Hónapok óta tartó, az információszabadságról szóló törvényi kérelmek után az Ír kormány Egészségügyi Igazgatósága (HSE: Health Service Executive) végül beismerte, hogy nincs tudományos bizonyítéka a SARS-CoV-2 vírus (COVID-19) létezésére.
“Követeltük annak bizonyítását, hogy ez a vírus valóban létezik, és bírósági ügyünkben is bizonyítékokat követeltünk arról – és erre még nem kaptunk választ -hogy a lezárások vannak-e bármilyen hatással a vírusok terjedésére. Követeltük, hogy szolgáltassanak bizonyítékokat arra, hogy az arcmaszkok biztonságosak és valóban visszafogják-e a vírusok terjedését. De ilyen tanulmányok nem léteznek! Bizonyítékokat kértünk arról, hogy a társadalmi távolságtartás a tudományon alapszik … Bizonyítékokat kértünk arról, hogy a kontaktok nyomon követése van-e bármilyen hatással a vírus terjedésére vagy sem. És persze, hogy nincs! Mert ez a szervezet találja ki az egészet.” – Gemma O’Doherty
HSE hivatalos válaszlevele megtekinthető itt
igen, az látszik, hogy pszihopaták szállták meg az emberiséget, nade egyetlen egy kormány a svédet kivéve- sem tud felállni, és azt mondani, hogy nem viszem a népem bőrét a vásárra?!???? Na ez a tragédia!!
Le vannak fizetve, ők már csak bábok akik irányítva vannak.
Teljes mértékben igazad van ,ezt viszont már tavaly februártól pont így gondoltam és hülyének néztek még a haverok többsége is !
Átérzem a dolgot, ugyanez volt velem is.
Tavasz óta pofáztam az ismerősöknek, hogy ne legyenek hülyék, de szerintük elképzelhetetlen volt ilyen mértékű összeesküvés…most már másképp gondolják!
Eddig én is úgy gondoltam, hogy a svédwk kivételt képeznek, de sajnos kezdenek ők is beállni a sorba:
https://www.thelocal.se/20201230/this-is-swedens-new-face-mask-recommendation?fbclid=IwAR3WAJx_KV5LCVI78VKbQ5DtVU308qcyPLMVNPB8ozd5aTYJTolxVGLUhsg
A svédek azért álltak be a sorba mert tavasszal úgy gondolták hogy ha megfertőződnek immunussá válnak, ezért feláldoztak kb 6000 honfitársukat majd úgy gondolták ezzel le van tudva a dolog de pórul jártak mert azok az emberek akik egyszer már megfertőzöttek nem váltak immunussá hanem újra megfertzőződtek vagyis nem működött az immunitási elméletük, igy ösztől kénytelenek voltak ők is a többiek technikáját követni. Ha elkezdődik az oltások beadása a beoltottak védetté válnak ők már nem fognak kórházba kerülni viszont tovább adhatják ha mégis elkapják és ekkor a virusellenzők maradnak a veszélyeztetett egyedek akik akár meg is halhatnak.
Hú drága uram! Ezek nagyon félrement ideológiák! Tippelni fogok! Ön vagy a main stream médiákon nevelkedett, vagy trollkodni jött ide az oldalra. Ha egyik sem, akkor kérem, hogy próbáljon figyelni, hogy mi mindent lehet itt látni és olvasni, mert a valóság nincs köszönőviszonyban sem az elméleteivel. A beoltottak megfertőződnek újra, egyre több adat van erre. Vagyis szinte semmit nem ér az oltás. Az oltás nincs kellően tesztelve, emberkísérletek folynak. A COVID-ban senki, vagy alig néhányan halnak meg. A 99% covidnak hazudott halott, az más betegségekben halt meg. A COVID nem egy veszélyes betegség, különben nagyon sok áldozat lenne. Igy nincs is senki veszélyeztetve. Veszélyeztetve azok vannak, akik mint Ön a main stream média hazugságait nézi és elhiszi az ott ömlő hablatyot. Na ők igen, veszélyeztetettek, hogy a panikba belehalnak, vagy legalábbis belebetegszenek. Úgyhogy kapcsolja ki és ne olvassa! Ez a jelszó és nagyon gyorsan ki fog gyógyulni!
Kérem,hogy ezt a peticiót is tanulmányozzák! A választások miatt picit csúszik a kivizsgálás,de folyamatban van a kongresszus elött. Sajnos,ha Biden lesz valóban az új elnök akkor ezt is megrekesztik. https://petitions.whitehouse.gov/petition/we-call-investigations-bill-melinda-gates-foundation-medical-malpractice-crimes-against-humanity
még sok minden lehet. Trump nagyon okos ember. Egyáltalán nincs a meccs lejátszva.
Ha ez tényleg így van , ez talán egy reménysugár lehet arra nézve ,hogy akik még “alszanak” végre felébredjenek .
Mert szerintem nem a vezetőkkel van a baj ! Ők “csak” azt csinálják , amit meg lehet tenni az “alattvalókkal” .
Sajnos ha hagyjuk , lesz még lejjebb is ! E felől senkinek ne legyen kétsége !
Bocsánat, de én úgy tudtam a SARS-CoV-2 vírus nem azonos a COVID-19-el!
Az előző 2003- ban terjedt, akkor még szó sem volt a Covid 19-ről.
Bár lehet, hogy mindkettő csak egy influenza mutáns.
