Spanyol kutatók szerint az covid vakcinában található grafén-oxid részecskék kompatibilisek az idegsejtekkel és más agysejtekkel.
Kapcsolódó cikkek:
Újra itt a polio?! A gyermekbénulás megdöbbentő történetéről Bokány Lajossal
Ernst Wolff: Háború Ukrajnában - A Nagy Reset Második Fázisa
Gazdatüntetés Németországban: elszabadult a káosz - Georg Spöttle
„Egyesítsük erőinket” – tréning
17-02 Dr. Heiko Schöning (D) - A COVID-19 vakcinák előállítása
Újonnan publikált tanulmány, amely a Pfizer modRNS-géninjekcióiban található DNS szennyeződéseket vi...
Elkepeszto. Az ilyen becsuletes tudosok nelkul es pl az onok kivalo orvoscsoportja nelkul errol a borzalomrol sem ertesulnenk. De az igazsag igy sem er el sokakat. Nem merem atlkuldeni a linket az otthoni rokonoknak es ismerosoknek mert azt hiszik megorultmhogy elhiszek ilyen “paranoid meseket”.
Ez az egesz mar remalomnak is tul borzalmas.
Kedves Eric!
Azért csak küldje át nekik. Ennyi amit ön megtehet értük. Ha elhiszik elhiszik, ha nem nem, de legalább tudnak, hallanak róla. Most tervezi a kormány a 3. oltásra rávenni a már beoltott embereket és nem árt, ha előtte néhányan kapnak némi információt is a nemhivatalos “szakértőktől” is.
Üdvözlettel: Balázs Ida
Igen, egyetértek kedves Ida. Én is ezt tettem. Igazság szerint ez a grafén téma már 1-2 hónappal ezelőtt felmerült. Akkor bizonytalan voltam elhihetjük-e bár logikus magyarázatnak tűnt. Később, végig olvasva ennek a kutatócsoportnak az angol nyelvű cikkeit, amelyek igen nagy része bizonyítékokat keresett, rengeteg egyéb bizonyíték is ezt mutatja, különböző dokumentált kutatások a grafénről. Sőt, valaki (kinaiak? kinai nevek) még egy hamisnak látszó patent bejegyzéssel is megpróbálkozott, visszadátumozva, a Google segítségével, de a Google log azt mutatta, hogy a 2019-es patent valójában pár órával azelőtt történt (ez pár napja volt). Azt jelenti: tudják, hogy lebuktak, most megpróbálják elhitetni, hogy már rég elfogadott módszer a vakcinába tenni. De ha így van miért kellett a patentet visszadátumozni?
Itt a bizonyíték róla:
https://www.orwell.city/2021/07/la-quinta-columna-on-potentially-false-patent.html
A magam részéről úgy éreztem kötelességem a kevés ismerőst, rokon tájékoztatni, mert a tudás életet menthet, élnek vele vagy sem, az már az ő dolguk. A nagybátyám meghalt másfél héttel az oltás után, embóliában. Az elsőt anyu is megkapta, akit talán a másodikról sikeresen lebeszéltem, de a nyomás nagy.
Saját példa : autóimm betegként, a kezelőorvos ajánlotta, sőt nagyon ajánlotta a beadását.
Házi orv. nem örültneki.
Igaza volt.
Az első után maradandó károsodás. ?
Elég vadnak tűnik a “tényellenőrök” cáfolják, de viszont ez a link
(Graphenea is csatlakozik a Covid-19 elleni küzdelemhez)
https://www.graphene-info.com/graphenea-joins-fight-against-covid-19
https://www.graphenea.com/
érdekes adalék.
Itthon nem tudja valaki elemezni ezeket a vakcinákat?
Valószínűleg nem is akarták! ?
Ahol ilyen vizsgálatokra alkalmas berendezések vannak, ott ma már gyakorlatilag lehetetlen egyénileg, felső utasítás nélkül bármilyen vizsgálatot elvégezni, mert a berendezés és a hozzá kapcsolódó informatikai rendszer naplóz mindent.
A vakcinák grafén-oxid nanorészecskéket szállítanak az 5G agykontrollhoz?
https://int.artloft.co/hu/do-vakcinak-nyujtanak-grafen-oxid-nanoreszecskeket-5g-elme-ellenorzesre/
(A cikkben további írások címei találhatók.)
Biocompatible N-acetyl cysteine reduces graphene oxide and persists at the surface as a green radical scavenger
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30892320/
Hm…
Jól értem, hogy egyetlen egy ampulla elemzéséről van szó? Ez így durva! Ebben az esetben nem ártana további ezreket, különböző szériákból, elemezni.
Összevetni az összetevők gyártó által megadott listájával.
Ha jól látom itt a neten, ismert a grafénoxid azbesztszerű és egyéb káros hatása, dózistól, kitettség tartamától függően. De hát nagyon-nagyon sok tanulmány van, jóval covid előtti időkből – vélhetően attól teljesen független kutatási vonalként.
Azt olvasom, bizonyos maszkokba bevallottan és szándékosan építettek grafént, hogy szűrje a vírust többek között.
Hála a mi kis kínai szövet, vagy műszálas filléres maszkjainknak, elég, ha a gumifül tartósága miatt aggódunk. (Nekem az szok elengedni pont a boltban.)
Mint egyéb népirtásos kirohanásoknál, itt sem ártana egy kis mérlegelés, utánajárás, dokumentálás.
A túlzások visszaütnek, mert hiteltelenítenek! Mi sem lenne egyszerűbb, mint az, ha a vakcinákról bizonyítható volna, hogy közismert mérgeket tartalmaznak és az oltottak hullanak, mint a legyek. Dehát, hullanak, csak módjával – század százaléknyi mennyiségben. Hogyan magyarázzuk a sok grafén-túlélőt?
Stb.
Nem. Nem jól érti. Megtörtént az Astra Zeneca és más vakcinák elemzése is. Arról van mindössze szó, hogy azokról a hivatalos jelentés (az elemzést végző nevével) még nincs közzé téve és biztonsági okokból talán nem is lesz.
De fényképek vannak. Egy másik Jane Ruby interjúban az Astra Zenecáról beszél.
“DR JANE RUBY – FIRST PFIZER, NOW ASTRAZENECA – GRAPHENE OXIDE”
Itt a link hozzá:
https://www.bitchute.com/video/hgjojzzu8LIu/
Itt a hír róla: “BREAKING: La Quinta Columna shares more photos of graphene oxide detected in AstraZeneca vaccination vial”
https://www.orwell.city/2021/07/graphene-oxide-in-astrazeneca-vial.html
Egy ismerősöm testvére covid osztályon dolgozik és a bent fekvők 90 %-a oltott és nagyon rossz állapotban vannak. Az orvosok nemtalálják a betegségük okát, vagy nemn akarják. Én már semmin nem csodálkozom.
Kedves Dezső, nem, nem egy ampulla. sok. és még tartanak a további vizsgálatok. azt gondolja meg, hogy a “mi” oldalunkat erősítő tudósok nem engedhetik meg maguknak, hogy tévedjenek. soha ilyen gondossággal nem kutakodtak, mert MEGDÖNTHETETLEN bizonyítékok kellenek. ezt én már régebb óta ismerem és tudom, hála a CORONA AUSSCHUSS munkájának Németo.ban. velük dr. Tamasiék is kapcsolatban vannak. nagyon is bujkálva, sok mindent kockáztatva és NEM MINDENT elárulva dolgoznak. ők sem hülyék, tudják, veszélyben vannak. ezért sem lehet nagyon fontos bizonyítékokat egyszerűen nyilvánosságra hozni. ez egy macska – egér harc.
A sok grafén túlélő úgy is lehet, hogy az oltások többsége placebót tartalmaz. Ők sem hülyék. Ha egyszerre mindenkin mellékhatások jelentkeznének, vagy túl sokan halnának meg az oltások után, akkor az oltásokat le kellene állítani.
És úgy is, hogy bontja a szervezet. Ezért akarnak ismétlő “oltásokat”, hogy a szintet magasan tartsák. ADAGOLJÁK MINDEN MÁSSAL IS, mai cikk az orwell.city-n, hogy a Kanári szigeteken megtalálták esővízben is egy repülőgépes szórás után. Mikroszkóp felvételek vannak. Az egyik vizsgálódó orvos megralálta a saját felköhögött köpetében. Vagyis belélegezte. Bíztatnak mindenkit akinek van egy jobb mikroszkópja, hogy vizsgálódjon. (Nem tudom mi a jó, 80x nagyítás még kevés) de a medence aljára hajított begyűrődött papírzsebkendőre hasonlító kép nagyon jellegzetes.
Megtalálták egy másik fajta influenza oltásban is és azt feltételezik, hogy minden oltásban benne van mostanra, a gyerekekéiben is.
Itt érdemes megnézni a dátumokat:
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728
egyértelmű, hogy volt egy vakcina (nevezzük így a gmo-s oltóanyagot), ami már készen volt (Gates támogatásával a Biontechnél). Hivatalossá akarták tenni, így szükség van a tesztelésre, ami , mint olvasható 2020 áprilisában kezdődött és 2023 májusáig tart.Köztes vizsgálat, ellemzés: idén november.
Nos ebből következik, ismerve Gates eugenikus vakcina terveit( 10-15 %os geocídium),hogy egy kész vaxot akartak bedobni, hivatalosan, majd 2023 -ban, vagy azután. (Lásd Agenda 30/ WEF).
Valamiért elkapkodták, valamiért hamarabb kellett bedobni az egész vírus maszlagot(Trump DEEP STATE elleni küzdelme miatt????) , amire tehát megvolt a “válasz” , csak még kísérlet alatt. Ez egy abszolút árulkodó jel, főleg, ahogyan kezd szűkülni a kör (vagy a hurok) a vírusgyártók körül, és ahogyan kezd a poilitikusi nemzetáruló tetű bagázs keménykedni a beadatással. Kiderült ugyanis, hogy gyenge a vírus, keményen kell marketingelni és az egészségügyet szétbombázni, csakhogy valami veszélyérzetet keltsenek. Ez nem új keletű dolog.
A Vakcina összetétele ennélfogva majdhogynem ÉRDEKTELEN, hiszen senki sem gondolja komolyan, hogy 2020 márciusában kihirdetett járványra egy hónap alatt kifejlesztettek egy vaxot, amit bejegyeztek a szokásos kísérleti fázisokra.
Karikó Katalin sem képes erre, azt hiszem.
Egy biztos: SEMMI KÖZE SINCS A WUHÁNI VÍRUS ELLENI VÉDETTSÉGBEN. mOST MÁR EZ 100%, A CÉL A GMO-S ANYAG BEADATÁSA.
Sajnos a világ-átlagban ez lassan megy? eddig 13% . Tehát szorgalmazni kell, politikai hajcsárok, ostorozzák a népet.
TEHÁT: MEGVOLT AZ OLTÓANYAG ÉS ANNAK ELFOGADTATÁSÁRA INDÍTANIUK KELLETT EGY QRVA NaGY VILÁGJÁRVÁNYT, az életet lezárni a WEF Agenda 30 céljainak megvalósítására: Magyarán előbb a nácizmus majd a bolsevizmus újratöltve. Különben ehhez kapcsolódik az egész sötétzöld klíma-katasztrófa idiótizmus is, melynek célja ugyanaz: a gazdaság teljes megbénítása, hiszen a Föld éli a saját életét, immár több millió éve, ciklikus klimaváltozásaival.
