Amerikai oltáskárosodott pilóta levelet írt a Légügyi Hatóságnak

Egy amerikai oltáskárosodott pilóta levelet írt a Légügyi Hatóság illetékesének, Susan Northrup-nak:

“Susan,

Remélem jól van. Pilóta és repülőgép-bróker vagyok. A repüléssel nőttem fel, 17 évesen megszereztem a pilótaengedélyt, a repülés mindig is az életem része volt.

2021 szeptemberében megkaptam az első adag Moderna mRNS-vakcinát. 18 órával később orvoshoz kellett vinni, mert szívinfarktusra utaló tüneteim voltak. Röntgen, vérvétel, MR és számos kardiológiai vizsgálat után kiderült, hogy az “oltás” miatt szívizomgyulladásom lett (23 évesen). Másfél évvel a diagnózisom után még a harmadosztályú orvosi vizsgálaton sem felelek meg és a mai napig szívproblémákkal küzdök. Sajnos nem én vagyok az egyetlen személyesen ismert pilóta, akinek a kovid-“oltással” kapcsolatban szövődményei vannak. Hálás vagyok, hogy a megélhetésem nem az elsőosztályú orvosi igazoláson múlik, ugyanis mások az én pozíciómban nem ilyen szerencsések.

Mivel az Ön feladata az orvosi programok irányítása és az összes pilóta egészségének védelmezése, amikor meghallotta, hogy a pilóták oltása nemcsak megengedett, hanem kötelező is, elsőként és egyetlenként meg kellett volna ezt akadályoznia. Függetlenül az ön politikai hovatartozásától, az oltásokkal kapcsolatos személyes véleményétől, illetve a kollégák és kívülállók irányából érkező nyomástól, az, hogy a pilótáknak engedélyezték egy olyan anyag beadását, amelynek biztonságossága nincsen alátámasztva megfelelő klinikai tanulmányokkal és bőséges adattal, teljesen ellentétes azzal, amit az FAA az orvosi igazolásokkal kapcsolatban mindig is képviselt. Ahelyett, hogy kiállt volna a pilóták mellett, megengedte, hogy előírásokat hagyjanak jóvá, és hogy a pilóták 90%-a ugyanazzal az oltóanyaggal be legyen oltva, ami miatt én elveszítettem az orvosi alkalmasságomat.

Ha egy pilóta első osztályú orvosi bizonyítvánnyal rendelkezik, az azt jelenti, hogy megbízhatunk benne a közösség biztonságát tekintve. Nagyon is valóságos a pilóták félelme, mikor a rutin vérvizsgálatra mennek, vagy mikor egy terapeutával beszélnek, mert attól tartanak, hogy elveszítik orvosi engedélyüket és ezzel a karrierjüket is. Az oltási kötelezettség bevezetése előtt a légiközlekedési közösség megértette a gyógyszerek bevételére és a terápiákra vonatkozó szigorú korlátozásokat a fizikai és mentális egészség érdekében. Egy évvel a szabályozás életbe lépése után a (nagyon alapos) orvosi szűrésen átesett pilóták most szívrohamot kapnak és egészségügyi vészhelyzetek történnek a pilótafülkében, anélkül, hogy ön vagy az ön kollégái ezt kommentálnák vagy további kivizsgálásokat végeznének. Mivel a megélhetésem nem függ az engedelmességemtől, személyes kötelességemnek érzem közölni, hogy egyre nehezebb elhinni, hogy a pilóták egészsége és biztonsága elsődleges fontosságú Ön és az FAA számára.

Üdvözlettel: Sierra Lund”

Cikk: https://report24.news/impfgeschaedigte-pilotin-an-luftfahrtbehoerde-sie-haetten-den-impfzwang-verhindern-muessen/


Biró Éva fordítása

4 thoughts on “Amerikai oltáskárosodott pilóta levelet írt a Légügyi Hatóságnak

  1. mindeközben a Minde közben, Karl Lauterbach elismeri a „hibákat”, mivel a túlzott halálozási arány Németországban 36%-kal magasabb a normálnál
    https://www.europereloaded.com/karl-lauterbach-admits-mistakes-as-excess-mortality-in-germany-is-36-above-normal/

    és német orvosi egyesület és az orvosi kamara közleménye:
    https://www.virusinfok.hu/2023/01/29/nemet-orvosszovetseg-legkesobb-2022-marciusaban-be-kellett-volna-tiltani-a-genmodosito-oltasokat/

    lehet, hogy a kettő összefügg….

  2. Mit tesz az FAA, ha a méreginjekciózott pilóták nagy része rendellenes EKG-t mutat? Normálisnak nyilvánítja a korábban kórosnak tartott értékeket, egyszerűen átírja a weboldalát, és mindezt sunyin, csendben, a nyilvánosság kizárásával: https://www.bitchute.com/video/0ruSpPBHeccO/
    Vajon hány pilóta röpköd a fejünk fölött ilyen kóros értékekkel, utasok százaival a fedélzeten?!

    Mégis mit vár egy ilyen mértékben levitézlett és lezüllött hatóságtól a levélíró pilóta? Hogy az elkövetők majd nyilvánosan beismerő vallomást tesznek, és kárpótolják őt? Ez olyan, mintha a maffia pénzbehajtójától várnánk, hogy érvényesítse a jogainkat. Ideje lenne felnőni!

    Annak idején miért hagyta magát beoltatni? Előbb-utóbb sem egészsége, sem állása nem lesz. Miért nem fogott össze azokkal, akik nemet mondtak a kényszeroltásra, akik inkább lemondtak a jól fizető presztízs-állásukról, a repülős karrierjükről az egészségük érdekében? Nekik legalább az egészségük és az önbecsülésük megmaradt. Ha a pilóták tömegesen mondtak volna nemet annak idején, akkor ezt a disznóságot eleve nem lehetett volna keresztülvinni! Akkor most nem röpködnének potenciális kamikáze-pilóták a gondjaikra bízott utasok százaival a fejünk fölött!

    A múlt században még léteztek szakszervezetek, amelyek valóban a dolgozók jogait képviselték és védték, és ha valamelyiküket jogtalanul elbocsátották, akkor segélyezték az illetőt és családját. Ezt hívták SZOLIDARITÁSNAK. (Mint azt a bizonyos legendás lengyel szakszervezetet, Lech Walesa vezetésével.) Nem ártana ezt a mozgalmat újra életre kelteni, mert az elszigetelt munkavállalók összefogás nélkül könnyű prédái a globális pszichopatáknak, mint a fenti példa is mutatja. Nem kell újra feltalálni a spanyolviaszt!

  3. És akkor itt nyer értelmet az, hogy a Davosi rémek, amikor össz3egyűltek, akkor a svájci hatóságok mindegyikük repülőgép pilótáját karanténba zárta,m mivel mind oltatlanok voltak.
    Mert bár a konferencián és a sajtótájékoztatókon a Davosi rémek egyértelműen kiálltak az oltások mellett, arra azért vigyáztak, hogy a magánrepülőgépeik pilótái mind oltatlanok legyenek. Elvégre nem hülyék! Csak pszichopata tömeggyilkosok.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük