x krónikus beteg….
Ezekről kellene nyílt vitákat, szakmai megbeszéléseket tartani nagy közönség előtt.
Egyébként erősen csodálkoznék, ha Ön engedélyt kapna feletteseitől az osztály “idegenek általi bejárására” – de ne legyen igazam.
Két fontos objektív ténnyel még kiegészíteném az előttem remekül szólót:
1. A 2020-as évre vonatkozó halálozási statisztikák európaszerte egyértelműen bizonyítják, hogy nem volt “túlhalálozás” a korábbi évekhez képest. Objektív módon megdőltek azok a matematikai modell számítások amik tömeges halálozással járó pándémiát vetítettek előre 2020 tavaszán. A járványügyi intézkedések ezen előrejelzések alapján lettek mindenütt elrendelve, CSAK ELFELEJTETTÉK REVIDEÁLNI A VALÓS SZÁMOK TÜKRÉBEN. Mint ahogy szintén elfelejtették revideálni a PCR tesztek diagnosztizálásra való alkalmatlanságát is ahogy azt Piffu is nagyon helyesen leírja.
2. A korábbi influenza járványokkal ellentétben egyes intézményekhez kötötten centralizálták a COVID19 ellátást. Ezeken az intézményeken keresztül könnyen zsúfoltnak láttatható az EGÉSZ egészségügyi fekvőbeteg ellátó rendszer. Ezeken a kórházakon és klinikákon keresztül – a propaganda céljának megfelelően – a valósnál sokkal sötétebb kép festhető.
A számok makacs dolgok ezekre visszatérve a KSH adatai alapján a 2015-ös influenza szezon (január-március) 3 hónapja alatt 503 000 tüneteket produkáló beteget regisztráltak, 2016-ban 477 000, 2018-ban 433 000 volt ezekben a hónapokban a tünetes betegek száma. Influenzával kapcsolatos halálozási adatokat nem tart nyilván a KSH, így engedtessék meg a becslés. Az influenza 0,1%-os átlagos mortalitásával számolva ez 4000-5000 ember halálát jelentette az adott 3 (!!) hónapban. Egy éve a feltételezhetően jóval nagyobb számú influenzás eset össze van mosva a SARS-CoV vírus fertőzöttjeivel, mind az enyhébb tüneteket, mind a szövődményeket produkáló esetek vonatkozásában. Ezen az aspektuson át nézve a tavaly óta göngyölített COVID számokat a halálozást is beleértve még mindig nem – illetve egyre kevésbé – látszik az indokolatlanul nagy pánikkeltés és az ezzel együtt járó korlátozások járványügyi alapja.
Dehogynem volt tulhalalozas, szinte mindenhol szignifikans tulhalalozas volt 2019hez kepest Europaban.
https://magyarnemzet.hu/belfold/a-magyar-jarvanystatisztika-az-egyik-leghitelesebb-9315539/ Tulhalalozasi adatok a cikkben alulra gorgetve. Igaz, jobb volna az elozo 5 ev atlagahoz viszonyitani, de ilyenem nem all rendelkezesre.
Es itt: https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps
A szokasosnal magasabb tulhalalozas okain persze lehet vitatkozni, de a legtobb helyen szignifikans es letezik. Csehorszagban 1945 ota, Magyarorszagon 1999 ota a 2020as ev hozta a legtobb elhalalozast.
Egyebkent nagyjabol egyetertek, a panik kulonbozo statisztikai es orvosszakmai definiciobeli ugyeskedesekkel van gerjesztve, mikozben semmi bizonyitek nincs ra hogy az eddigi intezkedesek (tavolsagtartas, maszk, lezarasok) befolyasolnak a jarvany lefolyasat. Az en teoriam az, hogy a mult tavaszi panik emberileg ertheto (a politikusok is emberek), biztos ami biztos alapon pl. Magyarorszagot is lezartak, bar nem volt semmilyen tulhalalozas egeszen novemberig. Az oszi lezaras, akkor mar sok sok adat birtokaban, mar sokkal erdekesebb dontesnek tunik – lehet hogy csak az arcvesztest akartak elkerulni (addigra mar kb. 5000 milliard hianyt hozott ossze az allamhaztartas), esetleg meg sotetebb a valodi ok, ki tudja.