A Vírus-vax fordított sorrend nagybetükkel ennek az oldalnak az elején is megjelenik, tehát már régesrégen kiderült a kollégák számára, csak van aki nem olvassa el, talán ezekkel a számadatokkal emészthető is.
Attila,Grafén oxid: A fényvel való kölcsönhatás során a grafén reaktív oxigénfajokat hozhat létre, ami viszont oxidatív stresszt, a sejtek működésének elvesztését, gyulladást előidéző válaszokat és mitokondriális károsodást okozhat.
Kérdésem: Van e esetleg tudomása arról, hogy ez a szennyeződés hogyan tisztítható ki az emberi testből?
https://www.orwell.city/2021/08/josep-pamies.html
“….Tehát van zeolitunk, aktív szénünk, majd az általam nemrég említett növények, amelyek eltávolítják a szervezetünkben lévő nehézfémeket (Tulsi és Houttuynia cordata).
Alapvetően növények, amelyek javítják a vese, a máj működését, amint azt már korábban elmondtam. Ez az alap.”
Kedves Dr Szabó Attila. Egyetértek, csak a számokkal nem. Van egy Deagel.com nevű hírszerző szájt. Régen (archívból még előásható) volt egy népesség előrejelzésük 2025-re, országonként. Ennek fényében egyes országokban, mint pl. a UK 70%+ feletti csökkentést akartak. Magyarország jobb helyzetben volt, a népességét 2025-re 9,3 millióra jelezték elő. (Persze bevándorlók is jöhetnek.) A Daegelt valamiért sokan komolyan veszik, nyilvántartja az országok fegyvervásárlásait, stb., azt pletykálják, hogy CIA érdekeltség. Az emblémájuk is érdekes, olyan Mr. Globálra / Cult-ra jellemző.
PÉNZröl szól az egész de az ukrajnai proxiháború IS! A globál pénzhajhászásáról, hatalom és zsákmányolásáról!
Bizonyos spanyol kutatóknak hála kiderült, hogy grafén-oxid mérgezés okozza a COVID tüneteket. Ebben az a nagyszerű, hogy kezünkben van a megoldás kulcsa. Egyik oldalról a megfelelő, oki terápia: ugyanis ismertté vált, hogy a megfelelő glutation szint eredményesen semlegesíti a grafén-oxid agresszív oxidatív hatását. A glutation szintre pedig a megfelelő cink mennyiség gyakorol jó hatást. A NAC N-Acetil-L-Cisztein mint a glutation prekurzora szintén a terápia fontos része lehet. A másik oldal pedig – szorgalmazzuk az oltóanyag bevizsgálását grafén-oxidra. Vajon itthon vállalja-e valamelyik kutatólabor ennek a kivitelezését? Vagy hivatalból az Országos Gyógyszerészeti Intézet?!
A grafén-oxid hatásairól az élő szervezetre, valamint az oltóanyagok grafén-oxid vizsgálatának eredményeiről ezen a csatornán lehet elmélyülni. Ők a spanyol kutatók 🙂 https://www.laquintacolumna.net/
igen, kedve Ágnes, szó szerint igaz. még megemlíteném az ASTAXANTHIN mint legerősebb antioxidánst valamint a máriatövist, D vitamin, C vit. szelén. üdv.
Kedves Ágnes!
Szeretném közzétenni a hozzászólását, a videó alatt! https://www.youtube.com/watch?v=sjx9gtruDCgKérem tisztelettel az engedélyét! Köszönöm szépen! Természetesen az ön nevével!
Itt van egy másik interjú ugyanezzel a doktornővel ahol bemutat vér mintákat amit egészséges emberektől és oltott emberektől vettek. Még a nem szakemberek is láthatják mi módon távoznak meg az oltottak vörös vérsejtjei a méreg injekciók beadása után.
https://www.redvoicemedia.com/2021/07/what-covid-injections-do-to-your-blood-doctor-releases-horrific-findings/
A grafén-oxid is, akárcsak a higany, az alumínium, egy adjuváns, hatásfokozó, de nem mindegy, milyen arányban van jelen.
Előre is elnézést kérek, hogy ennyi hozzászólásra reagálok kéretlenül, azért teszem mert beleástam magam és követem a grafén témát.
Ennél sokkal többről van szó, a grafén tulajdonságai miatt. Itt egy új cikk, nagyon jó lenne, ha fizikus vagy orvosi-fizikai ismeretekkel rendelkező ember lefordítaná. Lényegileg azt tagjalja, hogy a szervezetbe bejutattott grafén úgy működik mint egy elektron-gyár, ha megütik egy bizonyos frekvenciával (mint bekapcsolni egy elemet). Ezzel, hogy folyamatosan elektronokat (töltést) bocsát ki, szétrombolja a környzetében levő sejteket. Nem biztos, hogy pontosan értem, fizikából gyenge vagyok.
A grafén és frekvencia összefüggés: “La Quinta Columna explains how graphene multiplies frequencies and damages cells, and how reducing agents help to control that damage”
https://www.orwell.city/2021/07/graphene-and-frequencies.html
Grafén oxid járvány.
A grafén oxid az említett spanyol kutatócsoport szerint, ha belélegzed, a szaglás és ízlelés elvesztését okozza a gyulladt nyálkahártya miatt.
Kétoldali tüdőgyulladást tud okozni.
Megtalálták maszkokban is, a maszkok egy részét csendben visdzahívták, de nem lehet tudni még mennyiben van.
Benne volt a legutóbbi influenza oltásokban is, mint adjuvant és állítólag megtalálták a tesztpálcákon is.
Sok érdekes tulajdonsága van, pl. egy bizonyos frekvencia (vagy több) esetén a hatást megsokszorozza és elindít egy erős oxidációs folyamatot.
Az EU egy milliárdot adott a kutatására, valamint az agyműködés befolyásolásának kutatására.
Grafén oxiddal ‘kezelt’ egerek agyát manipulálták, pl, érezzen éhséget vagy az ellenkezőjét.
A grafén oxid a szervezetbe kerülve (hidrogénnal találkozva) mágneses lesz.
Reagál az UV fényre, a frissen oltott karja a kísérletben erős UV lámpa fény alatt világított az oltás helyén, valamint a kézfején néhány ér is világított. UV effect a videón 2:07-től:
https://www.orwell.city/2021/07/UV-fluorescence-test.html
Oltott fejéhez téve az elektrodákat a voltmérő szokatlanul magas értékeket jelez pozitív és negatív irányban is, véletlenszerűen változik, hogy éppen pozitív vagy negatív (a vizsgálatot videóra vették!),valamint az EMF mérő is jelzett a koponya egyes részein. A vizsgált homlokára tapadtak a mágnesek.
Itt a videó a vizsgálatról:
https://principia-scientific.com/big-pharma-injecting-graphene-oxide-as-adjuvant-in-covid-jabs/
A történetet, a spanyol kutatócsoport által talált grafén kutatások, hatása, stb, az orwell.city weboldalon, angolul követhetőek.
A csoport eredeti felhívása spanyolul, angol felirattal:
https://www.orwell.city/2021/06/covid-19-is-caused-by-graphene-oxide.html
“Urgent Announcement: COVID-19 is caused by Graphene Oxide introduced by several ways into the body”
Vajon mi történik, ha egy oltottat betolnak MR-re??
Annyi biztosan, hogy legalább nem lesz covidos….
Nem tudom, valószínűleg nagyon veszélyes.
De egy kis remény: Az egyik lefordított La Quinta Columna cikkben azt találgatták, hogy mivel nem mindenki mágneseződik, talán az oltások egy része placebó, talán nem mindben van.
Volt egy olyan cikkük is, nem fordították le spanyolról, magamnak én igen a Google fordító segítségével angolra (magyarra nagyon rosszul fordít), amiben az is szerepelt hogy az alkohol és a nikotin is öli a grafént (mindenki a saját felelősségére…), de belegondolva, elég sokan isznak valami alkoholt napi szinten és sokan dohányoznak.
A pongyola magyar fordítás: “Nos, pontosan az alkohol (etanol) lebontja a grafént. Az etanol biodegradálja a testben a grafént azáltal, hogy fokozza a mieloperoxidáz termelést. A nikotin növeli a mieloperoxidáz termelését. Ezért a grafént is lebontja.”
A cikk: https://www.orwell.city/2021/06/ricardo-delgado-grafeno.html
Ez is a fentieket igazolja.
https://www.hazipatika.com/psziche/fuggosegek/cikkek/tenyleg_kevesebb_dohanyos_lesz_koronavirusos/20200707092144
De vajon mekkora mennyiség elég? Vagy alkoholból pl.?
Most jött ki a figyelmeztetés, szintén a spynyoloktól, hogy NE. Nagyon veszélyes. A SOTN-on (az ő híreik 3/4-e hülyeség, de ugyanakkor megjelentetnek olyasmit is amit senki más nem akar vagy mer) is megjelent egy hasonló figyelmeztetés, két esetleírással, hogy mit művel az MRI velük és miért.
Itt a link: https://stateofthenation.co/?p=76539
Mai nappal. hogy a gyermekemet támadták be, pontosítva elveszti szeretett munkahelyét, a ami nővéri állását a gyermek korházban, totál berágtam. Tehát ha nem óltakozik, akkor mennyen az utcára!
Maradjunk a tiszta beszédnél! Aki szándékosan mérgezni akarja a családomat, az ólom mérgezést kockáztat!
ELÉG VOLT!
Most kell összefogni az eü.dolgozóknak, hisz az egész cirkusz velük valamint az idős korosztállyal kezdődött. És most újra velük folytatódik az egész. A beoltott kollégák értésére kell adni, hogy ez így nem mehet tovább. Bátorságot és kitartást kívánok! Az elért siker mindnyájunk életére hatással lesz. A TV-ben nyilatkozó celeb orvosok, virológusok az orvoslás szégyenei, eladták a lelküket. Igaz, aki parancsot teljesít, annak nincs lelkiismerete, hisz a kettő együtt nem kivitelezhető. 🙂
De érdekes módo a csecsemő oltást mindenki hagyja, te is. Pedig annak a higanytartalma 30 szoros a megengedettnél, ami roncsolást okoz.
http://phys.chem.elte.hu/test/szakdolik/2015/2015_JuhaszZsofia_KemiaBSc.pdf
“A mérés során megállapítottuk, hogy a sejtek képesek felvenni a víz alapú közegben
úszó grafit / grafén részecskéket, és azok egészen a sejtmagig jutnak. Az itt kifejtett
pontos hatásuk a kutatás további témája lesz.”
Normális fordítás helyett 20.45-től írásban ráhordanak a témára építőanyag-áremelkedési problémát meg aktuálpolitikai hetet-havat, ami visszamenőleg hitelteleníti a “tálalást”.
Érdeklődők részére:
Odysee graphene videok
https://odysee.com/$/search?q=graphene
Biocompatibility of graphene oxide( tudományos cikkgyűjtemény)
https://scholar.google.hu/scholar?q=PubMed%3BBiocompatibility+of+graphene+oxide&hl=hu&as_sdt=0&as_vis=1&oi=scholart
Cytotoxicity of graphene oxide
https://scholar.google.hu/scholar?hl=hu&as_sdt=0,5&as_vis=1&qsp=1&q=cytotoxicity+of+graphene+oxide&qst=br
FRISS HÍR, ITT A KÖVETKEZŐ BEVIZSGÁLT “OLTÁS”, EBBEN IS VAN GRAFÉN OXIDE.
Kérem ellenőrizzék. Talán ha mérgezést kezelnek covid helyett többen túlélhetik?
https://www.orwell.city/2021/07/graphene-oxide-found-in-vaxigrip-tetra-vaccination-vial.html
És ez nem covid oltás, ez influenza oltás. Nézzék meg a részletes cikket a felvételekkel.
Nem vagyok oda a tenyellenorzokert, de most en is segitenek annak aki benyel minden hulyeseget…
Az anya kezfejen az erek szerintem azert vilagitnak, mert UV erzekeny filctollal atrajzolta poenkodasbol, ezert is mutgatja a kislanynak. Szettben lehet venni UV erzekeny filctollakat es kis UV fenyforrast is millio helyen…
De par masodperces kereses utan is lehet talalni hasonlo “mergezesi tuneteket”.
https://i.ebayimg.com/images/g/WgoAAOSwq4NeX0V7/s-l1600.jpg
Masik idiotizmus:
“Oltott fejéhez téve az elektrodákat a voltmérő szokatlanul magas értékeket jelez pozitív és negatív irányban is, véletlenszerűen változik…”
“szokatlanul magas” ???
Egy voltmero millivoltos tartomanyban akkor, ha a bemenete nincs – vagy tul nagy ellenallason keresztul van zarva -, osszeszed minden zajt a kornyezetebol. Mivel ZAJ, csak osszevissza ugralo erteket fog mutatni, ami a kornyezetben levo vezetekek mennyisegetol fugg illetve a rajtuk atfolyo aram erossegetol, jelalakjatol, stb.
Az emberi bor ellenallasa tobbszaz kiloohm, szoval egyaltalan nem segit a voltmeronek abban, hogy barmit is lehessen rajta merni, sot, az emberi test is osszeszed minden elektromagneses zajt, igy semmi ertelme ennek a fajta meresnek, bizonyitani meg plane nem bizonyit semmit.
Segitek, mindenkinek akinek bore van es ugyanabban a szobaban ul, hasonlo zajt fog mutatni.
Az odaig jo, hogy az ember gondolkodik es nem adat be maganak olyan dolgot amirol nincs megbizhato infoja, de el kellene gondolkodni mielott hulyesegeket osztunk meg, vagy legalabb utana kellene jarni kicsit hogy tenyleg lehet-e igaz-e a dolog.
Azt is megertem, ha nem tud valaki elokapni olyan ismerost aki kepben van mondjuk a voltmero hasznalataval, de akkor meg ugy kellene megosztani ezeket a videokat, hogy segitseget kerunk hozza ertobb emberektol, hogy igaz lehet-e es nem betesszuk egy listaba miint valamilyen megdonthetetlen bizonyitekot.
A tobbinek mar nem jarnek utana, ezt is csak mergemben irtam le…
Azert erdekelne, hogy miert nem vizsgaltattak mar be tobbszaz kulonbozo maganlaborban ezeket a vakcinakat akar kicsit tehetosebb maganszemelyek is es miert nehany katyvasz foton es videon latszik a nagy grafen.
Ha grafit ceruzabol le tudunk fejteni / szakitani pl. cellux ragasztoval sikeresen egy atomnyi reteget grafent kapunk. Ha 99,99% grafen lenne a fiolaban, visszakapnank a tomor grafitot amiben a szennyezodes 0.001%, az semmikeppen sem lehetne atlatszo folyadek.
Bar a videokban tudom grafen-oxidrol beszelnek, az nem tudom mit tesz a grafennel. Ez az en kerdesem masokhoz. Viszont ha tenyleg hat ra kulso elektromagneses ter, akkor nagy bajban lesznek az oltottak. Az MR gepeket messze kerulnem helyukben, de meg a vezetekek elektromagneses tere sem lesz a legjobb baratjuk hosszu tavon az biztos. Vezetekbol meg sok van…
Ma ennek jobban mar nem szeretnek utanajarni, keresgeljen akinek tobb ideje van.
Komolyan, egy ideje Truman-nek erzem magam ebben a vilagban… 🙁
Ui.: Valaki meg tudna mondani, ha a Fold forog es egy holegballon felszall rola akkor miert nem eleg megvarnia fent azt amig a celallomas befordul ala? A levego nem ragaszto ami miatt a ballonnak a Folddel egyut kellene forognia a gravitacio pedig megint nem ilyen eros oldaliranyban…
A kucsszó: “szerintem”
Igen, szerintem is nagyon valószínű, hogy valaki brahiból így csal és ezt egy jó nevű orvosokból és biológusokból álló csoport közzé teszi.
Nagy kár, hogy kutatással is igazolták a grafén oxid-nak ezt a tulajdonságát. (Lehet, hogy pongyolán fogalmazok és ez levon a hozzászólás értékéből, de mindig ott a link – hivatkozás az eredeti anyagra. El lehet olvasni.)
“La Quinta Columna shares UV fluorescence test results that support the claim that the analyzed vaccination vials contain graphene oxide” Forrás: https://www.orwell.city/2021/07/UV-fluorescence-test.html
Ezzel lehet vitatkozni vagy inkább ezen….
A voltmérő. Nyugodtan meg lehet nézni a videót – érteni se kell, látni is elég. Utána lehet vitatkozni azon, hogy hogyan is csaltak minden pontban és megmagyarázni a látottakat.
https://principia-scientific.com/big-pharma-injecting-graphene-oxide-as-adjuvant-in-covid-jabs/
És persze elmenni amellett a tény mellett, hogy a Pfizer vakcinát bevizsgálát és ehhez egy egyetem és egy professzor adta a nevét.
Érdekes, hogy mostanában minden hely tele van “fact checker”-ekkel… semmi baj, csak akkor a check terjedjen ki a forrásban közétett anyagokra is. Az utolsó részletig.
Itt látható, képekkel a bevizsgált Astra Zeneca fiola tartalma:
https://www.orwell.city/2021/07/graphene-oxide-in-astrazeneca-vial.html
Bárki aki valaha dolgozott grafén oxiddal és ránéz ezekre a képekre, megerősiti.
Itt pedig szintén képekkel a bevizsgált Vaxigrip nevű influenza oltás, a fioláról is ott a kép sorozatszámmal! :
https://www.orwell.city/2021/07/graphene-oxide-found-in-vaxigrip-tetra-vaccination-vial.html
Csak úgy halkan kérdem meg, hogy olyan uralkodó, hatalmas cégekkel szemben mint a fentiek ugyan ki merne az arcát, nevét adva hozzá hülyeségeket állítani? Ezek a spanyol kutatók, orvosok akik a La Quinta Columna mögött vannak, mind ismertek, mind az arcukat, nevüket adták a kutásaikhoz.
“Azert erdekelne, hogy miert nem vizsgaltattak mar be tobbszaz kulonbozo maganlaborban ezeket a vakcinakat”
– tudtommal tilos. Az elkövetőkre nézve valószínűleg veszélyes is. A három (miniszer)elnök, aki nem engedte be az országába az “oltást” érdekes módon mind meghalt az elmúlt kb egy évben. Az utolsót úgy lőtték le, nyiltan.
A PCR teszt feltalálója aki nyiltan kimondta, hogy a teszt nem alkalmas fertőzés megállapítására, ugyancsak kényelmesen elhalálozott pont a “járvány” előtt.
Valamint sokáig nem tudták mit keresnek, a mágnesesség volt a kulcs, hogy olyan anyagot ami ezt képes okozni.
(Még sosem hallottam fehérjéről tüske vagy más, ami ilyet okozna, vagy baktériumról, stb. – akkor pedig méreg.)
” Ha 99,99% grafen lenne a fiolaban, visszakapnank a tomor grafitot amiben a szennyezodes 0.001%, az semmikeppen sem lehetne atlatszo folyadek.”
A grafén oxid színe attól függ milyen fajta, vastagság, layerek. Valamint bár minden cikk 99%-ot említ de ez a 99% egy arány! Egy viszonyítás a benne levő egyéb tartalomhoz képest és Dr. Jane Ruby szerint ez 99,993..% – vagyis szinte semmi más nincs benne pl. genetikai anyag, amiből a maradékot találták és semmi mást nem. A vakcinát az előírásoknak megfelelően higították vizsgálat előtt vagyis egy oldatról beszélünk és az abban jelen levő anyagok egymáshoz viszonyított arányáról.
És ha nem csak vitatkozna de megnézné az eredeti anyagokat ez mind ki is derült volna.
Ez az info egyébként a Dr. Jane Ruby interjúban (Stew Peters show) van benne ahol a doktornő akinek a gyógyszerkutatás / elemzés a szakterülete, az almerai egyetem által kiadott vizsgálati papirokat is bemutatja.
“Viszont ha tenyleg hat ra kulso elektromagneses ter, akkor nagy bajban lesznek az oltottak.”
Ha tényleg érdekli erre is van jó néhány cikkük, egy része egyenlőre csak tippelés, találgatás a grafén oxide ismert, kutatott, publikált tulajdonságai alapján.
Pl, hogy nem csak az 5G hat rá de a 4 és 4+ is, de az sem zárták ki hogy alacsony RF hullámok is.
Ebből számomra aki nem vagyok fizikus és nem is érdekel a fizika, ennyi tiszta: távolról frekvenciákkal aktiválni lehet ami felerősíti a romboló hatást.
Ami engem illet – sértődötten feleltem. A legtöbb ember tojik rá mi történik. A magam részéről – bár megvolt a saját indokom is miért – másfél éve ezzel töltöm minden szabad időm, hogy mégcsak nem is az anyanyelvemen, háttér tudás nélkül interjúkat nézek, tudományos anyagokat, orvosi anyagokat, tanulmányokat olvasok, próbálom szétválasztani a hamis infót az igaztól (rengeteg idő) és mikor megértettem, másokat is figyelmeztetni próbálok, azokat akik lusták vagy nincs idejük vagy nem beszélnek idegen nyelvet és mindezt azért, hogy ha lehet ne haljon meg több ember, állítsuk meg őket amíg lehet. (Szerintem sem nekem kéne csinálni, de valahogy nem tengünk túl nem?)
Semmilyen járvány nincsen. A szokásosak vannak, influenza, megfázás allergiák covidnak nevezve és még néhány eset, a “furcsa” esetek amire a grafén oxid mérgezés tökéletes magyarázat, teljesen stimmel, tünetek, stb. És mivel most kiderült, hogy már az influenza vakcinákban is ott volt (van), megmagyarázza a covid oltás előtti eseteket is. Ha levegőbe szórták (és miért ne?) az is. A maszkokban megtalálták. A tesztpálcákon is állítólag megtalálták. A felhasználása amúgy is széleskörű. Jelenleg a törökök egy nazális oltáson dolgoznak vele. (Ebbe tessen egy kicsit belegondolni.)
https://www.orwell.city/2021/07/neuromodulation-and-brain-dysfunction-tsunami.html
https://www.orwell.city/2021/07/graphene-and-frequencies-part-2.html
“… La Quinta Columna discussed how graphene oxide damages the body at the cellular level since it is capable of ejecting electrons when electronically excited. … This is one of the papers that bring them closer and closer to prove their hypothesis about the real purpose of the elite with mass and forced vaccination: neuromodulation through a material capable of accepting and emitting the frequencies sent by the 5G antennas….”
Mi vitatkozhatunk ezen, részleteken, de a grafén oxidot több oltásban, maszkban megtalálták. Amennyiben nem listázott összetevő, semmi keresnivalója benne. Úgy meg végképp nem, hogy szinte az egész csak ebből áll. Ennyit kell az átlagembernek érteni. Egy csomó ember meghalt a lélegeztetők miatt. Idekinn egy csomót lényegileg megöltek (Midazolam), vagy betegen szimplán a sorásra hagytak és azt hazudták, covid.
Túlélhették volna ha a megfelelő méreg ellen kapnak kezelést? Ennyi számít és hogy minél de minél több orvos tudjon erről a grafén oxide ügyről.
Kedves Gundel!
Teljes mértékben igaza van.
Valamilyen arányban mindvégig tévedni fogunk, minden igyekvö tisztességes kutatás ellenére is.
A spanyolok talán itt-ott túlszínezik a dolgokat, de ez majd késöbb fog kiderülni.
Szerintem a vakcina lehet több minden hordozója is, az eddigi aluminium és a higany már magában elég veszélyesek.
Ehhez jön a grafén, a nanochip, stb. Olvastam rizin-mérgezésröl is, amit már állítólag elökészítenek. ?
Az emberektöl megszabadulni egy dolog, a másik hogy programozható rabszolgák legyenek.
Mindez nem fér be egy vakcina töltetbe.
De nem is kell, mert az embereket sikeresen hozzászoktatták az oltogatáshoz, így esetenként mást és mást adagolhatnak nekik. Mehet a dögölj meg- butulj- vagy kuss update.
A veszélyt abban látom, hogy veszélyes folyamatokat majd nem lehet semlegesíteni vagy/és leállitani.
A levegő nem ragasztó, viszont azonos a sebessége és iránya a föld forgásával. Így a levegőben lévő dolgoknak is azonos a sebességük és irányuk a föld forgásával.
Ha egy repülő repülőn ugrassz egyet, akkor sem fog a repülő elmozdulni alólad 800 km/h-val. Vagy a repdeső légy a 200al hajtó autóban sem fog a hátsó szélvédőnek nyomódni. Mert a te és a légy közege is mozog. Meg ugye a te és a légy sebessége is azonos a járművekkel. A példádban a föld a léghajó járműve, ami x sebességgel pörög és minden ami rajta van ugyanúgy x sebességgel fog tovább mozogni.
Kedves Gundel, (és nagyra-becsült ORVOSOK!)
Szíves figyelmükbe ajánlanám azt a tényt, hogy Elon Musk alacsonypályás mikro-műholdjai immár több mint 1500-an, 69,420 felhasználó felé szolgáltatnak (2021. 06.29.) 5G frekvencián Internetet. (És még mit, hova, milyen frekvencián, azt nem tudjuk, de a sugárnyalábok közismerten jól és pontosan irányíthatók, legújabb-generációs műholdjai már lézerrel is!) https://www.floblog.in/2021/07/starlink-satellite-internet-project.html https://spaceexplored.com/2021/07/18/elon-tweets-this-week-starlink-internet-latency-improvements-falcon-9-reusability-and-more/ Musk ugyan, mint egy dúsgazdag (és különc) magánember van beállítva, de tüneményes gyorsaságú meggazdagodása, alapján azt is lehet gyanítani, hogy – más tech. cégek vezetőihez hasonlóan – esetleg nem a maga ura. A problémám az, hogy nincs a helyi-értékén kezelve ténykedése az alternatív médiában sem. A földi 5G tornyokról még csak szó esik a közbeszédben, mint lehetséges kár(kór)okozók, de a felettünk alacsonyan (kötelékben) repkedő, (és egyre csak szaporodó) temérdeknyi kommunikációs (vagy annak beállított) műholdról néma csend! Miért?
Kedves István!
Tisztában vagyok vele, 2019 vége óta majd 60-at lőnek fel minden 2 hétben, hogy ezekből mennyi van bekapcsolva azt nem tudom.
A többi nem Önnek szól!
Ahogy látom otthon az emberek súlyosan el vannak tévedve, ha nem látják akkor nincs is. De én egy olyan országban élek, ahol az ezeknek a cuccoknak az elfogadott surgárzása a világon a legmagasabb és az ezerszerese az állítólagos biztonságos értéknek.
Ha bárki otthon azt hinné, hogy a műholdak nem számítanak az filózzon el azon, hogy hogy működik a GPS a kocsijában.
Nem tudom eléggé ajánlani Arthur Firstenberg: The Invisible Rainbow c. könyvét – alapos kutatómunka után sem pedig azokat a kutatókat és orvosokat akik a virus-elméletet megkérőjelezték: Dr. Andrew Kaufman, Dr Tomas Cowan, Dr Stefan Lanka.
Hálás vagyok az itteni tisztességes, bátor és lázadó orvosoknak akik ezeből is leközöltek néhányat és az igazság fontosabb volt mint az orvosi mundér becsülete.
Nincs műszaki háttértudásom és emiatt a fordításaim valószínűleg pongyolák, úgy írom, ahogy megértettem és az angol, főleg a tudományos (fizika, orvosi) angol elég rendes kivhívás, de szerintem ilyen mélységekben amúgy is unalmas az átlagembernek.
Egyszerűsítsük le:
1. Kiderült, hogy méreg van az oltásokban, még az influenza oltásban is, benne volt (és talán van is, mert ki tudja mit tüntetnek fel) a maszkokban. A méreg neve graphene oxide (nano részescskék)
2. A méreg jellemző tulajdonságai: ha belélegzed, a nyálkahártya gyulladása miatt, befolyásloja a szaglás és izlelést,esetleg teljesen el is veszted.
Gyakran idéz elő kétoldali tüdőgyulladást – vagy inkább roncsolódást ahol a gyulladás oka, hogy a szervezet próbálja a roncsolt, bomló sejteket eltüntetni.
Trombózist okozt, gyakran károsítja a szivet, vesét, májat.
Remekül szívódik fel nyálkahártyákon át belélegzéssel.
A testbe jutva mágneses lesz és a mai új cikk szerint ez a tulajdonság függ a hőtől is. (Pfizer -70 fok?)
Felerősít bizonyos frekvenciákat, egyfajta beépitett antenna, adó-vevő leszel a tudtod nélkül.
Tud energiát tárolni mint egy elem, az egy más kérdés, hogy ez mit művel a környező sejtjeiddel.
Reagál az erős UV fényre, “világít”. (Erről egyenlőre 3 különböző videó felvétel, bizonyíték van ami egyezik a grafén oxid leirt tulajdoságai közül ezzel is.
A mágnesességről majd milliós felvétel van, emberek, akik beoltva tesztelték, nem mindenki de kb az emberek 1/3 – 1/5 része “mágneses” lett tőle.
Az igazi félelem rész: Most júliusban-augusztusban akarják aktiválni az 5G-t. Ez még úgy is veszélyes (nagyon) ha nem vagy oltva és egészséges vagy.
Az oltottak dobják ki a wifi-t, dobják el a mobiltlelefonokat és tudják: minden ami távkpacsolóval működik sugárzást bocsát ki. Maradjanak távol olyan helyektől ahol az 5G köztudottan telepitve van. Olvassanak utána, hogy lehet a grafén oxidot a szervezetből eltüntetni és számoljnak vele, hogy lehetnek hasonló tulajdonsággal rendelkező fémek bennük.
Saját tapsztalat egy olyan országból ahol a sugárzás magas.
Levédtük a házat, EMF shielding földelt festék a falakon, EMF csökkentő fóliák az ablakokon. Amíg nem mozdulok ki semmi se történik, ha kimozdulok furcsa dolgok történnek amit a sajtó long (hosszú) covid-nak hív. Csak velem, a férjemnek csak a gyulladt térdén a labda nő kétszeresére ha elhagyja a házat. De benne nincs extra fém,, bennem van. (Antenna hatás?)
A covid hiszti kezdete óta furcsa dolgokat tapasztalunk. És megint: lehet, hogy otthon nem ugyanilyen mivel nálunk sokkal pofátlanabbul, tesztelés nélkül telepítették az új antennákat és mivel gazdagabb ország, a háztartásokban is sokkal több a sugárzó “okos” cucc.
Kis részlet: okos = smart – ez egy rövidítés. Secret Militarised Armaments in Residential Technology. Az 5G fegyver, soha nem arról szólt, hogy a hűtőd magától rendelje a kedvenc sajtod. Aki ért angolul nézze meg Sasha Stone dokumentumfilmjét, fenn van a Youtube-on, ingyen: 5G Apocalypse Extinction Event.
A furcsa dolgok: madarak megzavarodva esnek le – vagy 10 macskánk van akikből pár mindig a kertben van… pár perc után összeszedik maguk ha szerencséjük van.
A növények érdekes sávokban égnek le.
Az EMF mérő házon kívül gyakran kiakad (mikor Gausst mér, főleg keresztutcáknál), a lakossági forgalomban levő EMF mérők max 8 Ghz-ig mérnek, az az 5G tartomány alja. Idekinn az 5G együtt műkdödik az utcai világitással, valahogyan továbbitja, sugározza (forrás: Mark Steele és egy megnyert per = nem konteó).
Tavaly áprilisban (próbafutás?) házi kedvencek hegyekben hullottak covid miatt. Az enyémek túlélték de sokakról tudok ahol nem. Fiatal, egészséges állatok csak “összestek holtan” egy olyan szobában ahol a wifi volt (de azelőtt is ott volt, upgrade?), egy éves egészséges macska összecsuklott, megvakult, félig megbénult, oltatlan és jól tartott volt 0 problémával – 20 éve dolgozom macskákkal, soha hasonlót nem láttam.
Ugyancsak ettől az időszaktól emberek furcsán megsérülnek. Csak a saját példám, amikor egy 5G városba utaztam vásárolni a melltartó fémrésze helyén hirtelen mellhártya gyulladást kaptam. A ridikül fémdiszitése helyén ami a lapockámmal érintkezett, fájdalmas pont mikor a fájdalom napokig tartott. Sajnos van pár koronám, míg ha nem mozdulok ki a védett házból nincs probléma, decemberben muszáj volt, valakit vittem valahová 5G városokat érintve, a kocsiból nem szálltam ki, a világon senkivel sem érintkeztem. Egy mumpszra hasonlító betegség kezdődött – remélem a dokik figyelnek! – először fájdalmas beállt nyakkal a hátsó részén, majd majdnem elviselhetetlen fájdalommal először bal hátsó nyak izom majd a jobb. Ekkor kínomban kb 3 napig Doxy-t szedtem, amitől még jobban – nagyon mumpszosan – feldagadtam, annyira hogy sipolva szedte az orrom a levegőt (megdagadt orrmandulák?) őrült szájszárazság és a szavakat se tudtam rendesen kiejteni. Nagyon lassan enyhülő tünetekkel fél évig tartott, vége akkor lett mikor elutaztam és kiáztatttam magam az óceábnan vagy két hétig. A felső fogsorom aluminum, az alsó titánium ( az egyik legjobb antenna). Viszont a betegség kezdete előtt majd megőrültem attól hogy a bal fülemere a hangokat felhangositva hallottam az elviselhetetlenségig. A “mumpsz” – a nyirokrendszer méregtelenítése után ez elmúlt.
A lényeg, egy rohadt, mérgezett világban élünk, még ha nem is látszik de ott van.
Az életben nem hallottam olyan fehérjéről tüske vagy más.. ami mágnesességet okozott volna. Dokik..?
Nagyon sokan – közösségi oldalakon – leirtak egy fura jelenséget amivel az a baj, hogy tovább osztja az amúgy is szétzilált társadalmat.
De fontos lehet, főleg orvosoknak ezért folytatom. Oltatlanok töltenek fel anyagokat képekkel, hogy oltottak társaságában fura vérzések történtek nagy alvadt vércsomókkal. Rég nem mensturáló nők számolnak be arról, hogy a periódusuk extra erősen vissza jött. Képek vannak ilyen kb 10 cm hosszú alvadt vércsomókról.
Erről is van saját tapasztalatom és 0 feltűnési viszketekségem van de talán számit.
Senki oltottal nem találkozhattam. Egy védett házban élek, a bevásárlásaim nagy része interneten át megy, a szállíó csak lerakja az ajtó elé.
Kb egy hónapja autót mostam az előkertben sötétedésig, mikor az 5G lámpák bekapcsolnak, csurom vizesen mert a madarak össze tojták, de nem érdekelt mert meleg volt. 300 méterre van két 5G mast is.
Másnap azt hittem szellentem kell, de folyt. Vér volt. Kijött még egy rohadt nagy adag vércsomó, a férjem meglátta, leájult és az ügyeletet hivta akik első kérdése az volt, hogy OLTVA VAGYOK-E. Nem, és félek tőlük. Először azt hittem meghalok, majd rájöttem, hogy mindegy mit látok, már elállt.
NIncs tudott komoly betegségem. Hálisten nem ismétlődött meg. Ettem valamit gafén oxiddal? (Felvételek vannak mágneses húsokróll!!)
Nem tudom, de a lényeg ennyi. A talált méreg bebizonyítottan reagál bizonyos frekvenciákra és megsokszorozódik az ártó hatás,mint egy aktivált valami.
Próbálnak minket egymás ellen úszitani, “maradj távol az oltottól” – elmentem nyaralni, repültem, a gép fele tuti oltva volt, minimum. Ugyan van egy 30% – ban ezüst szálas EMF védő tunikám de az csak a törzs. A világon semmi se történt velem. Nem ők az ok.
De csak bátorítani tudom az otthoni bátor dokikat hogy agyaljanak a problémán és köszönöm. A megosztásunk nem visz előre.
Tényleg dokik, légyszi – nektek van háttér tudásotok – filózzatok már el rajta mi történhetett.
Ha ennek az egésznek vége szeretnék látni egy kedves fogorvost akinél nem fogok alkudozni, de ha még élek szabaditson meg az aluminium és titánium fogaktól, előre is nagyon köszönöm, valami drága fémmentes is tök jó lesz. 🙂
Ez olyan mint egy rémálom.
Sajnálatos h ez a valóság.
Most megértheted a “sok alvó” pedig ezért frusztrált (játssza a szkeptikus kötekedőt a tudományos kutatásokra is fittyet hányva), mert nem akarnak a rémálomba felébredni – meg lehet őket érteni. Én is szívesen visszaaludnék, de már nem lehet. Fáradozásaid nem voltak hiábavalók, az hogy a GO a köztudatba került (még ha csak az oltásellenesek körében is) nagyban köszönhető a hozzászólásaidnak.
Jó hír, h a rémálomnak egyszer vége lesz. Az Igazság már győzött (igen itt egy személyre gondolok), csak ki kell tartani hogy meglássuk mikor válik nyilvánvalóvá a győzelme az idők végén! Mindazok akik a hazug Rendszert védik, vagy hisznek neki az ordító ellentmondások ellenére, nagyon pofára fognak esni.
Köszönöm szépen. Jól esnek ezek a szavak. Tényleg kösz.
Kedves Gundel!
Én is erre jöttem rá. Nincsenek megbetegítő, fertőző vírusok, csak mérgek. Milyen érdekes, hogy a vírus latin neve is ezt jelenti…Mérgeznek bennünket. Már a középkorban is így volt. Aztán ráfogják, hogy járvány és jól elhintik az emberekben a félelmet, ami csökkenti az immunrendszer hatásosságát…
Csak érdekességképpen: Azt olvastam, a kínai nyelvben nincs is szavuk (vagy nem volt) a fertőzésre. További érdekesség, hogy a tényleg régen írott könyvek, ha járvány is van bennük, soha nem vírusos, felismerhetően bakteriális vagy valamilyen parazita okozta fertőzések. Most két percenként van egy új vírusunk.
🙂
Kedves Ágnes! Ha ráér és érdekli (azt gondolnám igen) ajánlanék két könyvet. E. McBean: The Poisoned Needle – az oltások igaz története, korabeli feljegyzések alapján íródott, nem meghamisított történelem. Ingyen elolvasható a whale.to-n, Duckduck: whale.to The poisoned Needle
A másik Arthur Firstenberg: The Invisible Rainbow, a kivonata (a lényeg) szintén elérhető ingyen a neten. Ez arról szól micsoda valójában az influenza. (Nem vírus.)
“JupiterTranzit – szeretnek veled beszelni. :)”
Ha a nicked, módosított második fele nekem szól, és tudom hogy valami jön megnéztetem az idevágó email cimet: gpalacsinta62@gmail.com ( ha nem tudom szinte sose nézem).
Ha vitatkozni akarsz velem, előbb olvass. Lehet, hogy a megfogalmazásom pongyola de kétlem hogy a T közönséget ez mélységekben érdeklné, a vita egyetlen tárgya, hogy van-e méreg és az a grafén oxid-e.
Amúgy sajnálom ha beszóltam de nézetem szerint ez egyfajta 3. VH amit nem fegyverekkel vivnak hanem pszichológiával, mérgekkel, frekvenciákkal ( http://whale.to/b/frequency.html) és megfélemlítéssel.
Ha – elolvasva – tudod cáfolni a grafén oxid méreg elméletet a bizonyitékok ellenére hát harjá. De tényleg. Amúgy a legjobbakat.
PS: a frekvenciák rész egy rohadt ,bonyolult – Mea culpa – rész.
De igyekeztem és ahogy elnézem másokra is rá fér egy kis extra oktatás.
Dr. Russel Whitte https://scientists4wiredtech.com/russell-witte/
Ez elég érdekes, tehát só szűrő,, nem is tudom, mi történik az élő szervezettel, só nélkül!?
https://ng.24.hu/tudomany/2017/04/05/grafen-a-csodaszuru-ujabb-alkalmazasa/
https://www.origo.hu/tudomany/20140616-a-nanotechnologia-lehetosegei-egeszsegugyi-kockazatai-nanoreszecskek-basf.html
“A párhuzamos lapocskák hosszirányban is hasznosak lehetnek, ha áramvezetésről vagy szakítószilárdságról van szó (4). Erre jó példát ad az egyetlen atom vastagságú szénhálókból álló grafén, amely már igen kis mennyiségben is növelheti egy kompozit anyag vezetőképességét.”
Ezt a cikket legalább 2x , a grafénel kapcsolatos kutatásokat szintén megosztottam, már évekkel korábban, a Facebookon, de valahogy senkit nem érdekelt, mennyire veszélyes lehet ránk nézve, ez az új nano forradalom!
Megjelent a La Quinta Columna egy új cikke, amiben Delgado azt állítja, hogy oltott rokonait kúrálta ki sikeresen a mágneses effektből. Ha ez igaz, ez megint hatalmas hír, mert azt jelentheti, meg lehet szabadulni az oltástól. (Azért bizonytalankodom, mert jó lenne több forrásból megerőstve látni, orvosok előnyben.)
Akik nem értik a cikket is nézzék meg, mert amiket használt – lényegileg étrend kiegészítők és vitaminok – le vannak fényképezve. Ha szeretnék érteni, a Google az angolt tűrhetően fordítja magyarra.
https://www.orwell.city/2021/07/antioxidants.html
Hátha valaki nem ismeri! Kb. 2.5 éve a Duna-televízó közvetített egy 6 filmből álló magyar dokumentum-filmsorozatot: „On the Spot – Okos világ” címmel, amiből 5 a neten most is megtalálható, és melyekben neves személyekkel készített interjúk találhatók EMF témában (pld. Dr. Havas Magda, Magyar származású, kanadai kutató a 3.- ban):
1./ https://www.youtube.com/watch?v=BnqIwJcB-iw On the Spot: Okos világ – Maldív-szigetek
2./ https://www.youtube.com/watch?v=AqVhw37lThw On The Spot : Okos világ, Elektroszenzitívek 3./ https://www.youtube.com/watch?v=ISPVvW2R1PE On the Spot, Okos világ – Biztonságos techn. 4./ https://www.youtube.com/watch?v=HhSsOEYVvlI On the Spot, Okos világ – Sugárzás és netfügg. 5./ https://www.youtube.com/watch?v=0EUDuHCy2QI On the Spot – Okos világ, Dharavi
A filmek nagyon tanulságosak, példákon keresztül rámutatnak a 4G (2.4 GHz) EMF ártalmakra, amik csupán a mai technika mértéktelen, de mégiscsak ártatlan (szándékos rosszakarat nélküli) terjesztéséből és felhasználásból keletkeznek.
Az 5G-t (és károkozásait) ellenben indokolatlannak, szándékosnak és kiterveltnek gondolom még az úgymond kommunikációs funkcióban is, de az igen széles tartománya miatt (0-300GHz) mindenféle gonosz célra is alkalmas lehet. Néhány példa: https://odysee.com/@7mennydorges:6/Covid19-vakcina—mit-tal%C3%A1lhatunk-benne:2? https://www.youtube.com/watch?v=MmZ5ZqqPVBE&fbclid=IwAR0s3_FyTjqlQoFp43LPaR7XxYs6NE082FXUKFSy553X6bg-lTUmnj2kkZk Mikrohullámú fegyverek és elmekontroll a gyakorlatban – Német dokumentumfilm magyar felirattal.
Dear Mrs Gundel, I’ll soon send you a private message in your box (the subject will be written as: Kvassay62), please look it after. Az 5G műholdak témáját pedig azért erőltetem, mert meggyőződésem, hogy (általánosságban) mindenre található gyógyír, (csak esetleg még nincs megtalálva), de ahhoz ismerni (megismerni, megérteni, elhinni, mély meggyőződést elérni) kell a problémát. Ehhez pedig beszélni, beszélni… Sajnos a műholdak elég alattomosak tudnak lenni: míg a tornyok látványosak, még ha sugárzásuk nem is látható, de hatásuk eléggé kézzelfogható (sajnos), a műholdak az emberek szeme elől elrejtettek, és tapasztalatom szerint, ezer vagy több ezer ember közül 1 v. 2 ember gondol rájuk, azok sem igazán hiszik el, hogy ezek a műholdak ártani is tudnak. Pedig az is lehet, hogy kitűnő harcászati eszközként is könnyedén működtethetők. És időben korrelálnak a féktelen, világméretű oltás-terrorral, illetve az esetleges vakcina-nanórészecskékkel.
Zárásként egy bátor, szókimondó romániai magyar újságíró (Szőke Mária) legfrissebb írása: https://informatialibera.ro/hu/hogyan-valik-magyarorszag-europa-legnagyobb-emberi-kiserletekre-berbe-adott-kiserleti-laboratoriumava-horrorba-illoek-a-magyar-covid-illetekes-egymasnak-ellentmondo-nyilatkozatai-a-harmadik-o/
Nem láttam ezeket, de alkalom adtán megnézem. Viszont tudták mit csinálnak, nagyon rég játszadoznak már a frekvenciákkal.
A mobiltelefonról pontosan tudták, hogy függőséget okoz. Már nem tudom, hogy a 5G Apocalypse Extension Event c. dokumentum filmben volt, elismerték, vagy Dana Ashlie Wireless Warfare szintén dokumnetum jellegű filmjében. Az előbbi ingyen a Youtube-on, utóbbi Bitchute vagy Brandnewtube vagy Brighteon.
Dr Debra Davisnek aki sokáig az unió kedvenc szakértője is volt, van egy jó oktató filmje erről, Youtube Dr Debra Davis Melbourne.
A WIFI 2,4 Ghz-t idekinn csak a docile (engedelmes, belenyugvó) frekvenciának hívják és összefüggésbe hozták a megugrott cukorbetegséggel is, elhízással is.
Az angol rendőrség egy TETRA rádió nevű cuccot használ az állomány agyának, vagy inkább érzéseinek a manipulálására. Alacsony frekvenciák. A cikk erről, a whale.to frequency quotes alatt található (guglival nem biztos, hogy meglesz).
I’ve just noticed but sorry I’m unable to check, tech difficulties on abroad, I don’t have the phone here for identification required by gugli, be back around 13th or so. Apologies.
I see, that’s O.K.
Igen, a Google megtalálja.
http://www.whale.to/b/tetra_q.html TETRA, & GSM quotes (and GWEN) [back] Death towers
http://www.whale.to/b/rifat9.html The Secret Use Of Microwaves By British Police And Army
Köszönöm az információkat. Elismerem, ez a mondatrész (nem)kissé elhamarkodott volt: „…,amik csupán a mai technika mértéktelen, de mégiscsak ártatlan (szándékos rosszakarat nélküli) terjesztéséből és felhasználásból keletkeznek.”, és így visszavonom!
Barrie Trower-ről (videóiról) már egy ideje tudok, íme egy gyűjtemény (azoknak akik nem ismerik): 1./ https://www.youtube.com/watch?v=MezGygK4YmY Wi‐Fi és a Mikrohullámok Hatásai az
Egészségünkre (Magyar felirattal)
2./ https://www.youtube.com/watch?v=fNHd1ZdxVtY Barrie Trower The Real Dangers of 5G and Wifi
technologies (Angol felirattal) 3./ http://stopthecrime.net/docs/microwave%20warfare%20barrie%20trower.pdf (Előző videó angol-nyelvű szöveges leirata.) 4.! (volt egy 4. is, jó hosszú című, de már nem elérhető!)
Még egy megjegyzés: látjuk mennyi bajt okoznak a wifi (és az annak nevezett) tornyok, melyek egyébként különböző tulajdonosok birtokaiban vannak, és talán versenyző ellenfelek is, de egy tekintetben egységesek: – hogy szelíden fejezzem ki magam – igazán nem az egészségünket óvják. Nem könnyű feledat (titokban) összehangoltan működni a sokszor ellenérdekű feleknek. Mennyivel könnyebb lehet a dolga a valódi tulajdonosának az Elon Musk (egyre csak szaporodó) alacsony-pályás internet mikrómű-holdjaival, – minden eszköz (kényelmesen) egy kézben van a Föld teljes felületén. Pláne ha a ’vakcinákban’ – ahogy a spanyol tudósok állítják – Grafén-oxid is van) Kedves nagy-tudású fizikusok, meg kellene már szólalni!
Éppen mérem. Nagyon trükkösen megoldották, mert nincs lakossági forgalomban EMF mérő, ami 8-10 Ghz felett mér, vagyis az 5G range nagy része nem mérhető.
Körbe vagyok véve a tannákkal, nem tudtam mielőtt lefoglaltam az utat. Nagyon magas értékek vannak, elméletileg főleg a biztonságoson (? ez is jó kérdés, hogy min alapul mert nem tesztelik, mennyi a biztonságos) de vannak bennetüskék, pulzáló tüskék amik már a veszélyes tartományban vannak. Érdekes módon csak az egyik antenna iránya ÉS AZ ÉG FELŐL. A pont (a hely ahol épp állok és magas értéket mérek) változik.
Ismerem és nagyon tisztelem Dr B. Trowert, én is csak ajánlani tudom az oktató videóit, a téma nagy szakértője. (Látom ugyanott böngészgetünk, whale.to) 🙂 A magyar linket én is köszönöm szépen, sokkal könnyebb úgy pontosan érteni!
“Firstenbergnek van egy érdekes elmélete, azértnem látjuk az elektromosságot és az elektromágneses hullámokat, mert nem ahhoz evolválódtunk. A természetben nagyon sok mérgező dolog egyben figyelmeztet is, a nyílbéka élénk színe, ízek, szagok. Tudnék élni wifi nélkül.
Volt még egy nagyon érdekes írás, ha otthon leszek megkeresem. Egy ausztrál telekomos mérnök – miután senki se hallgatta meg a figyelmeztetéseit – kölcsön vett egy tankot és lerombolt úgy emlékszem 8 tornyot. Lecsukták szegényt, de volt egy jó írása, hogy hogyan “közlelednek” ezek a láthatatlan hullámok, pl. Iskola előtt több szülő a kocsiban ülve, mobilozva várta a gyereket villanyvezeték alatt, a vezeték felkapta a hullámokat és tovább vitte a környező házakba. Vagy a visszavetődés, mint egy pattogó labda, szerinte a kórházak folyosói a legrosszabbak a keteszteződéseknél, mert kis területen rengeteg sugárzó műszer van. Egyben magyarázat is miért terjed ott jobban a covid aminek a vírusa máig nincs megbármit is hazudozzanak erről össze
Kéremszépen, dokik, valaki nem segítene? Én megtettem a magam részét és lehet, hogy a saját tapasztalatom azért tér el az átlagtól, mert célpont vagyok? Esetleg megérdemeltem, hogy túlélhessem?
Célpont: Sok éve vagyok antivaxer saját tapasztalat és gondos kutarás után. Kismacskákat adok el kikötvr, hogy 0 oltás és minőségi nyers hús amiben ott van minden,csont, belőségek, stb. Egy idegen, ellenséges,bizalmatlan országban lettem ‘valaki’. 2019 tavasza óta furcsa dolgok történnek velem amik másokkal nem. Asztma rohamot kapok egy IPhoneX-től csak két perc után. Kocsit mosok 5G-hez közel és másnap majdnem elvérzek, több vér a belekből mint egy rossz mensi allatt egész élrtembeny?? Egy vagy kb 10 centis vércsomóval? MI A FENE TÖRTÉNIK? Ma olvastam egy FB zárt csoport hozzászólást, oltott férfi hasonló tünetekkel, de én nem vagyok olott!
Mi is miért generál a belekben ekkora vérzést?
ITT A KÖVETKEZŐ MEGERŐSÍTÉSE A GRAFÉN OXID TARTALOMNAK.
https://www.orwell.city/2021/07/andreas-kalcker.html
És ígértek egy másik videót is, arról amit az olaszok találtak, arról beszélnek, hogy különböző oda nem való nehézfémeket találnak a vakcinákban, de ami közös és mindben ott van az a grafén oxide.
https://pokolafoldon.hu/pandemia/meddig-maradnak-eletben-a-beoltottak
A VIDEO MAGYAR LEIRATA A GOOGLE FORDÍTÁSÁBAN. Szerintem érthető. Ehhez még annyit tennék hozzá, hogy Dr. Jane Ruby elmondta az egyik Stew Peters Show videóban, hogy a grafén oxid állítólag sosem volt engélyezve állati vagy emberi felhasználásra. Lehet venni kutatási célokra de nem egy engedélyezett oltás-összetevő.
“Ricardo Delgado: Lássuk, mit mond Andreas Kalcker csapata az injekciós üvegek elemzése után. Nézzük meg a videót.
Dr. Ignares: Például van egy olyan kérdés, amely nagyon foglalkoztat bennünket, mert bizonyos dolgokat már észleltünk az oltásokban. És ez az, hogy ezek az oltások grafén-oxidot tartalmaznak. Csapatunkból valaki elektronikus mikroszkóppal ellenőrizte. A kérdés az: miért van grafén?
Dr. Andreas Kalcker: Hogy kristálytiszta legyen. Ami változik, az a vakcinák biológiai összetétele. Ami egyikben sem változik, és mindegyikben az, azok a kristályok, amelyek különböző mennyiségben vannak jelen. Minden fiolában vannak. Van egyébként a magnetit, amelynek egyébként kínai szabadalma van. Szabadalmaztatott. Láthatja … Ez nem magnetit. Ez grafén.
Ricardo Delgado: Azt hiszem, amikor Dr. Andreas Kalcker először azt mondta, hogy „magnetit”, valószínűleg grafénre hivatkozott. De eltévedt a fordításban, és némi nehézséget okozhatott, amikor kifejezte magát, mert itt tisztázza. Visszalépek.
Dr. Andreas Kalcker: Magnetit, aminek egyébként kínai szabadalma van. Szabadalmaztatott. Láthatja … Ez nem magnetit. Ez grafén.
Dr. Ignares: 2020 augusztusától szabadalmaztatták Sanghajban.
Dr. Andreas Kalcker: Igen, ez a grafén-oxid szabadalom.
Pontosan. És akkor a másik rész az, hogy az összes vakcina ezt használja. Úgy értem, mintha mindenki tudna erről a technológiáról. Amit azonban aggasztunk, az a mellékhatása. És akkor ezt nem az orvostudomány írja le, az ön szakterületén, de az én szakterületemen, a biofizikában.
Mi történik akkor? A testnek szüksége van elektromolekuláris képességeire a működéshez. A szív azért dobog, mert van egy mágneses mező, amely utólag létrehozza az áramot a szivattyúzáshoz és minden mást. Ezért a grafén az, hogy teljesen megváltoztatja az elektromágneses terünket. Valami, ami még soha nem történt meg. És mondjuk azt, amit látunk, valami „in vivo”, némi drámai hatással.
Ahhoz, hogy jobban megértsük, sok videót is megnéztünk olyanokról, akik oltás után haldokolnak. Vannak mások, ahol görcsölni látszanak az emberek. Ezeknek a görcsöknek például nagyon specifikus frekvenciájuk van, és alapvetően megegyeznek mindenféle görcsben. Ezek a görcsök egyértelműen jelzik, hogy az emberi elektromágneses mezők megszakadnak.
Ricardo Delgado: Nos, most már világos, hogy Andreas Kalcker csapata grafén-oxidot is felfedezett az oltásokban. Ezután többet beszél a híres CDS-ről (klór-dioxid).
Dr. José Luis Sevillano: Ez nem magnetit, hanem grafén-oxid. Mert a múltban először hozta fel a magnetitet.
