A félelemmel irányítanak. Félsz a büntetéstől = félsz a vírustól.
Dr. Tamasi József – 2022. október 11.
https://rumble.com/v1nmmg8-mindig-van-megolds-mieltt-mindenbe-beleegyeznnk.html
Letölthető népszámlálási kérdőív: https://www.nepszamlalas2022.hu/media/KSH_nepszamlalas_2022_kerdoivminta.pdf
Ruszin Kárpátalja: Nem sikerült eloszlatnia a KSH-nak a népszámlálással kapcsolatos kételyeimet: https://ruszinkarpatalja.blogspot.com/2022/10/nem-sikerult-eloszlatnia-ksh-nak.html
Angelika Mihalik: Népszámlálós kérdőiv – az idióták megint alkottak (a la pszeudouridine – amit lehet, elszúrnak a jelszó): https://angelikamihalik.substack.com/p/nepszamlalos-kerdoiv-az-idiotak-megint
Az nem megoldás, hogy kinyomtatva kitöltik és visszaküldik! Ez is hozzájárulás, a rendszer fenntartása! Az oltást sem adatták be maguknak csak félig, és a többit sem spriccelték ki az injekciós tűből! Ha az oltásra nem a válasz, akkor erre is nem a válasz! Pontosan jól tudják, hányan vagyunk, hányan születnek és halnak meg! Minden más – még a jelentéktelen kérdések is – átverés!
https://www.bitchute.com/video/98RdUZmRJVy4/ itt a magyarázat a Fenevad bélyegére, a NépFelszámolást is miért most rendezik, ennyire fontos az Antikrisztusnak az újabb megtévesztés: https://bailiwicknews.substack.com/p/biotech-idlatry-dod-pfizer-contracts illetve https://www.keionline.org/covid-contracts S még annyi aki bármilyen formában kitölti akár interneten keresztül, akár kinyomtatva elveszti a házát, lefoglalják a bankszámláját, ezt nem árt észre venni. Nincsen jó megoldás, még nincsen de ha megtörténik a Nagy Figyelmeztetés akkor többet érthetünk meg. S amíg a nemzetünk alszik, addig álmodozunk ilyenekről: https://www.youtube.com/watch?v=Hg2kVdAh90Q pedig a Jelenések könyvében le van írva, s a szibériai lefúrást sem véletlenül tették kormánytitkok közé. S még annyi felesleges hallgatni, mert ha nem beszélsz arról ami ki van nyilatkoztatva, akkor az Antikrisztusnak adsz újabb támadási pontot. Ennyire egyszerű, akik ismerik Petőfi Sándor: Feltámadott a tenger című versét, azok tisztában vannak azzal, hogy a racionalizmus okozta nagy hitehagyást csak a Nagy Figyelmeztetés tudja orvosolni, mint ahogyan azt a mély szakadékot ami a Pokol és a Mennyország között van, de amikor Ég s Föld eggyéválik akkor már nincsen Tisztitótűz
Teljesen 1-et értek! Még a tintát sem vagyok hajlandó pocsékolni hogy kinyomtassam!
2016 évi. CLV. törvény 23. paragrafus 3. pont
Ide az elejére, hogy mindenki elolvassa, már aki akarja !
EZ NEM NÉPSZÁMLÁLÁS, HANEM ONLINE, PLUSZ HÁZHOZ KIKÜLDÖTT ÖNKÉNTES RABSZOLGÁK ÁLTALI KIHALLGATÁS, A NAGY TESTVÉR KIHELYEZETT KÁPÓI ÁLTAL !!!
A FELTETT KÉRDÉSEK NAGY RÉSZE NEM CSAK ÉRTELMEZHETETLEN, DE MEGVÁLASZOLHATATLAN IS !!!
TOTÁLISAN MAGÁNÜGYI KÉRDÉSEKRE HALMAZA !
HA AGYONLŐNEK SEM VAGYOK HAJLANDÓ VÁLASZOLNI, ÉS SEMMIT ALÁÍRNI !
NEM FOGOK BÚJKÁLNI, KINYITOM AZ AJTÓT HA ÚGY ADÓDIK, ÉS LÉLEKHŐMÉRSÉKLETTŐL FÜGGŐEN SZÉPEN, VAGY NEM SZÉPEN ELKÜLDÖM AZ ÉRKEZŐ RABSZOLGÁT A FRANCBA .
Pszichológiai kínzás folyik. A kormányok a megtévesztés mesterei. A félelemkeltéssel, a félelemben tartással még jobban meghúzzák a madzagot az emberek nyakán. És ehhez elég a média, a dezinformáció, a propaganda, a napi emlékeztetők. Az MK-Ultra ‘light”-osabb változata. Az ember nem érez közvetlen fizikai fájdalmat, hanem megtanítják, hogyan legyen mindenben bizonytalan, hogyan veszítse el racionális gondolkodását, ugyanis az önálló gondolkodás nélküli emberek könnyen vezethetők, ami pedig növeli a hatalom erejét.
Pszichológiai kínzást csak azokon lehet alkalmazni akik alkalmasak a pszichológiai kínzásra. Másokon nem.
A nagyon nagy többség kiválóan alkalmas alany !!!
DE MERT CSAK TÖMEG, ÉS NEM EGYÉN, NEM SZEMÉLY, NEM INDIVIDUUM, NEM HOMO SAPIENS, CSAK EGY MUTÁNS !!!
TÖMEG MORZSA !!!
Pedig már ideje lenne felfogniuk, ( KÉPTELENEK RÁ !), hogy minden leütött betű olvasva van, és azt is tudják, hogy ki hány papírral törli !!!
Tudják, hogy mennyi fog van a szájban, és hány szál haj van a fejen !!!
Tudják, hol járt iskolába, mikor mennyit keresett, minden betegségét, minden kapcsolatát, tudják hányszor vesz levegőt, és hogy miről mit gondol !!!
Tudják, hogy milyen jó és rossz szokásai vannak, tudják, hogy mit szeret enni, és mit szeret inni, és hogy milyen zenéket hallgat !!!
ALJAS KÉPMUTATÁS A HATALOM RÉSZÉRŐL, HOGY “KÉRDEZ”, NEM, EZ VALLATÁS, A LEGALJASABB MÓDON .