Tisztelt doktor úr!
Hogy mitől lehet zsúfolt egy kórház ( miközben a többi üres) , azt mások már leírták.
Amiben én nem kételkedem, az az, hogy a tüdő röntgen kép mást mutat sokszor, mint szokás szerint. Amit viszont Ön nem fog tudni bizonyítani, hogy ez a szóban forgó (de máshol nem, mert izolálni sehol sem sikerült, az egész metódus hazugságon alapul) vírus fertőzés következménye.
Kardiológusként viszont jó esélye lehetne utánanézni, milyen elváltozást okoz mikrohullámú sugárzás a vér és az erek szerkezetében, idegrendszerben, stb.
Ön tudhatja, hogy mind elektromágneses lények vagyunk, és ennek sok köze van a jelenleg történő dolgokhoz.
Tisztelt Doktor Úr!
Én, mint a nép egyszerű gyermeke, ha jól értem Körmendy Doktor leírását, akkor az immunrendszerem, ami, ha elkapom a vírust, aktiválódik, (mondjuk T-sejteket termel), nem fog megvédeni a haláltól. Ellenben, ha beoltatom magam az mRNS oltással (vagy bármivel), ami az immunrendszermet aktiválja (mondjuk T-sejteket termel, ki tudja meddig), akkor megúszom. Teljesen logikus. Ja, nem!
Hát nem tudom, hogy helyes-e. Szerintem semmit nem tudunk arról, hogy valójában mi is történik, csak elméleti okoskodás. Szerintem az oltások ellenállóképességfokozására nagyon kevés mérési eredmény van, mivel most folynak az emberkísérletek a nyulakon.
Tisztelt Dr. Tamasi Úr!
Köszönjük a töretlen lendületét. Nagyon erős információs és pszichológiai hadviselésben vagyunk, ami talán egyre gátlástalanabbá válik.
Találtam néhány érdekes weboldalt, ami érdekes lehet (kapcsolatban a vakcinák hatásaival).
1. medalerts.org
2. Vakcina hatása, hivatalos kormányzati weblap, UK
Köszönettel: Fazekas Ákos
Ha az ivermectin nem is elérhető, de háziorvossal már feliratható a favirapir! Magyarországon kezdte gyártani az EGIS. Szerintem ez egy jó irány, vakcinázás helyett. RNS vírusok ellen (pl Ebola is) hatásos volt.
Másik dolog, egy német ügyvéd bepereli Kristian Drostent és 2 másik társát, a PCR tesztek miatt, amelynél a fals pozitív esetek lehetősége igen nagy. Emberiség elleni bűntettért, többek között. Nagyon komoly nemzetközi büntetőjogász, és sok német és amerikai tudós vallomástételére alapoz.
Érdemes meghallgatni:
https://rumble.com/vamvw1-crimes-against-humanity-dr-reiner-fuellmich.html
“favipiravir” helyesen
Fentebb posztolt egy hozzászóló 3 részes sorozatot:
https://www.youtube.com/watch?v=2xUxCIfMjIQ
Ebből a videóból 17:14 től válik nagyon izgalmassá a mondanivaló, érdemes a fordítást és közzétételt megfontolni erre a felfedezésre!