Tudjuk, hogy a vakcinában nehézfémek vannak. Nem tudjuk, hogyan épülnek fel az oltóoldatban; akár kristályként vagy valami másként vannak jelen. Ezután lehetnek valamilyen vas vagy más fém kristályai. Tudjuk, hogy vannak nehézfémek, mert olasz kutatók már elmondták nekünk. A híres Pfizer videó, már elmondták nekünk, hogy …
Ricardo Delgado: Erről a videóról. Megvan a videó, és hamarosan megosztjuk.
Dr. José Luis Sevillano: Mindenesetre tudjuk, hogy vannak más nehézfémek is, amelyeket szintén nem szabad tartalmazni abban az oltóanyagban.
Ricardo Delgado: Mi több. Mallorcán is ugyanezt találták.
Dr. José Luis Sevillano: Pontosan. De nem tudjuk, hogy képez-e magnetitkristályokat vagy sem, de vannak nehézfémek.
De ezzel Kalcker korrigálja magát abban az értelemben, hogy már nem az összes oltóanyag tartalmában beszélünk magnetitről, hanem grafén-oxidról. Sokkal nagyobb jelentőséget kell tulajdonítanunk kijelentésének, mert elvileg nem a grafén-oxidot, mint az oltóanyagok összetevőjét, hanem a magnetit nevű komponens szétválogatását tette lehetővé, amely gyorsan táplálta a híres hamis disszidenciát. Véleményünk szerint egy gyanús disszidencia, amely gyorsan elmondta, hogy van magnetit. De most Kalcker az, aki azt mondja mindenkinek, hogy nincs magnetit, hanem inkább grafén-oxid. “
ÉS A KÖVETKEZŐ:
“Spectroscopy analysis reveals 99.5% graphene oxide in Moderna vaccination vial”
https://www.orwell.city/2021/07/absorption-signal.html
A kérdés csak az, hogy lehet lebontani, eltávolítani? Alkohol, cigaretta? Mennyi?
Van más akternatíva?
Állítólag igen, el lehet távolítani, legalábbis Delgado ezt állítja, hogy ő beoltott rokonoknál sikert ért el erős antioxidánsokkal. NAC (N-Acetile-Cystein) és még jó pár.
Ebben a cikkben felsorolja, képekkel, nem kell nyelvtudás, el lehet olvasni az üvegcséken a feliratokat. Étrendkiegészítők.
https://www.orwell.city/2021/07/antioxidants.html
Kate Shemirami a tegnapi londoni tüntetésen (hatalmas tömeg volt!) a beszédében szintén említette a grafén oxidot. Ő a hatalmas mennyislgű C vitamin híve.
Sajnos nagyon aggasztó tapasztalatokat szereztem, teljesen oltatlan létemre (sem covid, sem influenza elleni oltást sem kaptam soha) ugyanolyan mágneses hatásokat mutatok, mint az oltottak. Gyakorlatilag a teljes étkészletet el tudom helyezni a mellkasomon, a hátamon, ill. a vállaimon. Teljesen abszurd ez a dolog! Ami számomra ebből következik: a mérgezésünk sokkal szélesebb körű és régebb óta tart. Ahogy megfigyeltem, első sorban a csontjaim mágnesesek. Ha jól sejtem, akkor a csontokba épülés nem megy egyik napról a másikra… Oltatlan férjemnél is ugyanezeket a jelenségeket tapasztaltuk. Lehetséges, hogy az oltottaknál sem feltétlenül most kezdődhetett a mágnesesség, csak most derült ki vagy erősödött fel, lehet, hogy a vakcina már csak a zárókő a “nagy műhöz”? Persze, ki tudja? Szeretném kérdezni, hogy mások is tapasztaltak-e hasonlót?
Kedves MBM, én nem, de olvastam róla. Az Orwell.city-n van erről is cikk. Úgy gondolják minden oltásban és egyéb dolgokban, pl infúziós folyadék, stb is benne van. Valamit elég szabadon vásárolható a kínai érdekeltségű Alibabán, nekem pl. nagyon gyanúsak a gélek amiket mostanában erőltetnek (és amiket mi soha nem használtunk). Szerintem az, hogy több dologban tolják is új, úgy értem, ha a gyerek 3 éve mágneses lett volna tuti észrevesszük, de soha nem hallottam senkitől ilyen sztorit.
Kérlek kövessétek az orwell.city cikkeit (mert ott van az is, hogyan lehet megszabadulni tőle). Copy paste a google fordítóba. Angolról elég értehezően fordít.
Ezt a betegséget, a tüneteit, egyértelműen összehozták a sertés influenza oltással, már a múlt században.
https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Guillain%E2%80%93Barr%C3%A9-szindr%C3%B3ma
Írják is itt, hogy bizonyos ásványi sók, elektrolitok, mint pl. a káliumhiány, nátrium egyensúly stb. zavara, okozhat ehhez a betegséghez hasonló tüneteket.
A covid tünetei meg állítólag megegyeznek a B1 vitaminhiányéval is, csak olvastam… Tább különböző ok, egy közös címke.
Lehetséges, hogy a lépben, májban keletkező, felhalmozódó apró trombociták nem engedik át, fogják fel a szükséges mennyiséget?
És egyre cifrább: Ott lehet SALINE oldatokban is, ez egy másik csatorna, a Vacunas kutatására épül aki szintén vizsgálódik és szabadalmat talált.
https://www.orwell.city/2021/07/physiological-saline-containing-graphene.html
Szabadalom szám: KR20210028062A
A teljes angol patent (szabadalom) leírás ott van a cikkben. görgetve olvasható pdf formában, hivatkozásokkal pl a 2012-es részre.
Sikerült behívni:
https://www.docdroid.net/2A4gWVY/kr20200045648-pdf
Ebben nagyon érdekes dolgokat írnak, ha jól értem ott lehet a hidgogélekben, más oltásokban, terápiás folyadékokbab, stb de kérem olvassák el. Nekem úgy tűnik, de nem értek hozzá, hogy maga a patent 2020-as, de pl a 0005 részben vissza hivatkozik egy 2012-esre, mint háttér.
Ezzel együtt a cikkben hiba van, ugyan részletkérdés, de a férfi aki bejegyeztette nem kínai hanem koreai. A patent bejegyzés is koreai.
A cikk lényegében azt taglalja, hogy különböző mértékben de valószínűleg már 2012 óta mérgeznek bennünket vele ls azt, hogy mivel a grafén oxid elnyel és megsokszoroz bizonyos frekvenciákat a 4G belépésével, elterjedésével a hatás súlyosabb, magyarázat lehet az utóbbi évek súlyosqbb influenza járványaira is, kétoldali tödőgyulladásokra, stb. Hogy ott lehet lényegileg bármilyen oltásban ideértve a gyerekkori és egyéb védőoltásokat, stb. És,hogy innentől a fact checkereknek felesleges tagadni, nyilvánvalóan használják a grafén oxidot oltásokban is.
A GO lebontása —–》
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0160412019331575
Szeretném ezt a videót megosztani, terjeszteni.
Tudna valaki ehhez technikai segítséget adni?
Ezen a linken megtalálja a videót: https://www.bitchute.com/video/ENwmQmyBQ3e6/
Kedves Doktor Urak és mindenki aki követi ezt a topikot:
ITT A KÖVETKEZŐ KISEBB ATOMBOMBA:-)
Szerintem talán külön cikket is megérne. A PFIZER EGY VOLT ALKALMAZOTTJA ITERJÚBAN ISMERI EL, HOGY MÉREG, GRAFÉN OXID VAN A PFIZERBEN!
Még nem láttam az interjút mert ahol vagyok rossz a net (de azért 5 látható 4-5G torony van, csak tudnám mit csinálnak, mert netet azt nem…), csak a hírt olvastam:
‘PFIZER WHISTLEBLOWER CONFIRMS TOXIC GRAPHENE OXIDE INSIDE mRNA JAB.’
A hír itt: https://stateofthenation.co/?p=76299
Az interjú videón itt:
https://rumble.com/vkgdq7-deadly-shots-former-pfizer-employee-confirms-poison-in-covid-vaccine.html
Ez a kiugrott Pfizer alkalmazottal, aki dokumentumokkal is igazolta a gráfén oxid tartalmat, készült interjú rövid lényege – google fordítás, elnézést, remélem érthető, így is:
“2021.07.30 – A VOLT PFIZER MUNKATÁRS A HALÁLOS COVID VAX „BIOFEGYVERRŐL” SZÓL: „Csak azt nézik, mennyit tudnak belepumpálni az emberekbe, mielőtt meghalnak.”. A COVID-19-oltások mindegyike biofegyver. A grafén-oxid nem szerepel a szabadalmi bejelentésekben, mert mérgező az emberekre, és mivel ez a hidrogél fő összetevője, amely agy-számítógép interfész és gyógyszer-bejuttató rendszer létrehozására használható. (Kieg. tőlem: A videóban elmondja, hogy mivel az mRNA nagyon sérülékeny, a grafénes hidrogél csomagolás a szervezetet átverni kell, hogy az mRNA bejusson a sejtbe.) A COVID-19 vakcinákban 4 „lipid” nanorészecske található. A titánnál 4000 -szer erősebb grafén -oxid ellenáll az 1700 Fahrenheit -fokos hőmérsékletnek, és kiváló villamosenergia -vezető, és mágneses mezőt is képes befogadni. Amikor az oltóanyagok grafén -oxidja pozitív töltésű lesz, például elektromágneses sugárzás, rádiófrekvencia, vezeték nélküli eszközök, vezeték nélküli hálózatok, például 5G stb. hatására, megsemmisít mindent, amellyel érintkezésbe kerül, és ezért nagy kárt és halált okozhat attól függően, hogy mennyi van a testben és hol található. Több COVID-19 „vakcina” és emlékeztető oltás növelheti a grafén-oxid mennyiségét a szervezetben. A COVID-19 oltási vizsgálatot le kellett volna állítani, amikor az egereken végzett vizsgálat során 80% -uk 24 órán belül meghalt, a többi pedig a következő napokban. Ezzel az oltásfajtával elkapkodták ezt a dolgot, és csak azt nézik, mennyit tudnak beleadni az emberekbe, mielőtt meghalnak. ” ~ Karen Kingston, a Pfizer egykori alkalmazottja és jelenlegi elemző a gyógyszeriparban és az orvostechnikai eszközökben”
Doktor Urak, ezt főleg Önöknek szánom hátha érdekes lehet, egy angol orvos fejtegetése, hogy szerinte, hogy működik ez a mágnesesség (Az eredeti cikk https://www.notonthebeeb.co.uk/post/imperial-college-london-dr-andrew-goldsworthy) :
“IMPERIAL COLLEGE LONDON – Dr Andrew Goldsworthy on vaccine-induced magnetism.
HIGHLIGHT: “…Wherever It (the magnetism) goes, it could wreak havoc with cell permeability and have all sorts of biological effects, including heart failure, premature Alzeimer’s disease and, when the mitochondria are affected, chronic fatigue….”
Dr Andrew Goldsworthy is a retired lecturer and Biological Safety Officer from Imperial College London.
Yesterday, we had an enlightening conversation around the mechanisms of vaccine-induced magnetism
Dr Andrew Goldsworthy is not only a true gentleman, but generously and fearlessly offers his knowledge and insights in this statement below. Please read to the end.
What could cause this magnetism?
Hypothesis by Dr Andrew Goldsworthy
The vaccine-induced magnetism hinges around the possibility that a graphene-like compound was used as an adjuvant to increase the rate of uptake of the mRNA.