Tisztelt Dr.TamasiJózsef úr!
Örömmel hallgattam ismételten a videóját.
A népszámlálással kapcsolatban lenne kérdésem Önhöz. Sajnos a kérdőív kinyomtatására nincs lehetőségem, így nem tudom hogyan oldjam meg. Esetleg lenne dr úrnak javaslata erre vonatkozóan, hogy ki tudna ebben segíteni?
A másik kérdésem hogy egész pontosan hova kell beküldeni.
Válaszában bízva kívánok szép napot és elnézést a zavarásért.
Tisztelettel:
https://www.szilajcsiko.hu/single-post/a-kormany-hazudni-is-megtanitott-minket-paul-craig-roberts-jegyzete
Ha a jogaim tiszteletben vannak tartva, én is tisztelem a jogot.
A politikusoktól is ennek képviseletét várnám.
Az elhangzott javaslat tetszik, a szkíta nemzetiség, nemzet újraépítő jellegével.
Külön úton, papíron beadva, a magánjellegű adatok megtartásával magamnak.
De csak akkor, ha a nürnbergi kódex jogrendje beépül a hazai és nemzetközi gyakorlatba.
A jelenlegi jogrend, ahogy én látom, nem tekinti elsődlegesnek az egyéni élet lehetőségeinek érvényesülését.
A létérdekeim jogi tisztelete kezdődhetne ott, hogy jogilag kikapcsoltatják a nem vonalas távközlést és hagyják a bocikat emészteni. Valamint abbahagyatják a chemtrail szórást.
Nagyon durva, ami megy.
A földi(bolygó) víz pedig már nem igazán H2O, egyre inkább nehézvízzel szennyezett, ami nem mondható víznek. Szóval amit kontrollálni, büntetni, akiket büntetni kell, betiltani kell, azok a nagy, globális környezetszennyezők, pusztítók és gyújtogatók. ‘Akik’nek erre láthatóan büntetlenül van joguk. Ez lenne arányos és szükséges, időszerű.
KSH statisztika adatot szeretnék kérni a chemtrail kiszórt mérgek mennyiségéről, összetételéről, a kiszórást elrendelő társaságok szerinti bontásban, időbeli és területi eloszlásban, soroljam tovább?
Papír alapú feladásnál feltünteti az ingatlanra (“lakásnak”) küldött kódot? És így összekapcsolja “bevallását” a postai feladócédula személyes adataival…?
A covidáldozatként “elkönyvelt” kórházi beoltás-áldozat megüresedett lakáshagytékra küldött kódos felszólítással mi a helyzet…, és mi lehet a megoldás?
Kedves Doktor Úr!
Kérem, szíveskedjék tájékoztatni arról, hogy honnan és hogyan lehet letölteni és kinyomtatni a kérdőívet, mert sajnos én nem találom?…
Köszönettel: Sz. Szilvia
https://nepszamlalas2022.hu/media/KSH_nepszamlalas_2022_kerdoivminta.pdf
Tessék:
https://nepszamlalas2022.hu/media/KSH_nepszamlalas_2022_kerdoivminta.pdf
Üdvözlöm!
Kitöltve, feladva a dokumentum. A számláló szerint így nem működik. Mondta tovább adja a jegyzőnek. Innen hogyan tovább? Már ha kapok behívót.
Köszönöm
Az én kérdésem az lenne:
Valaki kitölti, gépen vagy kérdezőnél, tökmindegy. A név es cím után, (ami beazonosítja, hogy tőle már bejött az irat, tehát nincs büntetés)a többi kérdésre valótlan, értelmezhetetlen, vagy számára kedvező adatokat ad meg, akkor ugye azt állítják, hogy ez is büntethető. Na de hogy tudják ezt majd bizonyítani, ha azt is mondják, hogy amint bekerülnek az adatok, egyből leválasztódik a névről, mert csak így biztosítható az anonimitás. Hát akkor hogy tudnák visszakeresni, hogy ki hazudott? Ha vissza tudják, akkor nem anonim, és tárolódik valahol a személyes adathalmaz, tehát hazudnak és törvényt sértenek. De ezzel így nem érvelhetnek. Vagy hogy van ez?
Már ne haragudj de annyira gyerekes vagy! Sajnos a rengeteg kérdésedből látszik, hogy tele vagy félelemmel. Az élet (legalább is ebben a formában) nem tart örökké. Ha nem töltöd ki, nem is küldesz vissza semmit, be sem engeded a harkályt ha kopog, megnyugtatlak, nem fogsz meghalni. Ennyi nem elég!?
Továbbá: aki attól fél , hogy majd így kap egy Qr kódot, amihez nem akar hozzájárulni, az nézze csak meg a személyi igazolványa hátsó felének jobb felső sarkát. Mindjárt megnyugszik. Ja, nem…..
Nem kell QR kódolni. Minden igazolványban van QR kód. Nem csak a magyarban. Ha esetleg még útleveled van, abban meg csip-csip is van. És akkor mi van? Ez nem jelenti azt, hogy részt fogok venni a “népszámlálásban” QR kód ide vagy QR kód amoda.
Üdv!
Hogyan tudom a kérdőíveket kinyomtatni?A népszámlálás 2022 weboldalon adatvédelmi tájékoztató leokézása után?
Ezt hanyagolnám.Egyéb helyről letölthetö?
Megköszönöm ha valaki tudna segíteni.
Emília
Ha letöltöd akkor ennyi erővel már az oltást is bedhatod magadnak (…lehet hogy már meg is van). De ha ennyire félelemmel vagy teli akkor itt van.
https://nepszamlalas2022.hu/media/KSH_nepszamlalas_2022_kerdoivminta.pdf
Innen kinyomtathatja:
https://nepszamlalas2022.hu/media/KSH_nepszamlalas_2022_kerdoivminta.pdf
Hálásan köszönöm! 🙂
…Oh, bocsánatot kérek, még annyit szeretnék kérdezni Doktor Úr, hogy …és akkor ezeket kinyomtatva, értelemszerűen kitöltve elég CSAK erre az egy helyre/címre küldeni – Központi Statisztikai Hivatal dr. Vukovich Gabriella 1024 Budapest, Keleti Károly utca 5–7 – ?
igen
Szerintem egyenesen az Eurostatnak küldd el ha már úgy is ott fog kikötni. Legalább 1 lépéssel előrébb leszel a KSH-tól 🙂
Ezt a kérdőívet nem lehet kinyomtatni. Nem értem, miért adnak ilyen tanácsot az olvasóiknak.
Ha nincs igazam, cáfolják meg és írják ide, hogyan lehet kinyomtatni a kérdőívet.
(Nyilván nem engedik megjelenni a hozzászólásomat, de ez nem engem fog minősíteni.)
kedves mijakő
meg kell nyitni ezt a linket és ki kell nyomtatni https://www.nepszamlalas2022.hu/media/KSH_nepszamlalas_2022_kerdoivminta.pdf nem bonyolult
üdv
SKOCIA-A tavasszal Skociaban is buntetesekkel fenyegettek az embereket ha az un. nepszamlalasban nem vesznek reszt.Vegul aztan tobbszor is hoszabbitottak a hataridoket mert tobb ezren nem valaszoltak/csak nem vettek reszt benne-vegul aztan igy lett vege az egesznek. …..
Magyarorszag az persze nem Skocia vagy Anglia vagy Irorszag vagy…..Erdely-Romania.Ez utobbi kapcsan- a dolgoknak utanna nezve -azert tudni lehet azt hogy Romanianak van Alkotmanya .. megpedig Europa-i szinten is az egyik legjobb Alkotmany -ami valoban nagyon nagy mertekben vedi az emberi szabadsag jogokat. – orvosok/ es fogorvosok is megpedig nagyon nagy szamban /es ugyvedek /jogaszok/szenatorok/kepviselok is tobben sot meg birok is/es meg ujsagirok is nehanyan stb. az elmult ket evben batran kialltak Romaniaban az Emberi es Alkotmanyos jogok vedelmeben es vedtek az embereket.es .tobb 10 ezres tuntetesek/titakozasok is voltak….Es mar birosagi perek sora is zajlik a hatalom ellen.
Magyarorszagrol azt lehet tudni hogy nincs Alkotmanya-van/let viszont egy un valami alaptorvenye…..-es csak egy mareknyi Igaz Ember kuzd es harcol-titakozik-akiket ott a hatalom eloallit/akikre ratoreti az ajtot/ gatlastalanul meghurcol es megbuntet….a tobbseg viszont alszik/nem tiltakozik /inkabb minden idok legnagyobb magyarjat unnepli…es ujra megvalasztja -vagy a football mecsen ordit…………-Az emberekert batran kiallo ugyvedekrol/jogaszak/vagy birokrol …stb hallani nemigazan lehet. ….
A mainstream media -a hatalom egyik legnagyobb kiszolgalloi -pedig -es van kepuk hozza/ meg ehhez is……mint hallanai lehet .szinezik/magyarazzak most az un bizonyitvanyukat ..Gyomorforgato!.Megcsufoltak teljesseggel az ujasgiroi hivatast az elmult evekben-emberiseg elleni bunoket kovettek es kovetnek tovabbra is el …A minimum az hogy lemondani teljesen a mainstream mediat es felelosegre vonni ezeket az un ujasagirokat.szerkesztoket/musorvezetoket……sajto/ TV/radiok-bol ..
A Keltak azert nem neztek/nezik tetlenul azt hogy a testvereik a Szkitak ugye hogyan is halad Magyarorszagon.
Magyarorszagon elo rokonok/baratok ismerosoktol erdeklodve /rakerdezve a valasz tobbnyire csak az hogy hat igen ,igen …de um sok ertelme ennek a Szkita dolognak nincs….Ez mar valoban nagyon kibabrandito…..!!!.Nagyon ugy tunik- es nem legyen igaz- de .ebbol a Szkita kezdemenyezesbol sem lesz semmi sem ilyen hozzaallasassal .-mert az emberek nagyresze megcsak ennyit sem hajlando tenni a maga es a gyeremeki jovojeert Magyarorszagon. .
Elnezest mindenkitol de ugytunik hogy a magyarsag gondolkozasaban (es ebben biztos kozrejaszik az is hogy az agymosas ott -bar igaz hogy nemzeti szinekbe csomagolva volt/van – de mar hosszu evtized ota minden formaban /szinten folyik )az egyik leginkabb elbutitott es tonkretett nep. .
Játékelmélet. Ha mindenki nagy ívben tesz rá, és nem fél a büntetéstől, nem lesz semmi, se bünti. Ha egyenként szépen mindenki fél a büntitől, és behódol, akkor mindenki bukik. Nagyon kártékonynak tartom a félig megoldásokat -olyan, mint a vásárolt oltás igazolvány. Most sokkal nagyobb a tét, mint az oltásnál, mert most fog jönni az elhurcolás. Én egyetértek azzal, hogy teljesen elbutított a társadalmunk, és az elkényelmesítő szoci gyökereknek tudom be. De gyökerek ide vagy oda, azért csak volt egy covid felvonás tanulságokkal. Nagyon nagy butaság és szégyen a billogok önként felvállalása, immár másodszor, nem tanulva az első esetből semmit.
Ez olyan, mint amit írtam a munkahelyi ellenállással. Ha csoportos felmondás van, akkor nincs kényszerítés. Csak meg kellene már végre tanulni kiállni mindenkinek saját magáért, és nemet mondani. Látom, nem megy, és nagyon szomorú is vagyok. Ez katasztrófa.
Sajnos igaza van! De a legszomorítóbb, hogy nem innen, itthonról, a hazából írja!!!! Talán a nehezebb utat kéne választani és itthon küzdeni, harcolni a hazáért, az igazságért! Inkább lilahagymás zsiroskenyér ITTHON, mint kaviár külföldön. 🙁
Kedves Judith,-Az hogy melyik is a nehezebb ut azt igazabol csak az tudja es erzi aki abban benne van…Kulfold kapcsan pedig nem szabad elhinni azt amit a haza latogatok donto tobbsege a sajat fenyes helyzetukrol meselnek.Az igazsag – a valosag – az tobbnyire teljesen mas -es egyaltalan nem valami kaviarrol szol……- gyakran jo ha van/jut zsiros kenyerre….. Csak meg kell nezni a kulfoldre visszautazok arcat.es .az mindent elmod-vagy latni oket ott ahol most elnek…..
.Egy igaz ugyert harcolni pedig barhonnan lehet es kell is …Mert nem az a lenyeges hogy honna is jon egy Igaz ugy eseteben a segitseg/a tamogatas hanem az hogy legyenek tamogatok/segiitoi az Igaz ugynek es az hogy az ember barhol-a vilagnak barmelyik sarkaban is eljen – de legyen es maradjond meg Embernek….!..
Tisztelt Doktor Úr, hogy tudom kinyomtatni a kérdőívet úgy, hogy nem lépek be a kóddal?
Köszönöm szépen előre is.
Ennyi tudatlan embert, már elnézést… hogy mindenkinek a kezét kell fogni mert amúgy még a WC-re se tudnak kimenni egyedül…
https://nepszamlalas2022.hu/media/KSH_nepszamlalas_2022_kerdoivminta.pdf
Ne ítélkezz látatlanban. Remélem, ez megy egyedül A linket meg köszi.
Kedves O.LAN ezen a linken nyitható és nyomtatható: https://nepszamlalas2022.hu/media/KSH_nepszamlalas_2022_kerdoivminta.pdf
Kedves ibituba, nagyon köszönöm, közben megleltük, elküldtük.
Tisztelt Doktor Úr!
Várom a számlálóbiztost.Mindenben együtt fogok működni.De mielőtt a kapun belépne,mutassa fel az érvényes védettségi igazolványát és három napnál nem régebbi negatív PCR tesztet!Ezen kívül vegyen fel egy ffp2-es maszkot! A szüleim idősek,több alapbetegségük is van.Fokozottan veszélyeztetettek!(bemondták a tv-ben). A jelenlegi mutáns bár gyengébb,de nagyon fertőző!(bemondták a tv-ben) Az esetszámok is elég magasak!(bemondták a tv-ben)Ha minden óvintézkedést megtesznek és ezt a pár dolgot megteszik,akkor bejöhet.Kivéve persze ha éppen mi nem vagyunk betegek! További sok sikert a munkájukhoz!
Ne izgulj, ez mind meglesz náluk. Engem inkább az érdekelne, hogy miért forditasz még arra is energiát, hogy kimenj a kapuhoz/ajtóhoz? Kerítésen keresztül nem tud atkiabálni? Ha pedig a hatodikon laksz, akkor orditsa fel a kérdéseket az utcáról. Én nem nyitok ajtót sem. Neked sok sikert a PCR teszt, meg az FFP mittom én milyen maszkok beengedéséhez!
A TASZ-tól kapott jogsegélyem:
Köszönjük, hogy a TASZ Jogsegélyszolgálatához fordult.
A népszámlálást a 2021. évi népszámlálásról szóló 2018. évi CI. törvény alapján rendezik meg. Ez alapján tehát a részvétel kötelező. Ezt a törvény 3. § (1) bekezdése írja elő. Azt is kimondja a törvény, hogy kötelező a valóságnak megfelelő adatokat megadni. A kötelező válaszadás alól van néhány kérdés, ami kivételt képez, ezek a 3.§ (2) bekezdése szerint: az egészségi állapotra, a fogyatékosságra, a vallásra, az anyanyelvre és a nemzetiségre vonatkozó kérdések, azokra ugyanis a válaszadás önkéntes.
Ha nem vesz részt a népszámláláson (ha online nem tölti ki a kérdőívet, akkor személyesen felkeresik, tehát abban az esetben nem vesz részt, ha sem online, sem személyesen nem ad válaszokat), tehát az önkéntesen megválaszolható kérdéseken túli kérdéseket nem, vagy csak részben válaszolja meg, a hivatalos statisztikáról szóló 2016. évi CLV. törvény alapján bírsággal sújtható.
Idemásolom a törvény szövegét:
32. § (1) * A fővárosi és megyei kormányhivatal – a jogsértés elkövetésétől számított egyéves jogvesztő határidőn belül indított eljárásban – közigazgatási bírsággal sújtja azt az adatszolgáltatót, aki vagy amely
a) kötelező hivatalos statisztikai adatszolgáltatást nem vagy nem az előírt határidőre teljesíti,
b) a hivatalos statisztikai célú adatátvételre, adatátadásra vonatkozó kötelezettségét megszegi.
(2) A közigazgatási bírság összege természetes személy esetében 200 000 forintig, jogi személy és személyiségi joga szerint jogképes szervezet esetében 100 000 forinttól 2 000 000 forintig terjedhet. A bírság kiszabása az (1) bekezdésben foglaltak megvalósulása esetén a jogszabálysértéssel érintett adatszolgáltatásonként történik.
A személyes adatait szintén a fent nevezett törvény értelmében kell megadni, a KSH ezeket az adatokat végső soron statisztikai céllal gyűjti, a személyes adatok megadásának egyetlen célja, hogy különböző nyilvános adatbázisokkal összekapcsolható legyen a válaszadás, ezzel szeretnék pontosítani, bővíteni a statisztikai adatokat. Ez viszont azt jelenti, hogy az adatok érintetthez kapcsolhatóságát nagyon szigorú szabályok alapján és csak egy nagyon rövid ideig tartják fent, ezután ezt az érintetthez kapcsolhatóságot meg fogják szüntetni. Az eljárást lebonyolitásának tervét a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) véleményezte, ez alapján született meg a szabályozás.
A QR-kódos kézbesítés oka az 5.§-ban meghatározott informatikai rendszer használatának lehetősége (tehát, hogy a kérdőívet online is ki lehessen tölteni). Ha Ön nem tudja vagy nem akarja online kitölteni, nem kell használnia a QR-kódot, ebben az esetben fel fogják Önt keresni a személyes adatszolgáltatás érdekében.
A népszámlálás jogszerűségéről a TASZ véleménye a következő:
A TASZ álláspontja szerint a személyes adatok kötelező, jogszabályon alapuló kezelése beavatkozást jelent az érintett magánszférájába, korlátozza a személyes adatainak védelméhez való jogát. Ez a jogkorlátozás azonban lehet alkotmányos, ha bizonyos követelményeknek megfelel.
A felvett adatoknak az adminisztratív nyilvántartások adataival való összekapcsolhatósága a népszámlálás eredményeit sokszorozza meg, azt szolgálja, hogy az állam minden korábbinál megalapozottabb közhatalmi döntéseket tudjon meghozni. Ez pedig ahhoz kell, hogy az állam a polgárok jogairól és kötelességeiről tényekkel is alátámasztott, racionális döntést tudjon hozni. Ez a cél – tekintettel arra, hogy ez legalább közvetve, de sok esetben közvetlenül alapvető jogok érvényesülését szolgálja – alapjog-korlátozási szempontból legitim cél.
Minél több különböző, ugyanazon egyedre vonatkozó adatot kapcsolnak össze, annál több következtetés levonására alkalmas a statisztikai adatgyűjtés. Az adatok összekapcsolása tehát a népszámlálás eredményességét sokszorozza meg, így alkalmas eszköz a cél elérésére.
Alapjogi szempontból ezután már csak az merül fel kérdésként, hogy szükséges-e, vagyis elengedhetetlen-e ez az alapjogkorlátozás a cél érdekében, vagy esetleg van-e olyan alternatív megoldás, amellyel a kívánt cél korlátozás nélkül, vagy kisebb mértékű korlátozással is megvalósítható. Ezzel kapcsolatban lehet vitatkozni, hogy ezt a típusú adatgyűjtést ki lehetne-e váltani más, személyes adatokat nem igénylő, de a cél elérésére alkalmas adatgyűjtéssel. A Központi Statisztikai Hivatal úgy érvel, hogy a jelenleg rendelkezésre álló eszközökkel ez a legjobb megoldás, de garanciákat biztosítanak arra, hogy a személyes adatok kezelése zárt rendszerben és a lehető legrövidebb időre szorítkozik. Az adatok érintetthez kapcsolhatóságának megszüntetését a legrövidebb időn belül elvégzik.
Remélem, a fentiek segítséget jelentettek. Ha további kérdése van, forduljon bizalommal hozzánk, és kövesse figyelemmel folyamatosan frissülő és bővülő tájékoztatóinkat a tasz.hu oldalon!
Mi mást várhatnánk egy neoliberális, Soroshoz közel álló szervezettől, amely mélyen hallgatott a kovid-diktatúrára közepette, és most a népszámlálásnak hazudott adatbegyűjtést is legitimnek tartja?
Bezzeg ha valaki meg meri kérdőjelezni az LMBTQ propagandát, vagy önvédelemre vetemedik agresszív “kisebbségi” figurákkal szemben, akkor telekürtölik a médiát a sirámaikkal! Ahogy az már a globalista, (dollár)milliárdos filantropaták által pénzelt álcivil szervezeteknél szokás. Semmi közük a valódi szabadságjogokhoz, csak a globalogazdi által preferált, a többséggel mesterségesen szembeállított kisebbségekért (pl. LMBTQ) állnak ki. Szánalmas bagázs.
Köszönöm, hogy mindezt idemásoltad! Épp fogyóban vagyok WC papírból ezért kinyomtattam az egészet a törvényekkel együtt és hamarosan használatra fognak kerülni…
A TASz 2011-ben is kiadott egy közleményt az adatbeszolgáltatás kétes anonimitásával kapcsolatban – amit a KSH természetesen lesöpört.
Nem léptek tovább, ennyivel be is fejezték a jóemberkedést.
Részükről ennyi volt 2011-ben is: https://tasz.hu/cikkek/aggalyok-a-nepszamlalassal-kapcsolatban
Egyébként a kétszer fél éves kovidhisztériás kórházlezárások alatt sem segített a TASz erőszakkal elzárt, végstádiumú (!!!!!) beteg családtag láthatásában. Amit például a Bajcsy kórházigazgatójának titkársága egy standard mail továbbításával sorozatban elutasított, abszolút semmibe véve a betegjogokat.
Érdekesség, hogy a kovidhisztériás, milíciás kórházi látogatási tilalom egyedül a covid-osztályokra NEM VONATKOZOTT!!!!!
A TASz a betegjogok kétszer féléves lábbal tiprása alatt ugyancsak kiadott egy semmitmondó közleményt,
és ezzel a részükről be volt fejezve…
Köszönöm, Dr.Úr. Az igyekezetét , én hallgattam önökre a Coviddal kapcsolatban is, Elhittem amiket mondtak ! És nem bántam meg ! Sőt még magabiztosabb lettem , magamban , hogy több mint tíz éve (igaz Posta Imrét néztem értelmeztem) Nem is bántam meg az ő szavait !! Önök nagyszerű dolgot tesznek már jó pár éve, köszönöm nektek !! Nagy nehezen próbálok a gondolataik szerint Élni és cselekedni !! Köszönöm az orvosok csoportjának !!
Tisztelt Doktor Úr!
Most néztem a videóját, így a 15-ei levélelküldést lekéstem, amit javasolt.
Mit tanácsol?
Küldjém még el így is jövő héten?
Köszönettel
Azért ez egy kicsit túl van gondolva. Feltétletnül megfontolandó: “Ne félj!”
Egyébként egyet tudok érteni Letoha Tamással:
“Bogáti kolléga, akit itt talán a leginkább csípek – talán azért, mert ő is én vagyok??? – 2 héttel ezelőtt barátian közölte a tényállást. Miszerint is a pszichopatológiai esetek száma kritikus szintet ért el a hozzászólók között. Bár azokat nem igazán szoktam olvasni, de mivel József testvér szavára, ha másnem a kínai kommunista párt (vagy a moszad??? most nem is tudom) közvetlen megkeresése miatt, mindig is adok, utánanéztem, József miért mondd ilyeneket. Aztán most, a népszámlálással kapcsolatban sokak által kifejtett nézőpontok alapján szerintem már kapisgálom. Aki járt egyetemre és ott tanult szociológiát, az tudja, hogy a szociológusok olyan dolgokhoz kötik a társadalmak fejlettségét, mint a munkahely, családi státusz (házas vagy nem), gyerekek száma, a lakóhely infrastruktúrája (vannak-e közművek), internetkapcsolat stb stb. A hozzászólók közt azonban azt láttam, hogy mindez nem igaz, mert most épp egy országos átverésnek vagyunk tanui, amikor is a gonosz kormány a népírtás kapujában fölméri az emberek javait. És ennek persze megint a bírka oltottak dőlnek be leginkább. Így már csak ezért is, puszta kíváncsiságból is kitöltöttem ezt a népszámlálási kérdőivet. És bevallom őszintén, semmilyen olyan kérdéssel nem szembesültem, amikkel korábbi szociológiai kurzusokon nem találkoztam volna. Sőt az asszisztensem, akit többek közt azért is bírok, mert minden komolyabb összeesküvés elméletet ismer, sem igazán értette, mi lehet ebben a felmérésben a csavar (mondjuk ha pottyantós WC-d van, már érthető a viszolygás). Úgyhogy szerintem maradjunk inkább annak boncolgatásánál, hogy a Pityu, ott, aki 4x oltott, hogy sheddingelhette az oltatlan Marcsikába a tüskefehérjét. Komoly kérdések ezek.”
A szociológiai és egyéb egyetemi tankönyvek egészen véletlenül többnyire ugyanazokból a “tudományos” műhelyekből jönnek, ahonnan a Rockefeller-féle Lockstep projekt, a 201-es esemény, az Agenda 21 és Agenda 2030, a Great Reset, az “in silico” SARS-Cov-2 “vírus”, a lezárások, a távolságtartás, a távoktatás, a maszkok, a látogatási tilalom, a méreginjekciók, a “felnőttkori hirtelen halál szindróma”, a Green Pass, azaz Certificate of Identity = CoVID, a digitális személyazonosító QR-kód, a karbon- és szociális kredit, a digitális pénz, az “ember (és persze az a fránya tehéngáz) okozta” klímaváltozás, a rovar- és lisztkukac-étrend, a laborban tenyésztett emberi húsból készült hamburger, a genetikailag módosított toxikus növények és állatok (GMO), az 5G, a “dolgok internete”, az “emberi testek internete”, a totális megfigyelés és biometrikus azonosítás, az “okos” városok, a napi chemtrail-ezés az égen, a szintetikus vegyszereken és a szikén alapuló hivatalos “orvostudomány”, a transzhumanizmus, a gender elmélet, a transzneműség propagálása és ennek érdekében gyermekek megcsonkítása és hormonkezelése, a szülői jogok átruházása a hatóságra, stb., stb., stb.
Ja, és egészen véletlenül ugyanezekből a “tudományos” műhelyekből jön Klaus Schwab, Yuval Harari, Christian Drosten, Neil Ferguson, Karikó Katalin, Anthony Fauci, stb., stb., stb., és a jelek szerint Letoha Tamás is.
De persze ezek természetesen mind-mind pszichopatológiás “összeesküvés-elméletek” a CIA – mint legfőbb tudományos hatóság – definíciója, valamint Letoha Tamás szakértő diagnózisa szerint, és természetesen semmilyen összefüggés nincs ezek közt. Csupa-csupa véletlen egybeesés, egymástól függetlenül ugyanabba a globális irányba – a Great Reset és az Új/Egységes Világrend felé – mutató történés, mint a szociológia tankönyv és a népszámlálás/népámítás teljesen véletlen egybeesése.
És persze az égvilágon semmi köze sincs a megfélemlítéshez, az autoritás iránti feltétlen engedelmességre való kondicionáláshoz, a behódoláshoz, a beleegyezésünk megszerzéséhez az adataink korlátlan felhasználásához, a testünk, lelkünk és elménk feletti totális irányítás megszerzéséhez.
Mármint azok szerint, akiknél a kondicionálás sikeresen befejeződött.
Tisztelt Uram !
A Letoha Tamás és “baráti köre” “”mély, megfontolt, és tudományos igazságain””, erre felé páran már túl vagyunk.
Csak úgy mondom, szóval mint látja, betették kis beteg kommentjét, szemrebbenés nélkül, hogy íme, egy levél a hülyéknek !
Pontosabban, üzenet, figyelve vagytok ! Köszike, bocsika, meg minden, tudjuk !
Átlátszó, mint az üveg nélküli ablak, semmi homály. Már fel sem szisszenek, hogy “né má, megint kűttek valakit eszetosztani”.
Ja, és Letoha így üzent a gazdinak, ( még pontosabban a gazdiknak !), hogy ” itt vagyunk a fronton, nyugi, osztjuk az észt, magyarázzuk a magyarázhatatlant, nyaljuk a gazdik kezét, meg egyéb részeit, (igen kifizetődő), hiszen mi vagyunk a “tekintély, és a hiteles”, meg a hejj de tudományos”.
Mert az ugye szorosan összefügg a “számlálással”, hogy van-e lúdtalpam, aranyerem, meg hány WC-m van, és mivel fűtök !?
A kurucon már beszántottak volna, itt illedelmesen kell viselkedni. Nagy kár !
Jópofa ez a szkíta dolog, de hát itt (pl. a népszámlálásnál) nem erről van szó. Most őszintén: mi értelme annak, ha bárki a népszámlálás kapcsán – nem létező – szkíktának vallja magát. Bárki használja ezt a címkét, megmosolyogtató. És nem vezet semmire. Talán majd lehet vita alapja (?), de érdemes lenne visszatérni a realitások talajára.
Ha ez nem sikerül, egyébként jó szórakozást kívánok. Sajnálom, hogy a Coviddal kapcsolatban tett fáradhatatlan és nagyon hasznos tevékenységük ilyen zsákutcába fut.
Azért birom ám a doktor urat! Emlekszem régen (kb 2+ éve) feltette a videókat a YT-ra ahol megmagyarázta a T. Nagyérdeműnek, hogy nem kell a kovid hisztériát elhinni meg félni. Aztán jött a megfélemlítés, az Orvosi Szamara “etikai” eljárás (…kész röhej…) és egyből eltüntek a videók a YT-ról. Aztán később jött egy fordulat és a doktor úr egy ilyen csendes ellenállóvá vált, és ma már sorozatban gyártja az ellenálló videókat. 🙂 Hajrá partizánok!
Kedves Uram, sok mindennek lehet engem nevezni, de csendes ellenállónak nehezen, hiszen minden héten beszélek valahol a nyilvánosság előtt. Talán inkább hangos ellenálló. A YT-ról pedig a videók azért tűntek el, mert 2 perc után letiltják amit én felteszek. Ezért mostmár nem a YT-on vannak. Csak az első videok maradtak ott, amire érdekes módon már nem harapnak.
Azok a félelemmel teli emberek, akik úgy döntenek, hogy kinyomtatják a kérdőívet, szeretném figyelmébe ajánlani, hogy csak két (2) kérdésre kell válaszolni!
A kérdőíven található 30.4-es kérdésre: “Van bármilyen nehézsége az emlékezésben vagy a koncentrálásban?” csak be kell jelölni, hogy “egyáltalán nem képes rá” és a többi részt ki sem kell tölteni hiszen ez a válasz lényegében már az összes többi kérdésre is választ ad 🙂
Viszont emelett ajánlom még a 30.6-os kérdésre is válaszolni: “Van bármilyen nehézsége abban, hogy beszédben megértesse magát másokkal vagy másokat megértsen?” szinten az “egyáltalán nem képes rá” válasz megjelölésével, annak esetén ha véletlenül a számlálóbiztost mégis ki akarnák küldeni. 🙂
Kész. Hol itt a probléma?
Napok óta ezen a témán rugózom!
Alapvetően nincs bajom egy népszámlálással, bár úgy gondolom a valósidejű online világban ahol minden IS digitalizálva van, kevés értelme lehet egy hagyományos értelemben vett népszámlálásnak! hiszen mikor erre szükség volt, nem volt pontos anyakönyv vezetés születésről, halálozásról. Érthető, hogy akkor szükség volt a népszámlálásra.
Ma már más a helyzet, szerintem minimum napra pontos adat áll rendelkezésre nekik, hogy mennyi az annyi! És nem csak arról tudnak mindent pontosan, hogy hányan vagyunk, hanem sok minden másról, talán olyat is tudnak rólam is pl. amit magam sem tudok,
DE!
ez a népszámlálás rendhagyó!
Nem csak azért, mert eddig nem volt a válasz összekapcsolva a személlyel, hanem mert olyan kérdéseket is felteszek, aminek semmi köze a népszámláláshoz!
Felmerül bennem egy kérdés!
Az adatgyűjtés feltétele a tájékoztatás. (Egy jogállamban többnyire legalábbis.) És a kért adatnak llik összhangban lennie a tájékoztatás során mondottakkal. Mert pl. ha népszámlálás, nem kérdezek olyat, hogy mikor és miből épült a házad, be van e vezetve a víz, mit kezdesz a szennyvízzel stb. … Mert ha ilyesmit is kérdezek, az már nem népszámlálás!
Gondolkodtam az elején, hogy kitöltöm random válaszokkal, hasra pacsi, csupa (rám nézve) pozitív válasszal.
De aztán arra jutottam, hogy “NEM! NEM leszek partner ebben!” Megbüntet bennünket 200 000/fő? Ha lesz miből, kifizetem, ha nem, leülöm. Ha azt sem lehet, lőjön agyon, mert mást nem tud mit tenni velem! Megkínoz, terrorizál, rám küldi a pandurjait? ugyanmár…..
Emíliának köszönöm, hogy felkereste a TASZ-t a kérdéssel, és megosztotta velünk is a választ.
Kicsit elszomorít, mert nem ilyet vártam volna! 🙁
A lényeg, mi NEM fogjuk kitölteni, egyáltalán sehogy sem ezt a kérdőívet. Mert csak azért, mert azt mondják rá, hogy “népszámlálás” ez nem népszámlálás!
Számomra elgondolkodtató, hogy az emberek
-a nem létező vírustól félnek (nulla a valószínűsége a vírusos megbetegedésnek, nincs vírus. A megbetegedés oka bármi más létező, csak nem a nem létező)
-a létező, kipróbált !!!!, törvényben már hatályossá tett kitelepítés és elhurcolás valós tényének bekövetkeztétől pedig nem. Ha valakit kipécéznek, 100% lesz a bekövetkezés valószínűlege.
Csak nem úgy gondolja bárki is, hogy jó-jó, majd ő lesz a kivétel?
A kínai videók korábban fel lettek ide is téve. 5 fogdmeg megfog és elhurcol. Ennyi. Aztán dögölj meg ott, ahova visznek, ha közben nem lesz véged hamarabb.
A TASZ és hasonló álcivil “jogvédő” szervezetek meg majd közlik, ha megkérdezi valaki – mert maguktól nem szólalnának fel -, hogy mindez teljesen legitim. Kivéve persze, ha az elhurcolt egy LMBTQ- vagy klíma-aktivista, esetleg egy illegális migráns, mert akkor világraszóló botrány lenne. Ahogy az már a nyugati típusú “jogállamokban” szokás.
Szóval senki nem fog az 5 fogdmeg útjába állni. De ha egy elítélt bűnözőről lenne szó, aki nincs megelégedve a börtöncellája komfortjával – mert az ugye súlyosan sérti az alapvető emberi jogait -, már ott nyüzsögnének a sztárügyvédek, hiszen azon milliókat lehet kaszálni az adófizetők pénzéből a strasbourg-i Emberjogi(nak hazudott) Bíróságon, ahol mellesleg még egyetlen doktor mengelét sem ítéltek el.
A kínai videók a kommentek között lettek feltéve. Pontosításként.
https://nepszamlalas2022.hu/media/KSH_nepszamlalas_2022_kerdoivminta.pdf
Amerika ebben is megelőzött minket. Ők már évtizedekkel ezelőtt tudták mi a legjobb megoldás egy ilyen szorult helyzetben…
(Lásd a videóban)
https://www.youtube.com/watch?v=U5bfhTGe8mk
Tisztelt Doktor Urak!
Szeretném szíves figyelmüket felhívni egy fontos körülményre, mely alapján számomra úgy tűnik, nem lesz kivitelezhető az alternatív kérdőív kitöltés! Azt látom, hogy minden lényegbevágó fölvetésünkre elkezdődik a Hivatal részéről az a ocsmány, köntörfalazó terelgetés, ami egyértelműen arra a süketek párbeszédére emlékeztet, ahogyan anno a háziorvos, az üzemorvos, az oltóorvos, nota bene a betegjogi képviselő és persze a munkáltató jogászai mesterien elbeszéltek egymás mellett és körbemagyarázták az ordas nagy semmit.