Igen, én is ezt nem értem az egészben: az eü dolgozók és orvosok hozzáállását. Nekik kellene a legjobban tudni mi van itt, mégis propagálják, támogatják ezt az egész mizériát… Nem gondolom, hogy minden kis zsákfaluban levő doktor pénzt kap ezért odafentről (bár nyilván van aki kap, pl merkely, aki kardiológus létére a legnagyobb vírusszakértők egyike lett és olyanokat nyilatkozik, hogy “nem az immunrendszernek köszönhető ha valaki nem kapta még el a vírust, hanem a szerencsének”…ez egy orvos??), tehát valószínűleg ők is elhiszik, amit mondanak nekik. De mivel ők tanult, témában jártas emberek (elvileg…), pont nekik nem kellene elhinniük a propagandát, fel kéne állni és abbahagyni a cirkuszt, hiszen akkor vége is lenne, mivel a politikusok nem tudnák beoltani a világot…
Ott tévedsz, hogy a “témában jártas”. Az orvosok jelentős része kritika nélkül fogadja el, amit neki az egyetemen sulykolnak, aztán pedig szintén kritika nélkül fogadja el, amit szaklapokban leközölnek. Annak hisz, aki hangosabb, és akinek a mondandója egybevág az egyetemen tanultakkal. Ugyanennek esik áldozatául a homeopátia, és az ezerféle egyéb alternatív gyógymód.
Ez erős összefüggésben azzal az – orvosi mivoltuktól független – emberi gyengeséggel is, hogy a többség fél felülbírálni a saját korábbi véleményét, mert
– egy addig ismeretlen útra lépne rá, ami az elején bizony félelmetes tud lenni
– be kéne ismernie, hogy eddig megvezették, és eddig hibásan gondolkodott …
– … ő, aki fölényesen oktatta a környezetét
– és ez gyakran egy fél vagy egész élet munkáját tenné haszontalanná, akár károssá.
Ehhez a beismeréshez nagyon nagy bátorság és elszántság kell.
Aki nem hajlandó, nem elég bátor felülbírálni a belétöltött ismereteket az ellentmondó tapasztalatai alapján, az – a kognitív disszonancia feloldásának kényszere miatt is – egyre agresszívabbak lép fel saját vélt tudásának védelmében. Így “készülnek” Boldogkői-félék, és Szabolcs-félék.
És még egy sót sem ejtettem arról, hogy esetleg megéri nekik ragaszkodni a korábbi álláspontjukhoz.
Ehhez jön még, hogy a Boldogkői félék nem is orvosok, csupán eljátszák azt anélkül, hogy valaha is orvosi diplomát kapott volna, felesküdött volna az emberek szolgálatára, látott volna életében is egyetlen beteget saját magán kívül.
Frontvonalban dolgozó orvos vagyok. Úgy érzem igen szélsőségesek a koronavírusról alkotott vélemények, Egy olyan szólamnak hogy ha nem oltatom be magam találkozunk az intenzív osztályon nem ülök fel. 1 éve szinte napi szinten találkozom COVID-os betegekkel, egyszerű maszk és időnként a gumikesztyű a védelmi eszközeim. Nem oltattam magam, nincs IgG és igM a véremben, de egyszer sem kaptam el a vírust. Erre nincs más magyarázat, mint az, hogy védett vagyok ellene, valószínűleg T sejtes szinten, vagy a korábbi hasonló koronavírusokkal való találkozásomnak köszönhetően keresztimmunitás folytán. Egyben persze nagy dózisban szedem a D és C vitaminokat is, ami nyilvánvalóan hozzájárul az immunrendszerem jó működéséhez. Ugyanakkor csodálkozva látom az oldalon azokat a véleményeket is, hogy nincs nagyobb járvány, mint a korábbi években. Most nagyobb járvány van, mint az előző években, sok a légzési elégtelen beteg a területen is és a kórházak is tele vannak velük. Csak aki nem néz oda, az nem látja ezt. Kedves Tamasi doktor! Ha azt kommunikálja a laikus tömeg felé, hogy nincs nagyobb járvány, mint az eddigi években, akkor fennáll annak a veszélye, hogy minden más állítását is hiteltelennek fogják tartani, amit ehhez az alap csokorhoz fűz. Baráti kollegalitással figyelmeztetem erre. Ebben az egy gondolatában nem, de minden más egyébben támogatom.