2003-ban a SARS CoV vagy utólag elnevezve SARS CoV1 terjedt. Most a SARS CoV2 állítólag. A betegséget nevezik COVID 19nek, amit ez létrehoz. A SARS CoV 2-t azonban soha nem izolálták, nem bizonyították, hogy valójában milyen újszerű betegséget okoz, miben különbözik ez a betegség az influenzától és hogy ez ellen a védőoltáson kívül mivel lehet védekezni. Mondjuk tudjuk, de a hívatalos narratíva azt sugallja, hogy nincs más védelem, csak a sebtében összecsapott védőoltás.
Tisztelt Doktor Úr!
Mire alapozza azt az állítását, hogy a SARS Cov 2 koronavírust soha nem izolálták? Tényleg nem izolálták, vagy csak nem lehet tudni, mert a genetikai kódját titkolják a nyilvánosság elől? Vagy nem akarnak orvosoknak hivatalosan válaszolni, hogy mit is izoláltak pontosan? Úgy gondolom, hogy ezzel eléggé vágja azok alatt is a fát, akik pusztán az intézkedések alapjául szolgáló tudományosságot hiányolják. (ezen tanulmányokat magam is hiányolom.)
Valami biztosan itt van közöttünk, jómagam és a túrázó közösségem is átesett valami nyavalyán most az ősszel. Kb. 20 ember, mindenkinek influenzás-influenza szerű tünetei voltak. Kórházba nem került senki tudomásom szerint. Volt, aki 3 hétig feküdt vele otthon, visszamardt gyengeség-levertség miatt. (kórházba ő sem került)
Továbbá írta valakinek, hogy a történelemben még soha egy légúti vírusnak sem volt második hulláma. Ennek mibenlétét el tudná magyarázni egy laikusnak?
Válaszát köszönöm.
Kedves Orsolya! Úgy ahogyan írjuk: SOHA NEM IZOLÁLTÁK EZT A VÍRUST! SOHA NEM ADTÁK VISSZA EGÉSZSÉGES SZEMÉLYBE, VAGY ÁLLATBA, VAGY SZÖVETBE ÉS ONNAN NEM TENYÉSZTETTÉK KI ÚJRA. Ez lenne a Koch féle posztulátom követése. Ezek alapszabályok ahhoz, hogy tudjuk a jó utat. Már azt sem tudni, hogy melyik variáció, melyik genetikai mutáció, amiről szó van, hiszen több ezer ilyen van. Ezek csak számítógépben játszanak, képzeletbeli vírusgén sorrendekkel, géndarabokkal. Azokat szimulálják, de nincs tényleges vírus. AZT SEM TUDJUK, HOGY HA LENNE EGY VALÓDI SARS COV 2 VÍRUS, AKKOR AZ PONTOSAN MIT OKOZNA. NEM ISMERJÜK, HOGY AZ ADOTT TÜDŐGYULLADÁSNÁL MELYIK VÍRUS MILYEN MÉRTÉKBEN JÁRUL HOZZÁ A KÓRKÉPHEZ, MERT A TÖBBIT NEM MÉRIK. (nincs influenza az idén emiatt). A vírus mindig úgy terjed, hogy változik és így az immunrendszerünk újként ismeri fel. Ha már volt, akkor nem új és akkor az immunrendszer rögtön elintézi az emlékező képessége folytán. Ezért vissza nem jön ugyanaz, mert az életképtelen. Amikor az influenza visszatér, akkor már más és mindig évente az ősz végi, téli hideg időszakban térnek vissza. Évente egyszer tehát, és nem ugyanaz, hanem egy másik, mint ahogyan most is már nem ugyanaz a korona vírus van, hanem újabbak. Mire szól a védőoltás tehát kérdezhetnénk? Melyik forma, melyik változat és arra meddig lesz elég? És miért is kell, mert a súlyos covid tüdőgyulladás a magyar lakosság 0.1%nál halálos úgy, hogy ez is csak egy hazudott arány, hiszen a döntő része ennek nem is covidos, hanem más beteg, akinél egy hibás teszttel covidot kiáltottak.
…Az előző kommentemből lemaradt: a PCR tesztünk alapján a SARS Cov 2-t diagnosztizálták nálunk… nálam is.
Adorján Orsolya .
Véleményem szerint hasznos ha meghallgatja a PCR teszt feltalálójának az előadását a találmánya felhasználhatóságáról.
https://orvosokatisztanlatasert.hu/spiro-jelentes/
Üdvözlettel : N.Z.
Szóval nincs semmilyen vírus?
Akkor azt tessék elmagyarázni, hogy a számtalan neves magyar virológus miért állítja, hogy van ?
Ők nem gondolkodnak ? Nem felelősségteljesek ? Sehol a világon ?
A politikusokat megértem ,hogy miért csinálják világszerte. Hatalmon akarnak maradni !
De az orvosok ? Felelős orvosok? Akik Hippokratészi esküt tettek, miért ?
Én csak úgy tudom magyarázni, hogy komolyan gondolják , hogy ez veszély !
Csak azt nem értem, ha van egy probléma-jelen esetben ez-, akkor ezt nem kellene minden oldalról a legalaposabban megvizsgálni?
Vajon nem tették? Vagy félresöpörték, ami nem illik a képbe? Vagy belekerültek a kerékbe, ahonnan már nehéz kiszállni
Kedves ERobi!