This is based on electron microscopy, where graphene oxide was found to be in the vaccine. See here
It has been difficult to obtain further samples for investigation because the manufacturers insist that all unused vials and used syringes have to be returned after the shots are delivered.
Why the secrecy?
This may be the reason. Follow this link to an open-access review on the toxicity of the graphene family (including graphene oxide). It looks pretty horrific. Also, see this.
But how could this have happened since neither graphene or graphene oxide are magnetic? The answer is that both graphene and graphene oxide, can conduct enough electricity across the cell membranes to magnetise nearby superparamagnetic particles such as ferritin and magnetite to cause a widespread magnetisation of people receiving the vaccine. It’s just as the iron core of an electromagnet becomes magnetised when an electric current is passed through the coil of wire wound around it.
To make this argument more quantitative; the electrical conductivity of graphene on the nano scale is two orders of magnitude greater than copper See here
What does this mean for living cells?
The answer is that the transmembrane voltage gradient of living cells is of the order of ten million volts per metre (100 mV across a 10 nm membrane).
This means that a transmembrane strand of graphene or graphene oxide (from the vaccine) could carry a huge electric current and be likely to magnetise any superparamagnetic materials such as ferritin or magnetite that may be close by.
This effect could spread like wildfire across the membrane as each magnetized particle magnetizes its neighbours and then to those of the next cell, so that the magnetic effect increases and
Ultimately, it could spread to all parts of the body via the bloodstream, starting with the blood cells themselves, including those white cells needed for our immune system, then the veins, then the heart, followed by the lungs and finally the brain.
Wherever It goes, it could wreak havoc with cell permeability and have all sorts of biological effects, including heart failure, premature Alzeimer’s disease and, when the mitochondria are affected, chronic fatigue.
Another effect is that membrane damage to our sensory cells could make them hyperactive and send false signals to the brain to give symptoms very similar to electromagnetic hypersensitivity (EHS) resulting in headaches whenever we use a mobile phone, pins and needles when straying too close to a WiFi router dizziness and nausea, to name but a few.
Perhaps the most serious danger is if you have an MRI scan, when the extremely powerful magnet in the machine would try to pull these magnetised particles out of your body and, in the case of the brain or spinal cord scan, immediate and possibly permanent damage could result.
When other parts of the body are scanned, the results may be less noticeable in the short term, but become apparent later as an unexplained “idiopathic” illness.
This needs careful monitoring by an independent observer.
Best wishes,
Dr Andrew Goldsworthy
Lecturer and Biological Safety Officer (retired)
Imperial College London”
A “tudósok” esetében alapvető lenne, hogy ismerjék az általuk alkalmazott mértékegységeket (mikroliter, nanogram stb.) és tudjanak százalékot számolni. Ez itt nekik nem jött össze. Véletlenül? Ennyire buták lennének ezek a “tudósok”?
A hölgy azt mondja a videóban, hogy számoljunk! Én megtettem és egészen más arányok jönnek ki: az előadott számok szerint az oltóanyag 0,0747% grafén-oxidot tartalmaz (ha igaz), szemben a videóban előadott 99,99%-kal. Ez csak kb. 1338-szoros eltérés, ami már a bűncselekmény kategória.
https://www.orwell.city/2021/07/rainwater.html
A chemtrélben is grafénoxidot találtak azaz a sárban essövizben ahol NEM lehetne!
Érdemes ezt az oldalt átböngészni kutatóké!
Hol hangzik ez el? Perc? Köszönöm. (Csak azt a számot tudom, amit Dr Jane Ruby mondott az írott almeriai dokumentum alapján, ezt már írtam, elmondta, hogy az összetevők egymáshoz viszonyított aránya ami számít, vizes oldatban – ahogy higítani kell beadás előtt – a grafén oxid 99,993%-ban volt jelen, a maradék valami genetikus anyag volt és semmi más.)
Ráadásul több helyen gyártják, talán a MEO se tökéletes, nem az első eset lenne, nálam kusmacskák haltak meg majdnem egy rossz batch miatt és szívesen mondok gyártót ha kell, jelentettem, 7 éve várok a válaszukra de még mindig semmi. Jé. Na így történik a gyártása ezeknek. Magánvéleményem, hogy méreg az összes és ezt az évek óta tartó kutatásaimra is alapozom a személyes “élmény” mellett.
Egyébként, hogy mennyi van belőle teljesen mindegy, két okból is.
1. Nem listázott összetevő azaz egyáltalán nem lehetne benne.
2. A Pfizer az un.fact checkerek (“tény ellenőrzők” – mióta ellenőrzünk tényeket?) letagadták a jelenlétét, mikor először kibukott. Ha adjuvantként legálisan lenne jelen, erre nem lett volna szükség. SŐT, tovább mentek, rlőkerült egy visszadátumozott kínai szabadalom, elméletben 2020-as, de a Google nem szándékos jóvoltából ellenőrizni lehetett, hogy pár órával a szabadalom megtalálása előtt – és néhány nappal a spanyolok felfedezése után!- jegyezték be. Gondolom ez lesz a hazudozás új iránya, hogy adjuvant és kell az bele. De nincs jóváhagyva emberi felhasználásra (Dr Jane Ruby)
Ennyire hiszékenyek vagyunk? Tessék egy példa: https://www.kfki.hu/~cheminfo/hun/teazo/dhmo.html
Majd a cikk olvasása után, aki nem tudja mi a Dihidrogén-monoxid, az keressen rá google-ban és mosolyogni fog 🙂
ez is ráerősít a grafén oxid elméletre:
https://www.bitchute.com/video/ELHnyfNtWe99/
ÉS ITT A KÖVETKEZŐ! MÁGNESES ÉTELEK, KOZMETIKUMOK, TESZTELVE! Úgy sejtik a gyógyszerekben is van, tesztelés alatt.
Egyben magyarázat, hogy nem oltott emberek hogyan lehetnek mágnesesek.
https://www.orwell.city/2021/08/magnetic-food.html
Ma volt Alex Johnsnak (Infowars) egy interjúja Dr Kaufmannal (egyféle orvosi nyomozó is, hivatásos szakértő orvosi tanú) aki a bennfentes ex Pfizeres hölgyet kérdezgeti, aki megerősítette a grafén oxid sztorit, hogy a Pfizerben is ott van és mi a célja. Ha a hölgy valahol ferdített Kaufman biztos kiszúrja ahogy Dr Mikovitsnál is tette.
Sajnos még nem láttam az itteni vacak net miatt, de itt a link:
https://freeworldnews.tv/watch?id=610b2a95c619e72c6ce9ff85
Nem kéne konteókat terjeszteni, álhír a Grafén-oxid:
https://index.hu/belfold/2021/08/04/pfizer-mereg-oltoanyag-spanyol-kutatok-toth-sandor-alhir-grafen-oxid/
Igen Tóni, az Indexnek pont elhisszük, bemondásra, biztosan igazat írnak.
Nem, nem az egyetemnek és a profnak aki bevizsgálta és a nevét adta hozzá, fogom elhinni. Még él. Még nem olvastam, hogy a Pfizer a gatyáját is leperelte volna az “álhír” miatt. Valamint mostmár hegyekben vannak videok, képek a grafén oxidos oltásokról, ételekről.
orwell.city (még mindig, érdemes őket visszaolvasni)
Ami Pfizert illeti fenn van a neten a részletes vizsgálati jegyzőkönyv.
Amúgy valami egyéb ötlet mitől mágneses egy csomó ember? Gondolom nincs.
Olvastam egy viccet: -Mi a különbség a konteo és a tény között? -Manapság 6-12 hónap.
VIDEÓKAT SZERETNÉK MEGOSZTANI, BEMUTATNI AHOGY AZ ÉTEL, NÉHÁNY GYÓGYSZER ÉS VÍZ IS MÉRGEZETTEK, MÁGNESESEK.
Nem kell érteni sem, a képek, tesztek magukért beszélnek.
https://davidicke.com/2021/08/12/food-supply-contaminated-with-graphene-oxide/ – Az étel is grafén oxiddal szennyezett
https://odysee.com/@TimTruth:b/Magnetmeat-2:9 – rengeteg kis video összeolvasztva mágneses húsokról
https://www.orwell.city/2021/08/magnetic-meds.html – mágneses gyógyszerek és csapvíz
https://www.orwell.city/2021/08/magnetic-sausage.html – mágneses virsli
A kétkedők majd legyenek szívesek megmagyarázni, hogy mégis pontosan mit látunk és hogyan és miért csalt volna ennyi ember videókat hamisitva és hogyan lehetett volna kivitelezni. Alig várom…
Valamint: az első videóban van egy felvétel, hogyan viselkedik a grafén oxid elektro-mágneses térben. Gyönyörű lehet mikor ezt az erekben vagy a belekben adja elő.
“Vízhajlítás” https://www.youtube.com/watch?v=IUhq40wi0SQ&ab_channel=MichaelPierce
“mágneses emberek, húsok stb.” Tegyél egy papírlapot a tested és a mágnes, kés, villa, olló, kanál stb. közé. Máris nem fog tapadni semmi. A tapadásnak nem a mágnesesség magyarázata, hanem a víz(nedvesség)
A gond az, hogy vicces kedvű emberkék teleszórják a netet ostoba videókkal és ezzel hiteltelenné teszik a valódi információkat is.
Nehéz eligazodni, de erősen ajánlott.
Ostobaság. Bocs, kicsit türelmetlen vagyok az utóbbi időben. Egy akkora súly mint kalapács vagy serpenyő nem fog rád ragadni csak azért mert nyirkos a tested.
Itt vannak videók ahol a vizet tesztelik meg a gyógyszert. Inkább meg kéne nézni, nem velem vitatkozni. A probléma komoly. Mi történik a hemoglobin közepén a vas ionnal ha a vér vagyis a grafén oxide az erekben mágneses? Nem lehet hogy elcsalja a vasat és összecsomósodik a vér? Wow, trombózisok ugye?
https://www.orwell.city/2021/08/magnetic-meds.html
Itt pedig ahogy az Alibabán nyíltan árulják a mágneses grafén oxidot orvosi és egyéb célokra.
https://www.orwell.city/2021/08/aqueous-solutions-and-magnetism.html
Itt a legújabb. Bevizsgáltak külöböző covid oltásokat, 4-et. Mindben volt Grafén oxid. De olyan is volt amiben egy akár halált is okozni tudó parazita, Trypanosoma cruzi a Pfizerben.
“Trypanosoma cruzi parasite of which several variants are lethal and is one of many causes of acquired immune deficiency syndrome or AIDS.[Atlas of Human Parasitology, 4th Edition, Lawrence Ash and Thomas Orithel, pages 174 to 178][8]”
Ott vannak az elektronmikroszkóp képek is meg az elemzések, mindről.
Vannak képek arról, amit tüskefehérjének hívnak, csakhát természetesen nem azok.
https://www.drrobertyoung.com/post/transmission-electron-microscopy-reveals-graphene-oxide-in-cov-19-vaccines
https://patentscope.wipo.int/search/de/detail.jsf?docId=CN317065497
igen, van… Matrix drops cseppekkel.
Sinopharmban csak nincs grafén oxid? A legnagyobb baj, hogy titkos az összetétele és laikusok nem tudják eldönteni mi igaz és mi nem.