Kedves Karolina, számok nélkül maradok abban a meggyőződésemben, hogy nincs nagyobb járvány, mint amikor évi 5000-10.000 ember halt meg influenza miatt egy ilyen szezonban. Most azt mondják, hogy pusztán néhány százan halnak meg emiatt. Hitélet a hitélettel szemben nem tud érvelni. A számok pedig makacs dolgok. Köszönöm a támogató levelet.
Nincsen nagyobb járvány, mint szokott lenni, csak a GERJESZTETT mivolta miatt annak tűnik. Nem esett szó róla, de kérem ne felejtődjön el, hogy már több, mint egy éve kiiktatták az alapellátást a wuhani vírus kezelésből, így érthető módon a kórházakban csapódik le egyből az egész náthás , influenzás, és más légúti virusos betegtömeg, akik így már későn jutnak orvosi ellátáshoz, és, ha rádugják a gyilkoló lélegeztető gépet, végük. van.
Éppen a Nagyváradi doktornő esete példázza, hogy az idejekorán adott gyógyszerelés mindig sikeres volt. Magánrendelésében gyakorlatilag átvette az alapellátás szerepét. Ezért is zajlik a boszorkányüldözés ellene, mert nem tette a dolgát: GYÓGYÍTOTT, NEM FÉLT A BETEGTŐL!!! A WHO ukászt megszekte.
És aztán meg utólag hamisítják felfele a halott számokat, december óta már néhány ezerre van bizonyítékom a ksh táblázatokat letöltve.
Így könnyű és látványos nagy járványt hazudni.
…,mert TETTE a dolgát. (“nem” nélkül).
Azért mondjuk a Tamás doki jelentkezhetne a covid osztályra ha úgyis szakembereket keresnek. Én jelentkeztem de tanári végzettséggel nem fogadták el a kérelmet.
Ha a doki bemenne talán tisztább képet kapnánk hogy mi is zajlik valójában!
Sok ismerős tudósít, így tudom, mi folyik bent.
Ezeket a lényeket elég nehéz érvekkel meggyőzni, hisz éjjel nappal vénásan adagoltatják magukba a központi bizottság legújabb hazugságait.
Csakúgy, mint amin a szüleik nőttek fel. Talán ilyen, vagy olyan diplomát is sikerült valahonnan szerezniük, amitől értelmiségnek érzik magukat.
Érvek nélkül trollkodni elég szánalmas stratégia barátocskám!
Tisztelt Tamasi doktor úr!
Jó lenne ha befejeznék ezt a vírustagadó magatartást, önök is csak játsszák a virológus-politikust. Amíg önök itt ellenérveket kreálnak egy valós vírusra és veszélyre, addig naponta több százan halnak meg és több ezren kerülnek kórházba..! Van aki önök miatt nem fogadta el a vakcinát! Önöknél is bőven játszik a politika és emberek életével játszanak.. Orbán Viktor megment minket hiába a lejárató kampány, mindent megtesz az országért.
Kedves Hölgyem, Uram, akkor keresni kell az Orbán Viktor oltalmát. A probléma a kényszerítés. Aki fel akarja venni ezt a kotyvalékot, az tegye, de legyen meg a lehetősége mindenkinek, hogy elkerülje, aki nem akarja. Aki azt hiszi, hogy az oltás bármitől megvédi, és nem is hallja meg az érveket, az oltassa magát bátran.
Húúúú! Ez ám a magas labda! Sok elvakult hívő jószág észre sem vesszi, hogy hatalmas nyelvcsapásokkal mészárosa kezeit nyaldossa.
Nem azt próbálom sugallni, hogy az összes többi “jobbos-balos” szomorújáték parlamenti és hatósági pártokrita szereplője ne lenne legalább annyira cinkos a tömegmészárlás megvalósíthatóságában!
És akkor még csak fel sem vetettük a számos igen prominens nemzetközi szakértő növekvő aggályait, hogy hónapokon belül, de legalább télre valószínűsíthetően éppen az oltás miatt lesznek azok a szerencsétlenek szuperfertőzők, ráadásul úgy, hogy a saját immunitásuk addigra gyakorlatilag semmire sem lesz jó!
Néha felnéz az M1 híreiből? régebben az emberek hallgatták a Szabad Európát, ha a királyi média hazugságain kívül mást, a realitást is meg akartak tudni. Most az megszűnt, de a neten nagyon jól lehet tájékozódni, csak hinni kell a sok tudományos cáfolatnak ami világszerte egyre inkább beindul.
Orbán Viktor valóban mindent megtesz az országért, igaz van némi segítsége is : barátok, haverok, rokonok révén már több mint a félországot “megmentette”. Most következik a maradék…átmentése-pontosabban.
és a szabadkőművesek révén
(“Egylelkesrajongó” részére): A vírustagadást és a vírusrealista szemléletet illene tudni megkülönböztetni egymástól, mert jól különválasztható a kettő. A veszély jórészt szubjektív fogalom, nem objektív. A vírus valós, ám szervezetünkben milliószámra élnek vírusok, és nem szoktuk démonizálni őket. Egyetlen vírust kiválasztani a rengeteg közül és démonizálni azt: álságos, kettős mércés szemléletmód. Naponta minden egyes naptári évben bizony több százan halnak meg! (Kb. 350-400 fő) Koronavírusban azonban 3-4%-a hal meg azon embereknek, akiket statisztikailag ide sorolnak (lásd: Müller Cecília idevonatkozó nyilatkozatát). 96-97%-ban vírussal (is) a szervezetükben halnak meg betegek, de nem abban. Nem ugyanaz! A vakcina elfogadása vagy el nem fogadása egyéni döntés, felelősség kérdése. Az, hogy “ki miatt” nem fogadja el valaki, ez az ún. “hamis bűnbakképzés” szisztémája. A felnőtt, cselekvőképes egyén nem képezhet hamisan bűnbakot saját döntéséért, kibújva saját felelőssége alól. Más szóval ezt hárításnak hívják. Az éretlen, felelőtlen személyiségek szokása, az élet megannyi területén.
Miért van szükség katonai jelenlétre a kórházakban és a rendőrök mellett? Ilyen gazember ez a vírus, hogy igy kell ellene indulni? Úgy vélem, hogy hosszú és éles harcot indítanak el az oltott és oltatlannal szemben, de ezt generálja minden most, hogy ez létrejöhessen. Aztán úgy tudom, 8 éve még elég volt 27 műhold a térinformatikához, most miért is kell olyan nagyon sokezer? Ja, hogy az arcfelismerő rendszer is működjön a facén és a fotóidat a telon így osztályozza? Rengeteg kérdés mutat rá arra, hogy nem stimmelnek a dolgok. Áldás és köszönet a tisztánlátó orvosoknak, hogy nyitogatják a szemünket, mert elég homályossá tette a virtuális jelen.
Tisztelt Tamasi Doktor Úr!
Nagyon hálás vagyok a kezdeményezéseikért, a hiteles információkért, munkásságukért, amelyet végeznek. Mindennel egyetértek. További sok erőt kívánok Önöknek!
Ha kérdezhetek…
Azt írta korábban: “… a sok halálesetet, amelynek csak töredékét (konkrétan kevesebb, mint 1 azaz egy %-át) tartalmazza a VAERS, vagy a hasonló EU és UK adatbázis. (Jelenleg a VAERS 1500 halálesetet mutat, szorozd meg százzal kérlek a reális képhez és néggyel, mivel ez most háromhavi eredmény és az egy éveshez ez kell!! és ez csak az USA)…”
A VAERS adatai azóta ugye változtak: ” Of the 145 million COVID-19 vaccine doses administered in the United States from Dec. 14, 2020 through March 29, 2021, “VAERS received 2,509 reports of death (0.0017%) among people who received a COVID-19 vaccine.” Having reviewed “available clinical information including death certificates, autopsy, and medical records,” the CDC found “no evidence that vaccination contributed to patient deaths”. (https://www.reuters.com/article/factcheck-vaers-deaths-idUSL1N2LV0NY)
Tehát növekszik az elhalálozások száma, ismeretségi körömben is 3 héttel az oltás után kerülnek kórházba Covid pozitívként, s halnak meg emberek. A kérdésem az, hogy a 0,0017% -os oltásszövődmény-arány (Amerika) egyelőre ugye nem sokkal több, mint a tényleges Covid-halálozások aránya ( 0,004 % Magyarországon). A rendelkezünkre álló adatok alapján akkor mire hivatkozva mondhatjuk azt a kételkedőknek, hogy a vakcina veszélyesebb, mint a “Covid”? S ha megmagyarázná számomra érthetőbben, hogyan is szorozza fel a halálozások számát, megköszönném.