Az orvosok is csak azt tudják, amit nekik tanítanak. Ha az rossz, hibás akkor az ő tudásuk is hibás. Az orvostudomány cca. 200-300 éve ugyanannak az érdekcsoportnak, néhány nagyon gazdag és befolyásos családnak a kezében van. Ezek szisztematikusan elnyomtak, betiltottak minden más gyógyítási módot, kivéve azt az egyet, amihez anyagi érdekük fűződött, ez a mai általános orvoslás.
Ha néhány orvos ráébred is az igazságra, vagy legalább arra, hogy a történet a vírusokról (és még annyi minden másról) nem kerek, nem nagyon tudott hol kutatni az internet előtt. Ráadásul az ellentétes vélemény számunkra veszélyes, a munkájuk elvesztését, ellehetetlenítést vagy még rosszabbat jelenthet.
Ezzel együtt rengeteg “kiugrott” orvos van, akiket a média, a google és a többi agyon hallgat, az ismertetőiket, magyarázataikat letörlik, a google találatai között ott sem lesz, a duckduckgo találatok között talán igen.
Sokunknak feltűnt, hogy ez a járvány egy hamis, hazug járvány. Nekem már 2019 decemberében, mikor követtem a kínai eseményeket az Indexnek “hála”, akik már akkor pörgették a félelem-kereket mikor itt még semmi sem történt. Ami feltűnt, az az volt, hogy cca. 900-1000 halott között egyetlen gyerek sem volt. Egy sem. A legfiatalabb, egyetlen és egyedül álló eset, 21 éves volt. Ön látott már ilyen járványt, ami ilyen szinten ennyire megkíméli az egyébként manapság nem annyira egészséges gyerekeket? Én még soha. Itt már lehetett tudni, hogy az adatok hamisak.
Van egy híres, megvesztegethetetlen oknyomozó újságíró, aki már valamikor 1990 környékén könyvet adott ki a hamis AIDS járványról, AIDS Inc. címen. Jon Rappoport. Érdemes őt olvasni, követni, mert járványok nyomába szokott eredni. Aki őt követi minden járványt meg fog kérdőjelezni. Pl. tudta, hogy a SARS-ba, amivel annyit rémítgettek bennünket világszinten mindenösszesen csak 800 haltak bele?
Tudta, hogy a HIV (az AIDS állítólagos vírusa) ugyanúgy nem bizonyított, hogy az un. AIDS (tünetcsoport) felelős kórokozója lenne? De bizonyos, különböző fajta mérgezésekről bizonyított, hogy AIDS jellegű tüneteket mutatnak? Anno az HIV mint az AIDS okozója elméletet egy ausztrál kutató orvos csoport is megkérdőjelezte, agyon hallgatták őket. Arra viszont bizonyíték volt, hogy aki tünetmentesen egy teszt alapján elhitte, hogy AIDS-es és megette az erre javasolt – eredetileg kemoterápiás, rendkívül mérgező gyógyszert, AZT volt a neve – az meghalt “AIDS-ben”.
https://nomorefakenews.com/
Ha influenza típusú betegségekről van szó – a vírus jelenség megértése kedvéért – ajánlom elolvasni Arthur Firstenberg: The Invisible Rainbow c. könyvét. A rövidített változata, angol nyelven szabadon elérhető a neten. A lehető legrövidebben a lényeg. Valahányszor az emberiség történelme folyamán el kezdtünk játszadozni olyan dolgokkal mint az elektromosság, radar, műholdak és a többi, ezeket a nagy találmányokat, mikor eterjedtek, nagy infuenza szerű járványok követték. Mindig. Az évszámok stimmelnek. Ez egyben azt is jelenti, hogy mikor egy influenza-szerű járvány okait keressük, ezzel a tudással számolni kéne, mert elektromos lények vagyunk. Bizonyíték: EEG, EKG.
A földnek is van egy mágneses sugárzása. Amikor ebben valamilyen új találmány komolyan belekever a föld, és a mi elektromos mezőnkbe járványok robbannak ki.
https://www.researchgate.net/publication/330287405_The_Invisible_Rainbow_A_History_of_Electricity_and_Life
A különböző hullámok (mágneses, elektromos, stb) a szervezetre gyakorolt hatását Dr Russell Witte idegsebész és fizikus magyarázza el kitűnően:
https://scientists4wiredtech.com/russell-witte/
Ugyancsak a vírusokról Dr. Andrew Kaufmannak vannak kitűnő, tájékoztató videó, sajnos csak angolul, de nagyon könnyű megérteni laikusként is miről beszél. Ő a vírusokat exosomok-nak hívja. Felvételekkel bizonyítja, hogy a karakterisztikájuk, méret, stb teljesen megegyezik azzal, amit jelenlegi orvostudomány vírusnak hív. Csakhogy ezeket az exosome-okat mi csináljuk, a saját testünk állítja elő őket a vélemények szerint mintegy válaszul egy hatásra, stressz, mérgezés, stb és a tisztitási folyamathoz szükségesek, a szervezetünk eszközei. Néha ez persze túl jól sikerül. És ő nem az egyetlen, aki így gondolja. Kezdve Betchamp-al, igen sokan voltak, akik így vagy nagyon hasonlóan gondolták. Jelenleg pl. Dr Tomas Cowan (a The Contagion Myth szerzője), Dr Stefan Lanka (aki a wiki állítása ellenére is megnyerte a pert: a kanyaró vírusának létezésére nincs elfogadható tudományos bizonyíték).
Itt ellenőrizheti Dr. Tamási József állítását akinek hálás köszönet, hogy bátran és nyíltan le merte írni a véleményét!
https://www.andrewkaufmanmd.com/the-rooster-in-the-river-of-rats/
https://brandnewtube.com/watch/dr-andrew-kaufman-exosomes_C2jmb2ZwWjf36Jk.html
A PCR teszt: jelengleg is nemzetközi per folyik Dr. Reiner Fuellmich-el az élen a PCR teszt használhatatlansága és megbízhatósága miatt.
Mullis, aki feltalálta, nem erre találta fel, nem szabadna így használni és Mullis ezt egy Jon Rappoportnak adott interjú keretében részletesen ki is fejtette.
A másik tesztről: antitest, több orvos leírta, hogy használhatatlan, rengeteg a hamis eredmény. (whale.to, antibodies)
Vagyis nincs megbízható teszt a vírus fertőzés bizonyítására.
https://www.covidtruths.co.uk/2020/11/update-on-dr-reiner-fuellmich-class-action-lawsuits-against-coronavirus-fraud/
A jelenlegi vírus létezésével kapcsolatban: több országban az emberek kérelmeket indítottak – az ír változatról láttam a videót ezen az oldalon – de ugyanez történt több helyen is pl Angliában is. A kormányok / megfelelő hivatalok vagy válasz nélkül hagyják a kérést, hogy bizonyítsák a Sars-Cov2 létezését, vagy az a válasz érkezik, hogy az adatbázisban nincs feljegyzés a vírus izolálásáról.
Kanadában pl nincs feljegyzés. Anglia nem zarvartatta magát még a hivtalos válasszal sem. Erre nézve itt vannak bizonyítékok:
https://www.crowdjustice.com/case/the-coronavirus-act-2020/
Amikor emberek betegednek meg és halnak meg, hasonló tünetekkel a többiek mindig elkövetnek egy hibát. Azt, hogy egyetlen címkét, okot tudnak elképzelni, pedig nagyon gyakran az a helyzet, hogy különböző okok okoznak hasonló tüneteket. Én csak egy laikus vagyok akinek régóta problémája van a jelenlegi orvostudománnyal és főleg a megoldásaival pl. oltások. Emiatt elég sokat kutattam és mióta ez a “járvány” folyik szinte állandóan kutatok, mert annyira ijesztő – nem a járvány, az országok és politikusok reakciója, aminek egyébként szerintem semmi köze semmilyen járványhoz vagy vírushoz. A vírus csak egy ürügy, a félelmünket kihasználva manipulálnak vele.
Ezt a videót, kérem mindenki nézze meg, aki nem látta: Nagyon sok orvos szólal meg benne. Mind azt mondják hogy a járvány jelentéktelen, az oltás nem szükséges és veszélyes. A Youtube természetesen törölte, így tartják vissza az információt.
https://brandnewtube.com/watch/dr-andrew-kaufman-quot-the-most-important-covid-vaccine-video-ever-quot_MqXEq4lJryufr25.html
Kedves Gundel !
Nos úgy gondolom, hogy mi egy malomban őrlünk !
Csak én próbálom minden oldalról megközelíteni ezt a vírusmizériát Ezért fogalmaztam meg azokat a kérdéseket.
A mai modern orvoslással nekem is sok bajom van ! Sajnos nem a betegséget akarják gyógyítani, hanem a tünetet megszüntetni, ami nem ugyan az. Először 22 éve szembesültem vele, mikor a sors egy kiváló homeopátiás gyermekorvossal hozott össze fiam által. A tapasztalat meggyőzött bizony működik és jó !
Másodszor a fiamnak kiskorában folyton eleredt az orra vére. Az orvosok égetni akartak, ja majd kinövi szöveggel jöttek ! Ezért elvittem egy hagyományos kínai orvoshoz. Nos egy! gyógynövényt kellett egy hétig szednie és láss csodát…. !
Sorolhatnám reggelig . Rájöttem, ha nem vagyok orvos, akkor is képeznem kell magam ebben a témában is, hiszen ugye az egészség a legfontosabb és nem mindegy hogyan gyógyulunk meg és lehetőleg kémiamentesen !
Tudom, hogy a gyógyszer az egyik legnagyobb business a világon.
Nem véletlenül vagyok ezen az oldalon sem ! Akkor érezném magam rosszul, ha nem lennének kérdéseim, mert mindent tudok ! Mert ugye mindent soha nem fogok tudni !
Értem én az Ön által leírtakat ám azok a kérdések azért motoszkálnak a fejemben !
Azt megtanultam a dolgok soha sem csak fehér vagy fekete !
https://www.gov.uk/guidance/high-consequence-infectious-diseases-hcid#status-of-covid-19
ERobi !
Nem tudom miért tesz fel egy buta “Szóval nincs semmilyen vírus ? “kérdést.
A vírusok létezését senki nem tagadja. Tessék sokkal több hozzáértő véleményét is meghallgatni ( ezen a honlapon mindent megtalál ha akarja ) , ne csak a hazai média által megszólaltatott orvosokét. Mert ha jobban tájékozódna , nem tenne fel ilyen kérdéseket.
Egyébként meg az igazság többek között a számokban van . Például el kellene gondolkodni , hogy 2017-ben csak januárban 5000 főt vitt el az influenza , szemben a mostani helyzettel , ahol 11 hónap alatt 10 000 halálát írják a covid19 -re ( és eltűnt az influenza ) ! Remélem érzi és érti a különbséget ?! Még sok hivatalos statisztikát lehetne keresni , ami mind azt bizonyítja , hogy sajnos meg vagyunk vezetve.
https://www.napi.hu/magyar_gazdasag/otezer_magyart_vitt_el_az_influenza_januarban_megsem_nepszeru_az_oltas.632435.html
Tisztelt Hozzászólók !
Pontosan ezekre a válaszokra vártam !
Önök úgy gondolják, hogy teljes mértékben igazuk van, és mik ezek a buta kérdések !
Nem csoda, ha a “másik oldal” nem hallgatja meg Önöket, hiszen Önök pont ugyan úgy viselkednek velem. ahogy…. !
Bármilyen meglepő, de ebben a témában próbálok elég tájékozott lenni, szinte az összes cikket olvastam ezen az oldalon sőt a konferenciát is néztem. Bármilyen furcsa próbálom kiszűrni a búzár az ocsúból !
De, ha már a tényeknél tartunk. Úgy gondolom a ’17-es influenza statisztikát pont olyan bemondásra csinálták, mint a covid19-es haláleseteket. Gyakorlatilag az összes halálesetre ráfogták, hogy influenza. Úgyhogy pont annyit is ér. Nincs hiteles információnk semmiről. És mondhatják akár azt is: Látjátok milyen jól védekeztünk !? Ha a kormány úgy gondolja 10000 halott van, ha úgy gondolja 20000. Ez csak politika.
De még most sem értem , hogy a magyar vezető virológusok miért mondják, amit mondanak, ha nincs benne semmi igazság !
Miért mondják, hogy igenis a teszttel el lehet dönteni ki koronás , ki nem? És persze nem csak itt, hanem szerte a világban.
Az természetes számomra, hogy mindig vannak “ellenállók” és még igazuk is lehet ! Láttam a tv “vitaműsort” is, de az nem vita volt, hanem a két tábor csaknekemvanigazam elbeszélése egymás mellett. Sajnos.
Úgy hiszem a véleménycsere, a másik gondolatmenetének megértése és jó gondolatok átvétele jelentene igazi megoldást !
Csak a saját környezetem tudom elemezni igazán. Ez kb. 200 fő. Saját állításuk szerint szinte mindenki átesett a covidon és csak egy került vele kórházba. Oxigént kapott és tüdőembóliát. Amúgy pont egy makkegészségesnek tűnő emberről van szó, aki tavaly , tavalyelőtt meg azelőtt sem volt beteg csak pont most. Természetesen lehet véletlen is , mégis elgondolkodtató. Ez nem tűnik 2-5 %-os halálozási rátának .
Igen tudok én is olyanról, aki végstádiumos tumorral került kórházba és rábiggyesztették, hogy koronás, mert a teszt pozitív volt.
Szóval ha kérhetnék saját gondolatot, véleménycserét, mint egyenrangú felek, akik tisztelik a másikat azt megköszönném!
Tisztelt ERobi !
Lehet elhamarkodottan ítéltem meg a tájékozottságát az adott témában.
Nem mentegetni akarom magam , de én is a “kezdetektől” próbálok minél jobban tájékozódni , és rendszeresen találkozom olyan hozzászólásokkal , hogy “süt” róluk a tájékozatlanság , logikátlanság.
Ezért javaslom önnek is ( én is megfontoltabban fogok reagálni a jövőben ) , hogy legyen pontosabban megfogalmazva a kérdése.
Ugyanis az első mondata az , ami nem illik a képbe ( ez lehet csak az én véleményem , más másképpen látja ), ha folyamatosan figyeli a történéseket.
Az utóbbi levelében felvetett kérdésre ( magyar vezető virológusok miért mondják, amit mondanak) pedig megnyugtató választ csak tőlük kaphatnánk . Ugyan úgy fel kellene tenni a kérdéseinket , mint ahogyan ezt például tették Írországban . Tárják a nyilvánosság elé azokat a valódi vizsgálati dokumentumokat , vizsgálati jegyzőkönyveket a sars cov 2 ről , amit az ír “kollégák” nem tudtak megtenni.
Szerintem ez lenne a legmeggyőzőbb mindenki számára .
A másik észrevételével kapcsolatban , miszerint a számok lehetnek manipuláltak – talán lehetséges .
Ezért azt javaslom nézzünk körül a saját környezetünkben( ahogyan ön is tette ) és vonjuk le a megfelelő következtetéseket. Én egy 50 fős céget irányítok majdnem 36-éve . Tehát a kollégáimon keresztül , céges kapcsolatokon keresztül legalább hasonló számú közvetlen ismeretségem van a mindennapokban , mint önnek ( 200-250 fő) . Igaz , 99% -a , 70-év alatti korosztály .
Az elmúlt 11 hónapban hasonló arányban voltak betegek ( 10-15 % ) , mint minden évben . Kórházi ellátásra 2 fő került ( 65 éves illetve 42 éves , mindegyikőjük krónikus beteg ) . Egy barátom 2 hétig nyomta az ágyat , a többiek pár nap alatt , max 1 hét alatt meggyógyultak. Én is két hónapja 3 napot otthon töltöttem 38 c volt a lázam , illetve fájt a légcsövem . Halálozás nem történt . Ezek alapján én azt látom , hogy a környezetemben “csak” a szokásos megbetegedések történtek , mint minden évben.
Ha minél többen megosztanák a tapasztalataikat , talán tisztábban láthatnánk .
Tisztelettel : N.Z.
Boldogok a tudatlanok? 2 perc keresés, és megtaláltam a koreai leírását a covid-19 izolációjának.
igen, leírások vannak, csak vírus nincs. Ezért a tudatlanság marad. De örülnénk, ha legalább egy linkkel megszánna minket, hol az a csodás izoláció!
Kedves Katica !
A link, amitől mi tudatlanok okosabbá válhatnánk nagyon érdekel minket !
Kedves Nagy Zoltán !
Úgy gondolom, hogy Ön is -akárcsak én- próbálunk eligazodni egy számunkra ismeretlen “vírusvilágban”.
Azért mondom.hogy ismeretlen, mert a profi sok éven keresztül tanulja és tapasztalja ugyanezt.
A mi tudásunk eltörpül mondjuk Tamási dr-ékhoz képest. De eltörpül sok professzor tudásához képest is.
Kapok agy állítást és annak az ellenkezőjét is. Most akkor kinek higgyen az ember ?
A lelkem és az intuícióm és néhány tény azt mondja itt az igazság ezen az oldalon.
– Tudom, hogy Tamási dr-éknak sok mindenben igazuk van. pl. a tesztelésekben, a halálozási %-ban csak ami hirtelen eszembe jut…
– Az , hogy a Cilike az éppen aktuális politikai szlogennel töm minket …
– Hogy a kórházak vezetői parancsot teljesítő katonák…
– Sőt, a saját tapasztalataim is ezt mutatják.
a mérleg egyik nyelve. De az eszem kételkedik.
– Ha akarjuk, ha nem a pszichológiai hadviselés ránk is hat, pl. hány embert ismerünk, akik borzasztóan be vannak rezelve. Az összes tv, a rádió, az internet tekintélyes része. Olyanok is, amiket mértékadónak gondolunk.
– A sokat emlegetett virológusok állításai. Ugyan mi veszi rá őket ?
– Hol vannak az oknyomozó újságírók ?
– Mi késztet minden főbb információforrást arra, hogy elnyomja a másként gondolkodó hangokat, sőt tegye hiteltelenné őket?
– Az országoknak mi érdekük van egy gazdasági csődhöz?
– Vajon a gyógyszergyártók elég erősek mindezt elintézni?
– Vajon mi mindent hagyhattam még ki?
Vagy csak egyszerűen félelem és ostobaság az egész ? Egy kimutathatatlan elméletileg felépített vírus?
Ezek a kérdések azért elgondolkodtatóak.
–
Tisztelt dr. Tamási!
Márciusi hír, hogy a “Nemzeti Népegészségügyi Központ (NNK) Nemzeti Biztonsági Laboratóriumában sikeresen izolálták a koronavírust, Kiss Zoltán virológus vezetésével”.
https://koronavirus.gov.hu/cikkek/orszagos-tisztifoorvos-sikeresen-izolaltak-az-nnk-laborjaban-koronavirust
Akkor ez ön szerint kamu?
nem hiszem. Hol a fotó? Hogy nézett ki a betegség és a beteg és folytathatnám….
Láthatnánk az izoláció folyamat részletes leírását?
A CDC-ét láttam. A CDC az amerikai fő-fő eü szervezet. Amit ők izolációnak neveznek az nem az. Nem egy tiszta mintából különítenek el egy adott vírust. Valamint ahhoz, hogy a mintájuk (vírusuk) csináljon valamit a sejtkultúrával, az eredetileg nagyon antibiotikum érzékeny majom vese sejtekhez, hozzá adtak két antibiotikumot is. A sejtek meghaltak. Ez volt a bizonyíték arra, hogy a vírus ölte meg őket.
Senki aki izolált nem mert olyat mondani, hog teljesítette volna a Koch vagy River postulate-okat.
https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/26/6/20-0516_article
Az izolációs folyamat elmagyarázva: Csak mérgezett majomsejt kultúrában szaporodik az új vírus:
https://drtomcowan.com/only-poisoned-monkey-kidney-cells-grew-the-virus/
Az egészségügyben gyakorlatilag kötelező a “védőoltás”. Gondolom megszüntetik a munkaviszonyát annak aki úgy nyilatkozik, hogy nem akar oltást.
Nincs izolált vírus. Milyen oltást akarnak rájuk kényszeríteni? Ez felér egy gyilkossági kísérlettel. Mit tehet most egy eü dolgozó?
Csoportba összeállva kereshetnének néhány jó ügyvédet. Én megtagadnám.
Nem tudom, működhet-e. De azt írták idekinn, hogy a vakcina nem felel meg a vakcina definiciónak, ezzel talán lehetne védekezni / támadni, kezelés és nem védekezés kategória. De nem vagyok biztos benne, hogy ez csak az mRNA tip. oltásokra igaz (Pfizer, Moderna) vagy a többire is.
Tisztelt dr. Tamási!
Állítólag Magyarországon 2019.márciusában izolálták a covid-19 vírust:
“Országos tisztifőorvos: sikeresen izolálták az NNK laborjában a koronavírust… A kórokozót Kiss Zoltán virológus vezetésével sikerült izolálni”
Forrás: https://koronavirus.gov.hu/cikkek/orszagos-tisztifoorvos-sikeresen-izolaltak-az-nnk-laborjaban-koronavirust
Akkor ön szerint ez kamu? Mi történt, és minek kellett volna történnie, hogy igaz legyen a hír?
Üdv.
Az ilyen nyilatkozatok néha nem teljesen stimmelnek,de hát ez már ismert széles körben. Honnan izolálták a vírust? melyik változatát a több ezerből? Milyen betegséget okozott épp? És a vírust mikroszkóp alatt is azonosították? Hol a fotó? Hogy néz ki? És laboratoriumi módszerekkel is? És visszaadták egy egészséges egyedbe, vagy szövetbe és ugyanazokat a tüneteket váltotta ki? Mondani lehet sok mindent.
A cikkben nem hangzik el a SARS-CoV-2 virus megjelölés!
Kedvenc Ceciliánk is csak úgy fogalmaz “Új koronavírust”, bármit is jelentsen ez!
Persze lehet direkt, hogy mindenki azt lásson bele amit akar. 🙂
Az átlagember csak azokkal a cikkekkel találkozik hivatalos oldalakon amik nem segítik őt, egyáltalán, semmiben sem. Aztán 1 hónap alatt elmegy 3 temetésre (a férje, a sógora és az anyja). Vidéken egy nem is zsúfolt városban az április nem a megújulásról hanem a temetéshullámról szól és utána elmegy az összes rokon és az egész utca oltatni és aki nem azt támadják, szidják, kész háború alakul ki, mert meghalt három ember és kettőnek semmilyen betegsége nem volt és nagyon jó erőben voltak……..szóval ez így reménytelen. Egyszerűen megszűnt a magyar újságíró – se tévé, se újság, se rádió- semmi. És nem tudni mi történt, senki sem válaszol semmilyen kérdésre, sem a megelőzésre, sem a kezelésre vonatkozóan…….Nem tudni mit kutatnak Pécsen a mikrobiológus lányok, és főleg hogy mi az eredménye….https://egy.hu/egeszseg/karcsusitott-szkafanderukben-kutatjak-a-koronavirust-a-pecsi-virologuslanyok-sikere-108093
Tisztelt ERobi!
Még kiegészíteném egy kérdéssel :
– miért van az , hogy már azt a videót is törölték , ami elindította a kommentjeinket ?!
Gondolkodom továbbra is és próbálom összerakni a puzzle-t .
Attól viszont tartok , hogy olyan dolgok is lehetségesek a háttérben , amit egy átlag , logikusan gondolkodó ember , épp ésszel elképzelhetetlennek tart. Sajnos ezt is egyre jobban számításba kellene venni.
Tisztelettel : N.Z.
Elnézést , nem ezt a videót távolították el , hanem : “ezért hazudnak a vírus tesztek” , ahol labor körülmények között mutatták be olasz orvosok a PCR gyors teszt működését. Az eredmény magáért beszélt . Több gyümölcs frissen “tesztelve” = 4 pozitív , 3 negatív , 3 nem értékelhető .
https://doktorgodeny.hu/ezert-hazudnak-a-virustesztek-123766
Több helyről is tudjuk, hogy nem létezik ez a vírus. Azt gondolom, hogy nem szabadna itt megállni, mert betegség van, ami igen súlyos lefolyású néhány embernél. Az itt a kérdés, hogy vajon akkor mi is okozza? Az is bizonyított tény -igaz, figyelmen kívül hagyják az érintettek- hogy az 5G okozhat, és látjuk, hogy okoz is ilyen betegséget.Amíg a coviddal, és az oltásokkal van az emberiség alfoglalva, addig szépen behálózzák a Földet az 5G-vel.
Ez ellen sokkal nagyobb erővel kellene fellépni, amíg nem lesz késő
Ki lehetne vizsgálni más vírusok szerepét, talán az ilyen hatásokét is, mint az 5G és más egyéb hullámok, de jelenleg a színházat mozgató erők nem abban érdekeltek, hogy a saját galádságukat tudományos vizsgálatok tárgyává tegyék. Igy ez csak ábránd marad.
5G antennák? Azt valaki odaszerelte, gondolom a többi közé. Csavarokkal, nem hegesztve. A felszereléséhez pár szerszám kell.
Meg a leszereléséhez is…
A “színházat mozgató erők” miben érdekeltek ? Kik ők? Mi a céljuk?
Akkora hatalmuk van, hogy mindent és mindenkit képesek elnyomni?
Képesek befolyásolni a világ összeg államát? Rá tudják venni őket a gazdasági csődre is?
Ez azért nagyon nagy összeesküvés elmélet !
Ilyen hatalom csak a világ leggazdagabb embercsoportjainak lehet . Hiszen uralniuk kell a gazdaságot a technológiát az energiaforrásokat.
Képesnek kell lenniük nagyban befolyásolni kormányokat, a médiát sőt a szabadon gondolkodó emberek tömegeit is !
Ez nagyon sötét kép.
Bár, ha jobban belegondolok az emberek önként lemondanak már most is sok magánéleti titkukról, hiszen szinte mindent tudnak róluk. (facebook, twitter, google stb) !
Kedves ERobi!