A KSH-nak küldött emailemre érkezett válaszból azt szűrtem le, hogy az online kitöltő űrlap első kérdését azzal az ürüggyel indokolják, hogy a nem kötelező válaszok kezelésének jogalapja az önkéntes beleegyezés. Ezért nyit az űrlap azzal a kérdéssel, amelyre csak igen, vagy igen válasz adható. Ezzel szemben a “kötelező” kérdésekre vonatkozó adatkezelés jogalapját a “közérdek” indokolja, így minden bizonnyal az ez ellen benyújtott tiltakozást nem fogják elfogadhatónak tekinteni. Ellenben az önkéntes hozzájárulás megtagadását igen. Következésképp a kísérőlevélként küldött nyilatkozat – ha és amennyiben azt figyelembe veszik – éppen arra jó, hogy a szkíta nemzetiségre vonatkozó személyes adat érvényét lenullázza és legalább statisztikai adatként való bekerülését ebből a szempontból is kétségessé tegye!!!
Másrészt az is valószínűsíthető – írták ezt mások is –, hogy a kísérőlevél eleve a szemétkosárban lesz iktatva, t.i egy postai tértivevénnyel nem bizonyítható, hogy a küldemény mit tartalmazott és hogy azt hiánytalanul át is vették. Csak egy ellenjegyzett másodpéldány visszaküldésével lenne bizonyító erejű, de ilyen nyilvánvalóan nem lesz. Ettől függetlenül is mindenképp egy csapdahelyzet.
Ezért figyeltem föl Oláh Sándor javaslatára, bár magam is fontogattam ugyanezt, így csak megerősített benne, hogy nem postán kell eljuttatni a levelet. Semmi nem akadályozna abban – gondoltam –, hogy személyesen bevigyem és hivatalosan átvetessem a jegyzővel. Azonban ezek után ért leginkább a pofáraesés. Negyedszeri telefonhívásra sikerült beszélnem egy önkormányzati illetékessel. Tisztán érzékelhető volt, hogy náluk is óriási a káosz, hadoválnak és hárítanak jobbra-balra. Ügyfélfogadási időpontot nem lehet foglalni, de legalább a jegyzői hivatalban ülve is ugyanazok a számlálóbiztosok fognak várni és ugyanúgy elektronikusan történik az adatrögzítés. Nincs papír, ki van küszöbölve a nyomtatottan kitöltött beadvány minden lehetősége. Nem fognak átvenni semmi ilyesmit, le vagyunk pattintva, ellenben tálcán kínáljuk a kormányhivatalnak a szabálysértési eljárás megindítását.
Remélem Csibi Barna beadványára nov.15-ig érkezik valami válasz, mert az elég ütős okfejtés volt:
https://ruszinkarpatalja.blogspot.com/2022/10/a-naih-nal-tamadtam-meg-nepszamlalast.html
Valami más szálon kellene továbblendíteni a tiltakozást, a passzív obstrukciót sem látom célravezetőnek . Akkor tehát mégis marad a posta, tértivevénnyel, az legalább egy sóhajtásnyival felér.
Addig is, ebből tudok erőt meríteni, mindenkinek szívből ajánlom Vörösmartit:
https://youtu.be/4G1fP9lq5K4
Az itt a linken található levélben szereplő jogi helyzet azonban az uniós adatvédelmi rendeletre vonatkozik, amelynek hatálya alá tartoznak.
https://orvosokatisztanlatasert.hu/wp-content/uploads/2022/10/Nyilatkozat-nepaszamlalasi-kerdoiv-melle.pdf
És azt mondja, hogy a részvételnek önkéntesnek kell lennie!
https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/data-protection/data-protection-gdpr/index_hu.htm
Beadtam a bizonylatokat a népszámlálási tisztviselőnek, és most kaptam egy ajánlott levelet, amelyben elmagyarázzák a kötelezettséget, és bírsággal fenyegetnek. Most elmegyek az ügyvédemhez.
Nem utasítom vissza, önkéntesen nem veszek részt az EU adatvédelmi rendelete értelmében.
Kedves Orimba! Van azóta valamilyen fejlemény ezügyben? A héten készülök levelet írni a jegyzőnek/kormányhivatalba/mindkettőbe.
Tisztelt Doktor Úr,
mi is a papíralapú népszámlálás-beküldést választottuk, milyen elérhetőségen tudjuk erről a Szkíta Jogvédő Egyesületet értesíteni? Köszönöm szépen!
http://www.szkitaegyesulet.hu
Köszönjük szépen!
Véleményem szerint itt a GDPR megkerüléséről van szó. Ugyanis a lakásaink adatai, jellemzői mind nyilvántartott adatok, (foldhivatalban, népességnyilvántartóban, stb) de onnan adatokat kiadni, a hozzájárulásunk nélkül nem szabad. Elvileg biztos, de talán gyakorlatilag is jelent némi korlátot.
Így jött a nagy ötlet: népszámlálás útján a (balek) nép, saját aláírásával szentesíti (elvileg )ugyanazt, amit aztán a KSH és az EUstat kikürtölhet a világba. Így már teljesen szabályos, és csak egy picit csalnak majd: a neveket elfelejtik a beérkezés után eltörölni. Mi ez egy GDPR-es törvényszegéshez képest?? Hiszen semmi sem kötelezi őket a nevek törléséhez, tehát jogilag nem is csalnak.
Kedves Attila! Mit javasol, mire hivatkozzásal lehet nem részt venni ebben az egészben? A jegyzőnek kell írni email/postai úton, vagy a kormányhivatalba rögtön?
Van valakinek üres pèldánya? Nem lehet sehonnan a papirt letölteni!
Tisztelt Doktor Úr !
Tisztelt Sorstársaim!
Kinyomtattuk a népszámlálási kérdőívet, és kitöltve postára adtuk a KSH címére. Megjelent a Népszámláló, és azt mondta, hogy a postára adási határidő már lejárt. A falunk “Tudós Jegyzője” pedig arról tájékoztatott, hogy az egész faluban csak mi akadékoskodunk, és ha hétfőn délelőtt (11.21.napján) nem jelenünk meg az irodájában továbbítja, hogy megtagadtuk a népszámlálásban való részvételt. Nem sikerült megijeszteni, csak azt szeretném kérni, írjátok meg Veletek történt-e hasonló dolog, vagy a posta feladásra érkezett-e valamilyen válasz.
Üdvözlettel:B.Erika