Tisztelettel: Frank Róbertné
Tudományos közlemények léteznek (nem egy, hanem sok), hogy az ilyen adatbázisokba bekerült adatok a valódi adatmennyiség 1%-át, vagy kevesebbet, néhány közleményben 3%-ot írnak, de mindenképp két nagyságrend különbségről van szó legalább, ugye ha 1% alatt van a valós szám, akkor már 3 nagyságrendbéli különbség van a tényleges és az adatbázis adatai között. Nos tehát az Ön által idézett 0,0017% oltási rövid idejű HALÁLOZÁS (nem szövődmény!!!) arány helyesen 0,17% korai halál, vagyis minden ezer oltottból egy vagy kettő meghal néhány héten belül és ehhez jön még az összes súlyos betegség szövődmény, ehhez jön még mindaz a betegség és halálozás, amely később – akár évek múlva jelentkezik, amiről ugye semmit nem tudunk, mert tk. ezek az oltások jelentik a nyilvános emberkísérleteket jelen időben. Ráadásul zárójelben megjegyzem, hogy a gyógyszergyár az összes beoltott adatát megkapja, a szövődmények lefutását is látja, na ezek közül kedvére válogathatja ki azt az ezer beoltottat, akiket a “tudományos” eszmefuttatásához kiindulópontként szerepeltet és az ebből összehazudott adatokat fogja kürtölni világba, hogy milyen ártalmatlanok is ezek a készítmények. Senki nem fogja számonkérni, hogy miért pont azokat az adatokat vette alapul, amelyek jó törtétenetet adtak. Ez tehát lényegesen magasabb halálozási és szövődmény arány, mint amennyi betegséget és szövődményt (0,004%) Ön említ a tényleges covid halálozás oldalán. Megjegyzem, ezen az oldalon is tudjuk, hogy mekkora csalás megy. Maga Müller Cecilia vallotta be, hogy a mindennap világgá kürtölt eseteknek csupán a 3%-át tartják kizárólag covid miatti halálnak, vagyis most kb. 600 főnél tartunk és nem huszonezernél immáron több mint egy év alatt. A 600 fő az a populációhoz képest 0,006%. Láthatjuk azonban, hogy a COVID osztályokon vegyesen fekszenek a covid betegek és az oltás miatti betegek, akiket mind covid betegként számolnak el. Addig tesztelik, amíg mind pozitív nem lesz és így rá lehet írni a papírjukra, hogy covid beteg. Egy kamu teszt esetén ez lehetséges. Igy a számok nagyon megtévesztőek. A 2500×100 (250.000) oltási halálozás viszont kevesebb mint 4 hónap terméke az USA-ban, az éves halálozás vélhetően nagyjából ennek a 3-4-szerese. Ehhez jön a késői halálozás, ehhez jön a világ minden más részén zajló oltási szövődmény, hiszen ez csak az USA. És láthatjuk, hogy Magyarországon is egyre tömegesebben haláloznak el az emberek az oltás után. Nyugodtan kijelenthető, hogy az oltásokkal szándékos népességcsökkentést, genocídiumot hajtanak végre a lakosság birka részének asszisztálásával.
Tisztelt Doktor Úr!
Köszönöm kimerítő válaszát. Kérem, vegyen fel a nyilatkozatukat aláírók névorába!
Üdvözlettel: Frank Róbertné