Elmesélek neked egy régi, kb. 10 éves rövid kis történetet: tagja voltam egy fehérvári civil, magyar kutúrával foglalkozó szervezetnek. Valamit a városban meg szerettünk volna valósítani, így elmentünk az önkormányzat illetékes ügyintézőjéhez! Amikor leültünk az irodában, azzal a mondattal kezdte az ügyintéző, hogy: cigányozni és zsidózni nem lehet, mert akkor vége a beszélgetésnek! Tudom, ez nem kapcsolódik a Korona vírus bohózathoz, de ahhoz a kérdésedhez nagyon is, hogy miként történik a befolyásolás ill. az irányítás! Ez persze csak egy enyhe megnyilvánulása annak, amire a kérdésed irányul, akkor még nem volt Korona vírus (bár a színfalak mögött már dolgozhattak rajta!) Tedd fel a kérdést magadnak: talán nem az állam és közigazgatás, globális irányítószervek, (ENSZ, WHO stb) a sajtó, a bankok, a vallásos szervezetek azok, amelyek hatalmas mindenre kiterjedő hálózattal rendelkeznek? Ezekkel vajon lehet-e befolyásolni akár az egészségügyet, de bármi mást is? Kik lehetnek azok az “emberek” akik ezen hálózatok csúcsán a kezükben tartják az irányítást és megmondják, hogy lefelé mit kell megvalósítani? Hogy kik ők? Szerintem PSZICHOPATA ELMEBETEGEK vagy nem emberek, hanem valami mások! Éppen azért gondolom így, mert az emberben működik az együttérzés, szeretet érzés, de azokban, akik több milliárd embert akarnak vakcinázni, azokban ezek az érzések nincsenek! Hogy mi a céljuk? Válaszold meg magadnak! Tedd fel előtte a kérdést: lehet-e könnyen irányítani és uralni hétmilliárd embert a hatalom megtartása érdekében? Nem nevezheted a ma zajló folyamatokat összesküvés elméletnek, hiszen itt zajlik a szemed előtt, benne vagy és mégsem látod? Szabadon gondolkodó emberekről beszélsz? Hol gondolkodik az az ember szabadon, akit arra köteleznek, hogy maszkot hordjon, hogy 2 méterre legyen az embertársaitól és ezeket mind szépen megteszi stb.?? A nem független orvosok nehezen választják az igaz utat, mert az évek alatt elért eredményeiket, agzisztenciájukat nehéz elveszíteniük! Ha belegondolsz, hogyan állíthatnák épp az ellenkezőjét annak, amit éveken évtizedeken keresztül elfogadtak, támogattak és alkalmaztak beteg embereken! Ez is az egyik módszer! Maga a korrupció no meg a megfélemlítés! Természetesen megtehetnék, hogy színt vallanak, hiszen a legtöbb orvosnak nem szakterülete a vírusokkal való foglalkozás, ők csak elfogadják azt, amit fölülről diktálnak nekik! Épp ezérttehetnék meg, hogy színt vallanak, sokat lendítene a világuralmi zsarnok elnyomáson! Igen vagyunk már jó sokan, akik szabadon gondolkodunk és nem engedünk az erőszaknak! A folyamat megállíthatatlan és reményeim szerint ez a mutatvány is megbukik ugyanúgy, mint a korábban elterjesztettek! És akkor még valami!: Nézd már meg kérlek mégegyszer ezt a kva filmet ott fentebb!
Bocsánat, javítok: nem a világuralmi zsarnok elnyomáson lendíthetne, hanem annak megszüntetésén!
Kedves Mné Éva !
Amiket leírtál logikusnak hangzik, de nem az egyetlen lehetséges magyarázat !
A Te véleményed is egy vélemény, ami lehet, hogy igaz , lehet félig igaz és lehet teljesen hamis.
A befolyásolással teljesen egyet értünk . Ajánlom figyelmedbe Cialdini Hatás című könyvét, ahol a szerző leírja, hogyan lehet minket rávenni arra, amit nem is akarunk, illetve milyen is a (birka)falkaszellem ! Úgy gondolom a tv a rádió az írott sajtó az internet mind mind befolyásol minket, kit jobban, ők sokan vannak,mert nem veszik a fáradságot, hogy utána nézzenek, kit kevésbé, akik nem hisznek el vakon mindent! És mivel sokan lusták, ők is hatnak a többiekre !
A pszichopata vezetők mindig is léteztek, akiknek nem a szeretet és együttérzés volt a legnagyobb erényük (Hitler, Sztálin, Kim Jong Un vagy Putyin)! Csak az a kérdés, meddig ér a hatalmuk ! Őket rá lehetne venni ilyesmire? Nem gondolnám, mert amúgy is korlátlan hatalommal rendelkeztek, rendelkeznek.
De a nyugati világban Nem ez a jellemző ! Bár épp nálunk próbálkoznak megmondani manapság miről mit gondoljunk…
Értem, amit mondasz és tudom, hogy pénz nagy úr. Sőt a hatalom még a pénznél is nagyobb úr ! De, hogy megpróbálnak mindenkit a hatalmuk alá hajtani, ilyen eszközzel, kicsit hihetetlen. Abban viszont teljesen biztos vagyok , hogy a gondolkodó embert tartósan nem lehet ilyen módon igába hajtani ! Nálunk most már talán lehetne, de mondjuk a Svédeknél, vagy Japánban nem !
Számtalan ismerősöm van, aki a vakcinát megváltásnak gondolja ! És, ha megkérdezem tőlük hány Covid19-es halott ismerősük van, erre a válaszuk legtöbbször zéró. Meg lehet vezetni az embereket, de tartósan…?
Nem lehetséges, hogy -mint, ahogy mondtad- tartják magukat az emberek a régi hülyeségeikhez és újakat generálnak hozzá?
Nem lehetséges, hogy egy eltúlzott vírusmizéria, a haláltól való félelem és és a rossz reakciók az okok? A politika meg csak kihasználja ezt?
Nekünk hasonló a véleményünk , -ha jól gondolom- erkölcsről, becsületről, szeretetről, de politikusnak ne menj! Én se teszem !